رواية عذاب الحب الفصل العاشر 10 بقلم إسراء فرج
رواية عذاب الحب الجزء العاشر
رواية عذاب الحب البارت العاشر
رواية عذاب الحب الحلقة العاشرة
ممكم نبقي أصحاب
-الجمله دي قلها ادم وهو بيبصلي وكأنه بيقولي ادينا فرصه تكون مع بعض يمكن كل حاجه تتغير
-ممكن بس ليه
-عشان عاوزك اي حاجه تيجي تقوليلي احكيلي اي مشكله تواجهك اعتبريني صديقك واي حاجه ازعلك تعالي قوليهالي خلينا نقرب من بعض يمكن علاقتنا تتصلح
-موافقه
-بيري وهيا وافقه بتبصلهم بعصبيه انت بدأت تقرب منها اوي وانا مش هضيع حبي يعد كل السنين دي كدا أنا هتصرف
-ام ادم ونور طلعو أوضتهم وكل واحد مقرر أنه هيبدا وهيدي التاني فرصه يمكن علاقتهم تتغير
-صباح الخير
-صباح الخير
-يل عشان اوصلك
-انا انهارده معنديش حاجه مهمه اي رايك نخرج
-بجد نخرج سوا
-اه
-طيب ثواني هجهز
-جهزت متحمسه أخرج معاه خرجنا وروحنا اماكن كتير وفضلنا طول النهار سوا وكنت مبسوطه اوي اول مره اكون مبسوطه كدا
-مبسوطه؟
-جدا
-وانت؟
-انا مبسوط بوجودك
-فرحت من مجرد كلمته ليا أنا خلاص ابتديت احس هو فعلا اتغير
-ممكت تشرحلي دي
-اكيد تعالي
-قعد يشرحلي الحجات المش عارفاها
-تشرب قهوه؟
-اشرب بس اقعدي وانا هعملهالك
-قعدنا شربنا وبقينا نهزر سوا
-عدا فتره طول الوقت مع بعض كنا بتخرج كتير سوا واي حاجه عاوزاه بروحله
في يوم وانا
– روحت الجامعه
-حساكي مبسوطه اليومين دول
-بصراحه اه
-اي حبتيه
-مش عارفه بس تفتكري ينفع
-ليه مينفعش
-عشان جوازنا مش حقيقي
-مالو بيحبك وبتحبي واتأكدتي من دا اتجوزوا حقيقي
-بسهوله كدا
-صدقيني بسهوله انتي المكبراها طلما حبيتو بعض اي اليمنع
-مش يمكن ندا معاه حق يمكن حبيته
-مساء الخير يا ماما
-مساا النور ياحبيبتي
-امال فين ادم
-فوق هو وبري بيظبطو شغل
-ااه طب عن اذنك هروح اشوفهم
-دخلت كانت قاعده جمبه علي الكرسي
-تعالي ياحبيبتي
-هعطل شغلكو
-لا احنا خلصنا اصلا اتفضلي انتي يا بري
-بري خرجت انا هجيب مايه واجي
-بري
-بتكلميني
-كنته بتعملوا اي
-مهو قلك كنا بتشتغل
يعني كنتو بتشتغلو
-اققولك بصراحه هو قلي أنه بيحبني
-كدابه
-اوك براحتك
-مش مصدقاها ول هصدق اي كلمه بتقولها.
-اب مالك
-انت وبري لازم تشتغلوا في الأوضه
-لا مش لازم انتي غيرانه
-اكيد مش غيرانه بس اسمها احترام هيا مينفعش تدخل طول ما انا مش موجوده
-خلاص حقك عليا مش هدخلها هنا تاني بس اي المقابل بقي
-مقابل اي
-اني اسمع كلامك
-انت عاوز اي
-حضن
-والله!
-اه والله
-ضربته بالمخد خد
-خلاص كفايه هو دا يا شيخه حرام عليكي
-بري وهيا بتتكلم في التليفون أنا مش عاوزه غلطه انتا فاهم بكرا كل حاجه تكون جاهزه
-انا هوريكي أنه مش من حقك وانك غلطتي أما قبلتي تتجوزيه
-انا قررت حاجه
-اي
-هعترف لأدم اني بحبه
-بتهزري
-لا بجد عارفه الفتره القعدناها سوا صغيره بس انا حبيته اوي كنت مترددة اققولو بس انا مستعده ومتأكده أنه اتغير وبيحبني
-طب وهتعملي اي
-هعمله مفاجاه واعترفله
-سبها وروحت حضرت مفاجاه في البيت وزبط كل حاجه وفضلت قاعده مستنيه
-الوو
-مين معايا
-جوزك لسه داخل حالا هو وبيري فندق٠٠٠لو حبا تتأكدي تعالي
-انت مين الوو معقول ادم اكيد لا بس هروح أتأكد
-لبست وطلعت ع الفندق وسالت علي الغرفه وطلعت لسه هخبط لقيت الباب مفتوح دخلت أنا مش عاوزه ادخل بحاول اخر نفسي مش عاوزه اصدق اول مدخلت شوفت ادم وهو نايم وفي حضنه بيري مقدرتش احرك رجلي خطوه كمان من منظرهم ثواني ولقيت ادم بيفتح عينه وبص علي بري ال في حضنه ولف وشه بصلي وقام علطول
-انا مش فاكر حاجه صدقيني مش فاهم اي الحصل انتي مصدقاني صح
-وليه اصدقك٠٠٠٠٠
-تفتكروا هتسيبوا وكل حاجه كدا هتنتهي قولولي طوقعتكوا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية عذاب الحب)