روايات

رواية عذاب امرأة الفصل الأول 1 بقلم شهد وائل

رواية عذاب امرأة الفصل الأول 1 بقلم شهد وائل

رواية عذاب امرأة الجزء الأول

رواية عذاب امرأة البارت الأول

عذاب امرأة
عذاب امرأة

رواية عذاب امرأة الحلقة الأولى

سيليا وكانت بصه علي شباك بسرحان وبتفكر ودموعها نزلت غصب عنها ولفت انتباها طفل بيعيط جامد لبست طرحتها ونزلت وهي بتقرب منه وتبطبط علي بهدوء
سيليا بهدوء
انته كويس ي حبيبي فين ماما طب بابا فين بتعيط لي كدا انته كويس ي حبيبي
انس بدموع
تيتا رمتني ف شارع هي وعمو أنا عايز بابا بيقولوا أنه مات أنا عايز بابا مليش دعوه هاتيلي بابا
سيليا وحضنته تهدي في
اهدا ي حبيبي متزعلش اهدا هجبلك بابا بس عرفني حصل أي وكل حاجه هتتحصل طب تعالي نطلع فوق
انس بدموع
أنا عايز بابا هما رموني وتيتا ضربتني جامد وانس رجلو اتعورت
سيليا وشالته وهي بتحضنه وطلعت شقتها وطلعت هدوم اطفال من سن انس وعيونها دمعت وبدأت تتكلم ودموع فعيونها
يلا ي مروان مين هياخد الشاور ويلعب ف البانيو مع بطه صغننه ي جميل
انس باستغراب
بس انا اسمي انس ي طنط مين مروان ده في نونه غيري صح عايز اشوفو ولعب معا
سيليا وفاقت لنفسها
اسمك حلو اوي ي انس مروان ده كان كل حياتي ابني واخويا وكل حياتي ربنا يرحمه هو ف مكان جميل عند ربنا
انس
زي ماما برضوا راحت عند ربنا وبابا معرفش راح فين بس عمو كان بيكلم حد ف تلفون وقالوا نفذت الي قولتلك علي عربيه تنقلب بي وابنو هيخرج من بيت
سيليا بصدمه
دول مش بشر زينا مستحيل حسبي الله قوم يلا ي حبيبي تاخد شاور وهحطلك تاكل اكل جميل اوي ي نوسه وبعد وقت كان انس نايم وسمعت صوت باب ببتفتح قامت جريت برا بسرعه وهي خايفه
مهند
جهزي الاكل علي ما اغير هدومي خمس دقائق ي سيليا مفهوم وداخل الاوضه وهي جهزت الاكل وحطتو علي سفره وهو طلع وقعد ياكل
مهند بغضب ورما الاكل عليها
اي القرف ده كل ده ملح اي عايزه تموتيني ومسك طبق الشربه وكان سخن وحطو علي ايديها وهي صرخت بوجع وصحي انس
سيليا بوجع وصريخ
والله ما حطيت ملح كتير والله دوت الاكل قبل ما اغرف ليك صدقني والله صدقني
مهند بغضب
مين ده ونزلتي من ورايه ي هانم حسابك كبير اوي معايا وسحبها من شعرها ورا وانس واقف مصدوم ومش قادر يروحلها
سيليا وبتحاول تهرب منه وبتعيط
طفل صغير صعب عليا ي مهند والله ما روحت بعيد كان تحت العماره شوفتو ف بلكونه وصعب عليا
مهند ورماها علي الارض وقرب منها وصفعها بقوه
يعني كمان بصيتي من بلكونه وكانتي واقفه فيها ومسكها من شعرها مش قولتلك الف مره بلكونه ممنوع
انس وجري عليها وهو بيعيط وترمه ف حضنها
سيبها ي عمو هي معملتش حاجه سيب ماما هي معملتش حاجه مكنش قصدها تنزل انس هو الي غلطان انس الي مفروض يتعاقب مش ماما هي مكنتش هتنزل بس شافت انس ونزلت
مهند ومسكو من شعرو وسيليا بتحاول تشد انس منه وبتعيط وبدأت تتكلم بدموع
سيليا بدموع
سيبو هو ملوش ذنب طفل صغير اضربني أنا وسيبو يعيش معايا كفايه مروان راح خلي يعيش معايا أنا قعده ف شقه لوحدي ابوس ايدك سيبو واقفل عليا الشقه ومش عايزه مفتاح الشقه خدو بس سيب انس يعيش معايا
مهند وسابها وبص ليها وخرج وهو بيتكلم وفتح باب شقه
تمام ي سيليا بس صدقيني مره جايه هقتلك انتي مفهوم وقفل باب جامد وانس اتخض وحضنها جامد وعيط ف حضنها
انس
عمو ده وحش وشد شعر انس جامد زي ما عمو كان بيعمل ف انس أنا عايز بابا كان بيحضن انس ويحكي لي حدوته بس انس ميعرفش راح فين
سيليا وحضنته
مش معاك صوره لباباك ي انس مش عارف ملامح وشه حته هو أو مامتك ي حبيبي
انس وطلع سلسله كانت ف رقبته وقلعها
دي بتاعت مكه اختي ماما كانت هتلبسها ليها اول ما تتولد بس يومها عملنا حادثه كلنا وماما ادتها ليا وقالتلي خليها ف رقبتك ي انس واحد الان ف رقبتي
سيليا بصدمه وفضلت بصه لصوره ودموعها خانتها
و

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عذاب امرأة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى