روايات

رواية عز القمر الفصل الخامس 5 بقلم دنيا فادي

رواية عز القمر الفصل الخامس 5 بقلم دنيا فادي

رواية عز القمر الجزء الخامس

رواية عز القمر البارت الخامس

رواية عز القمر الحلقة الخامسة

محمد بتمثيل : اخويا يا باشا في اتنين بيضربو هناك
ويشاور بعيد
محمد : يا باشا ساعدني هيموتو
عز وينزل من العربيه : استنا انا جاي معاك
وبيتحرك معاه ويلاقي فعلا اتنين بيقربو لي
عز : هما دول
محمد بضحك : هههه انت غلبان اوي يا باشا هو في حد بيساعد حد الايام دي
ويتهاجمو عليه بالضرب هما التلاته لحد ما يفقد الوعي
شحته بضحك : خدو ارمو في اي حته بعيده عن هنا وتعالو نشوف العربيه دي هنبيعها بكام هههه
كابو : بص لابس ساعه بنت حرام دي تجيبلها 10 الاف
شحته : خساره فيه هاتها قلبو كده لو معاه فلوس
___________________________________
بعد 3 ايام
قمر وتبتسم وهي شايفه عز بيغطيها ويبو’س دماغها
قمر وتكلم نفسها بزعل : انت لسه مرجعتش يا عز
وتقوم من على السرير وتدور عليه ومتلاقهوش
قمر بلوم وتقعد علي الارض : انا غبيه غبيه زعلتو مني استفدت اي وانا مخبيه عنو ان انا بحبو اسفه والله يا عز انا مكنتش متأكد ان بحبك كده واللهي كنت هعترفلك بس خوفت تكون بتعاملني حلو بس عشان انت طيب وبتعامل اي حد بكل حب مش عشان بتحبني فعلا كنت عايزه اتأكد من انك بتحبني عشان انا قمر مش عشان الاسم مراتك انت كنت بتراضيني ديما وعملتلي حاجات كتيره حلوه بس انا كنت خايفه مكنتش عايزه اتوجع تاني
َوتكمل بإبتسامه : بس صدقني وعد مني لما ترجع هقولك ان انا بحبك ومش هخاف حتى لو طلعت مش بتحبني و مش هخاف تجرحني عشان الي زيك مبيجرحش بالعكس بيتحط على الجرح يطيب مش هيضيع وقت تاني و هقولهالك
_______________________________________
شحته بعصبيه : انتت غبييي بتفتح تليفونو ليي
كابو : يا عم ما تسيبو
شحته : انا مش عارف انا ازاي مشغل معايا اغبيه كده
محمد : استنا بس دي في واحده بتتصل من ساعه ما مسكت العده دي شكلها مراتو
كابو بلامبالاه : حلوه يلا
محمد : جامده حاطط صورتها بص
كابو : اووف اي المرا دي ده حظو ف السما
محمد : عماله ترن بقالها كتير يا شحته شكالها قلقانه عليه
شحته : قولتلك اقفل الزفت ده
كابو : استنا بس يمعلم بيقولك قلقانه
شحته ويضربو على راسو بأزازه الخمر’ه : لا خليه يرد يطمنها يا عم الممحونن
كابو بعصبيه : مش ددده القصد ياااعم اخوك تعبان يا شحته تعبان اوي وعلي وش جواز وانت عارف
محمد بتشو’ق : احنا نجيبها نتسلى بيها شويه
شحته بتفكير وضحك : يولاد اللزينه بس هتجيبوها ازاي افرض عملتلنا فخ
محمد : وهي هتعرف منين الي حصل اهدا انت بس وانا هظبطها اهي بترن تاني
شحته : رد وسمعنا صوتها
قمر بتسرع : الو يا عز انت فين كل ده ومبتردش عليا لي
محمد ويغيرصوتو لبنت : الو
قمر بقلق : اي ده انتي مين ده موبايل عز هو فين
محمد : انا عشقتو
قمر بصدمه وعدم فهم : اي الي انتي بتقوليه دده اديني عز
محمد بإنبساط : لي في حاجه
قمر بزعيق : عااايزه اكلم جوزي اديهولي
محمد : هيحح عموما هو مش فاضيلك دلوقتي متعطلناش بقي عن ليلتنا
قمر بعدم تصديق : لا انتي كدابه عز ميعملش كده
محمد : كدابه؟؟ لو مش مصدقه تعالي *** **** ** وانتي هتصدقي
قمر والموبايل يقع من ايديها من رعشتها ودموعها نازله زي السيال وتحط ايديها على قلبها وهي مش قادره تاخد نفسها : لا لا مستحيل
الروايه مبتظهرش لناس كتير وبيسألوني عنها
الي يشوفها يعمل كومنتات عشان توصل لغيركو مستنياها

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عز القمر)

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى