روايات

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الجزء الخامس

رواية عبدالرحمن وجنى البارت الخامس

رواية عبدالرحمن وجنى الحلقة الخامسة

حبيبه: يعني تجوزي و متقوليليش ي ندله دا انا صحبتك بلاش صحبتكك اختك
جني: والله كل حاجه جت بسرعه المهم انتي عامله اي مع ابن عمك
حبيبه بهزار: بس بس بس متفكرينيييش
جني بضحك:ليه يختي
حبيبه: فكك منو بقااا انا زهقتت ي شيخهه انا جيت عندك عشان افك عن نفسي بلاش نتكلم عليه بقا
جني: حاضر ي ستي
حبيبهه بضحك: قوليلي بقاا ي بت انتي شكلك مش ناويه علي خير وباين عليكي
جني بهزار: تسدقي صح هموت الواد
حبيبه بضحك: لاا موصلتش ل الدرجادي ي بنتي في اييي
جني بتفكير: في بنات بتكلمو حتي الصبح صحيت علي صوتو وهوا بيكلم واحده اسمها ميراا
حبيبهه بهدوء: وهتعملي اي دلوقتي
جني بهدوء: لا منا فكرت مع خالتي وعرفت هعمل اي وهبقا اقولك بعدين انا هعمل اي مش دلوقتي
حبيبه: خلاص ماشي المهم تعالي نطلع عند خالتو عايزهه اقعد معاها بقالي كتير مشوفتهااش
لتخرج حبيبه وجني الي خالتها ويجلسو معها وتفتح حبيبه زراعيها عندما ترا ام عبد الرحمن
حبيبهه بإبتسامه: خالتووو حببتي وحشتينييي
ام عبد الرحمن بضحك: تعالي ي حبيبه خالتك وحشتيني اكتر
جني بهزاار: واناا روحت فييين بقا ان شاء الله
ام عبد الرحمن بضحك: تعالو انتو الاتنين فحضني ولا تزعلي نفسكك
ليضحكو جميعا ثم تتقدم جني وحبيبه الي خالتها ويجلسو بجوارهاا
**************
احمد بضحك: اي دا اي داا كنت متوقع انك مش هتنزل الشغل الا بعد شهر
عبد الرحمن بضيق: بس ياعم شهر اييي
لتدخل فتاه عليهم وتتوجه الي عبد الرحمن
ميرا باستفزاز: منبسطش معها فنزلت تدور علي غيرها ولا اي
عبد الرحمن بهدوء: لا منزلتش ادور علي غيرها انا مبسوط معاها جدا ياريت بس ي ميراا ماتجيبيش سيريتها تاني لانك انتي نفسك عارفه انها احسن منكك عشان كدا متغاظه
لتخرج ميرا بعصبيه ثم يبتسم عبد الرحمن ابتسامه جانبيه
احمد بضحك: لا بس عرفت تحرجها زمانها بتولع
عبد الرحمن بضحك: خلاص ياعم انا ماشي
احمد بهزار: ايوا ياعم مين قدك
ليبتسم عبد الرحمن ويذهب
***************
حبيبهه بملل: خاالتووو خلصتي ولا لسههه انا جعانههه
جني بضحك: خلاص ي بنتي في اييي هنخلص اهو و اصلا زمان عبد الرحمن جاي
حبيبهه بهزار: ماليش دعوه يختي انا هاكل من غيروو مش هستنااه
ليفتح عبد الرحمن باب المنزل ويدخل
عبد الرحمن بضحك: صوتككك واصل ل تحت ي بت في اي
حبيبهه بهزار: بس متقولش ي بتت
عبد الرحمن: خلاص ي بتت
ثم يدخل الي غرفته
حبيبهه بضحك: برضوو بيقولي ي بت
لتدخل جني وراء عبد الرحمن
جني بتوتر: احم اساعدك في حاجه
عبد الرحمن بهدوء: جهزيلي الحمام و طلعيلي هدوم
لتذهب جني لتخرج ملابس له ثم تدلف الي الحمام وتجهز الماء
وتخرج
جني بهدوء: محتاج حاجه تاني انا هخرج اكمل تجهيز الأكل مع خالتي
لم تنتظر رد منه وخرجت الي خالتها لتجهز السفره هيا و حبيبه و ياتي عبد الرحمن ويجلسو ل يأكلو وتتحدث حبيبه مع جني
حبيبه بضحك: بتت ي جني عيزاكي تزهقي الواد دا في عيشته
عبد الرحمن بهزار: الواااد ليا اسم علي فكرهه ي بت
ليضحكو جميعاا ثم ينتهو من الأكل ويجلسون في الصاله ويشربون شاي
وبعد قليل ذهبت حبيبه ثم دخل عبد الرحمن الي غرفته وجني دخلت المطبخ لكي تساعد خالتها في التنضيف بعد ان انتهت ذهبت الي غرفتها هيا و عبد الرحمن واخرجت ملابس لها لكي تدخل تستحم ثم تدخل تستحم وتخرج لتجد عبد الرحمن يحاوط خصرها من الخلف و يدفن وجهه في رقبتها ويقبل رقبتها ويصنع علامت ملكيه وو.

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عبدالرحمن وجنى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى