روايات

رواية عايشة (اغفري لي) الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية عايشة (اغفري لي) الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية عايشة (اغفري لي) الجزء الرابع

رواية عايشة (اغفري لي) البارت الرابع

عايشة
عايشة

رواية عايشة (اغفري لي) الحلقة الرابعة

بصلها بخبث ووقاحه….. بصراحه لا شايف قدامي بطايه عايزه الاكل
بصتله بصدمه وخجل…. اه ياسافل وفجاه ضربته بالالم بس لسا هتجري مسكها بسرعه….
بصتله برعب…. انا انا انا…. انت انت الي اضطرتني اعمل كدا
بصلها باعجاب… وسرح في ملامحها وهي استغلت دا وفرت هاربه بس وهي بتجري وقع منها بوكها وهو لاحظ ولسا هيجري وراها كانت اختفت…. فتحه لقا فيها بطاقه الجامعه وبطاقه شخصيه وفلوس ومفتاح وشويه حاجات مسكت البطاقه وقرا اسمها بتلذذ…. دنيا
..
هو دا الي عندي
بصلها بياس….. عايشه انا لسا بحبك
عايشه قلبها دق وابتسمت بفرحه غصب عنها بس دارتها بسرعه وهو ماشافهاش عشان كانت باصص للارض بحزن
عايشه ببرود مزيف…. دا الي عندي
من غير اي تفكير مسك ايدها وهز راسه….. موافق طالما هتكوني جنبي
عايشه بصتله بصه مقدرش يفهمها واخدت شنطتها ومشيت وهو فضل متابعها لحد ما مشيت….. ندمت والله العظيم
دانا يادانا والله العظيم ماما
قاطعته بدموع… بلا ماما بلا بتاع احنا مفيش بينا حاجه ولا هيكون فيه
مسك ايدها بعصبيه…. لا في وفي كتير كمان افهم احسنلك واسمعيني دي كانت تمثليه
لسا هتتكلم بس سكتت بعدم فهم…. تمثيله اي
كريم بسرعه…. تعالي بس نقعد وهحكيلك
دانا مشيت معاه بهدوء لحد ماقعدوا وقالت… ها
كريم بحب….. ياحبيبي دي تمثيليه انا روحت طلبت ايديك من ابوكي
فتحت عنيها بتفاجأ وهو كمل… وهو وافق وعملنا الخطه دي عشان نضغط على مامتك بيها انها ترجع لباباكي انا والله ماكنت هوافق ابدا بس فعلا باباكي بيحبها بجد وعايزها زي منا بحبك وعايزك واعمل اي حاجه عشانك
دانا بصتله بكسوف… ك كريم انا
كريم بعشق….. انا بعشقك ياقلب وعقل وروح كريم
بصتله بفرحه وكسوف وقاموا يرحوا
حااااجه يالي على الباااااب ايييييي هيتكسر كسر دماغك
فتحت
ضحك بتسليه….. لسانك دا اي مبرد بس عاجبني بحب الشراسه انا
بصتله بصدمه….. انت بتعمل اي هنا يامجنون
ضحك بحب وسبلها بعيونه….. قلب المجنون… قولت ادخل البيت من بابه
دانا بخوف…. انت انت عرفت بيتي مني
طرقي الخاصه بقا ياقلبي نهى كلامه ببوسه طايره خلتها تقفل الباب في وشه وهو اتكلم بولهان…. هيح شرسه شرسه عليها جوز عيون ياااابووووووووي
انت مين يا اخ قالها كريم
مد ايده بهدوء ينافي حالته من ثواني…… انا مازن الهنداوي
كريم رفع حاجه….. اتشرفنا بتعمل اي بقا هنا
مازن: جاي اطلب ايد الانسه دينا
دانا بفرحه….. نتجوز مع بعض بقا
ابتسملها مازن ودا خلى كريم يغير… بصلي هنا
مازن ضحك وقال… غيور اوي… شكلنا هنبقى عيله زي العسل
عايشه ببرود مزيف…. انا رجعت عشان ولادي بس
قرب منها بعشق.. بعشقك
ابتسمت وبعدين كشرت…. انت اي جابك اوضتي وبعدين انت مش مكسوف من نفسك اي جو المراهقه
ضحك باستمتاع….. انا لسا شباب وغمز تعالي بقا ما اثبتلك
عايشه جريت من قدامه بخوف… تثبتلي اي يامجنون ابعد عني بقولك متقربليش
جابر بفرحه…. بحباااااك
ضحك غصب عنها…. وربنا مجنون
مجنون بيكي وكفايه كلام بقا نيجي للفعل وحشتييييني اوي وطفى النور ووو
كريم بحب… مش مصدق اننا هنبقى لبعض بقا
دانا بكسوف….. ولا انا مصدقه
مسك دقنها برقه…. مبسوطه
هزت راسها بدلع…. اوي اويي
كريم بحب… كلها اسبوع وتبقى في بيتي وفي حضني
على الجهه. الاخرى
ايدك لتوحشك يابابا
ضحك جامد….. وربنا عمرو صاحبي فيه رقه عنك بس دا شاددني ليكي موت وبيخليني عايزك اكتر واكتر
بصتله ببرود….. اطلبلي حاجه جعانه
بصلها بصدمه…. يانعم ايييي دا انتي مخلصه 4بطاطس+5شاورما و2بانيه ايييييي
ردت ببرود….. عادي يعنيي انت بتبصلي ف اللقه اتغدينا نحلي بقا عايزه ام علي… بسبوسه… قشوطه…. ايس كريم…. ديسباسيتو… جلاش ومكرونه بلبن ونهت كلامها بابتسامه بريئه كفايه كدا عشان الدايت
بصلها بصدمه….. دااااااااايت داااااايت مين يامودااااااايت
بصتله بحزن مزيف…. بقا كدا ياميزو بتزعق لي دينا حبيبتك
مسك ايدها باسها بعشق…… لا ماتهونيش عليا كله لا دينا دا انتي القلب والروح والعقل والعشق وكل حاجه حلوه في حياتي
بصتله بحب وبادلته الابتسامه…..
بتحبيني
بصتله بكسوف.
صلاه النبي احسن… دنيا ومسكوفه
بصتله بشر ف ضحك…. بنكشك بس والله لو عملتي اي على قلبي زي السكر بردوا…. بحبك
ردت…. وانا كمان بحبك
تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عايشة (اغفري لي))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى