روايات

رواية عذاب امرأة الفصل الخامس 5 بقلم ريمو حسني

رواية عذاب امرأة الفصل الخامس 5 بقلم ريمو حسني

رواية عذاب امرأة البارت الخامس

رواية عذاب امرأة الجزء الخامس

رواية عذاب امرأة
رواية عذاب امرأة

رواية عذاب امرأة الحلقة الخامسة

الشخص :ده بيت يوسف الشاذلي
يوسف:ايوة اتفضل مين حضرتك
الشخص:مراتك رافعة عليك قضية طلاق ممكن تمضي هنا
يوسف بصدمة شديدة:اييه
الشخص :لو سمحت امضي عشان ورايا شغل
يوسف مضى وقفل باب الشقه وقعد على أقرب كرسي بصدمة
يوسف :ازاي ترفع قضية طلاق وكانت بتتعامل عادي
الموضوع ابتدى يوضح قدامه
يوسف :اه يا بنت ال****** والله لوريكي
وقام نزل جري على بيت حماه
عند يارا قامت اتوضت وصلت وصحت بناتها كانت نورا حضرتك الفطار وقعدوا ياكلوا بيقاطعهم خبط الباب بطريقة همجية
مصطفى:هشوف مين

 

يارا بخوف عليه:استنى هاجي معاك يا بابا
مصطفى:يا حبيبتي متخافيش هفتح واجي
يارا :لا يا بابا مش شايف الباب بيخبط ازاي هطلع معاك مش هسيبك
وفعلا راحوا فتحوا الباب واول مالمح يوسف يارا زق مصطفى ومسكها من رقبتها يخن*قها
يوسف :انا تضحكي عليا يا روح امك عايزة تتطلقي يا بنت*****
لا وواخدة البنات معاكي وقال اي هاخد البنات نغير جو شوية عند بابا
يارا جسمها شل حركته من الصدمة مكنتش متوقعة منه انه ممكن توصل لموتها ومن الصدمة مش عارفة تعمل اي
مصطفى بيحاول يبعده وهو عامل زي الطو*ر الهايج (سوري يا شباب بس ملقتش صفة تليق عليه اكتر من دي )محدش قادر وكل ما يقرب عليه مصطفى يزقه
نورا البنات ماسكين فيها جامد ومتعودين وهي عمالة تقوله:سيبها سيبها يا ابني ونتفاهم مفيش فايدة برده مستمر في اللي بيعمله

 

يارا وشها بقى لونه احمر مبقتش قادرة تتنفس واخيرا فاقت وضربت برجلها جامد وبعزم ما فيها في بطنه رجع لورا من الالم ويارا مش قادرة تصلب طولها ولا قادرة تتنفس
ولسة جاي يقرب منها تاني على دخول ………
يا ترى مين اللي دخل
يوسف هيطلقها ولا لا

ولسة جاي يقرب منها تاني على دخول احمد وطارق أخواتها اتصدموا من منظر اختهم ومصطفى اللي واقع على الأرض ومنظر البنات اللي ماسكين في نورا اللي هتموت من الرعب على بنتها
احمد مسك يوسف نزل فيه ضرب وطارق قرب من اخته يشوفها شاورتله يقرب من ابوها ويقومه وفعلا طارق ساعده يقوم من على الأرض وجري على اخته يساعدها تاخد نفسها حضنها جامد وربت على شعرها عشان يحسسها بالأمان وتهدى لحد ماهديت وكان ناسي احمد اخوه اللي مخلاش حتة في وش يوسف سليمة من خوفه على اخته
بيبص الناحية التانية يوسف كان شبه مي*ت واحمد مكمل ومصطفى بيحاول يبعده مفيش فايدة ومكمل في اللي بيعمله كل اللي في باله انه ين*تقم منه وبس قرب طارق عليه ز*قه وقال:سيبه هيمو*ت هتودي نفسك في داهي*ة بسببه وكمل بصوت عالي:احمااااد فووق وسيبه
احمد برده لسة بيتحرك وبيحاول ينفذ من طارق اللي مكتفه
مصطفى بعصبية وصوت عالي:احمااااااد أقف واتهدى كدة

 

احمد واخيرا وقف وبص لاخته وراحلها ومسك ايدها اللي كانت زي التلج يحضنها بكف ايده
احمد بخوف وقلق:انتي كويسة يا حبيبتي
هزت يارا راسها باااه
سابت يارا ايده وقربت من يوسف اللي بيسند نفسه على الحيطة ويمشي
احمد :راحة فين يا حبيبتي
مردتش يارا عليه وبتقرب من يوسف وعينها متسلطة عليه اوي
يارا :استنى انت بتعمل اي
بصله يوسف بوشه الوارم من اثر الضر*ب بعدم فهم
يارا:وانت فكرك هتطلع بسهولة دي كلها وكملت:تتض**ربني وتجل**دني وقولت ماشي وتخن*قني وبرده قولت ماشي اما توصل بيك الحقا*رة انك تز*ق ابويا وتوقعه على الأرض تبقى بتحلم لو فاكرني هسكتلك مستحيل اعديهالك
وفي اقل من ثانيه كان صوت ك*ف نازل على وش يوسف برق يوسف من الصدمة لانها اول مرة تكون بالمنظر ده نظراتها تدل انها هترتكب جري*مة دلوقتي ولسة هيتكلم ك*ف تاني على وشه
يارا:انت انسان حقي*ر ومش راجل اصلا مفيش راجل يعمل التصرفات دي احنا ممكن بكتير اوي نقولل عليك من أشب*اه الرجال وقربت منه وضر*بته برجلها في بطنه وقع على الأرض

 

معتش عنده قوة ولا طاقه خلاص من الض*رب اللي خده ونزلت فيه ضر*ب برجلها
قرب منها احمد وبعدها:اهدي يا يارا سيبيه ده حيو*ان ميستاهلش
يارا ولا كأنها سمعت حاجة وقربت تض*ربه تاني برجلها كل اللي في دماغها منظره وهو بيز*ق باباها على الأرض وهي مش عارفة تتصرف من صدمتها لحد ما تعبت وبعدت عنه وهو نايم على الأرض مفتح عينه بيحاول يقوم ومش قادر
يارا وهي بتنهج :صدقني هندمك أشد ندم على اللي عملته ده انا اللي غلطانة لاني افتكرتك راجل وكنت بعدي وافوتلك اما توصل لبابا تبقى بتحلم يا *****واه انا رفعت قضية طلا*ق وهطلقني غصب عنك ولسة هتكمل كلامها
وجه صوت من وراهم
المجهول:عايزة تتطلقي براحتك البنات هيكونوا معايا ومع ابوهم
يارا بتبص ناحية الصوت ولقت********
ياترى اي اللي هيحصل🤔
مين اللي بيتكلم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب امرأة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى