رواية عاصفه الحب الفصل الثاني عشر 12 بقلم حنين محمد
رواية عاصفه الحب الجزء الثاني عشر
رواية عاصفه الحب البارت الثاني عشر
رواية عاصفه الحب الحلقة الثانية عشر
دارين: مين و بتلاقي منار اللي بتتصل
مراد بقلق : ليكون جدي فيه حاجه استني يا دارين اشوفها عايزه ايه
:الو يا بنت خالتي
منار:معلش يا سي مراد أتصلت غلط
مراد بعصبية شديدة: مفيش حد بيتصل في وقت متأخر اكديه
منار بخوف: خلاص انا آسفه
مراد بيقفل
دارين بغيره: هي كانت عايزه ايه يا مراد
مراد: مفيش أتصلت غلط
دارين: امم هات الفون بتاعك كدا
مراد: خدي بس في ايه
دارين بتعمل بلوك
:اكديه احسن احسن بكتير
مراد بحب: بتغير يا مرات مراد المنشاوي
دارين بتوتر: لا بس كدا أحسن يلا بقي اقرأ لي القصه
مراد بيخدها في حضنه يلا
لا اله الا الله محمد رسول الله 🤍
في صباح يوم جديد 🏙️
مروه بتروح تاخد دش و بتلبس جلبيه و طرحه
حسام بيفوق
: ايه بتلبسي ليه
مروه هنزل اساعد مرات عمي علشان كفايه اكديه بقالي كام يوم مش بعمل حاجات كتير
حسام:اممم ماشي بس لو مش عايزه تنزل خليكي عادي وانا هقول لها
مروه: لا عادي متعوده
حسام: انا هروح انهارده المصنع و بعدها الزراعه هتاخر شوايه ف متقلقيش اه و حصري الوكل ليكي و اتغدي متعمليش حسابي
مروه بفرحه لأن هو بيقول لها كل اليوم اللي هيعمله
: حاضر يا حسام حاجه تاني
حسام : لا يا قلب حسام خلاص يلا روحي
مروه بتخرج و الفرحه مش سيعها
لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم ❤️
دارين بنعس: مراد يا مراد بتلاقي مراد مش جنبها و خارج من الحمام
مراد ببأبتسامة اظهرت وسامته:- صباح الخير يا كسولة هانم يلا عشان متتأخريش على الكلية
دارين بنوم و خجل : هو انت ليه مش بتلبس تيشرت فى الحمام
مراد : والله دي اوضتي واللي عايشة معايا فيها مراتي مش حد غريب فأنا مش بعمل حاجه غلط يعني
دارين: ياسلام يلا يا بابا روح البس علشان هتاخد برد انت بتفهم غلط خالص
مراد قرب منها و همس جنب ودنها: اتصرف على راحتي يا دارين و لا أنتِ رأيك حاجه تانيه
دراين بتوتر من قربه : يا عم خلاص انا غلطانه والله مش هتكلم تاني و بتحط اديها علي بوق’ها
ضحك ضحكة رجولية سرحت فيها دراين
دارين : انت إزاي عايزيني أروح الكليه بالسهوله ديه
مراد : أنتِ غاليه عليا و عمري ما ارحمك من حاجه بتحبيها ف الواد الطا’يش ده اترفض و
مسك ايديها بحب و حضن ايديها انا آسف يا دارين
دارين بتحط اديها علي بوق’ه : انا مش زعلانه منك يا مراد و عمري ما ازعل منك
مراد بحب: يلا يلا قومي البسي هتتاخري
دارين : حاضر
اللهم صل على محمد واله وصحبه اجمعين 🤍
مراد ماسك ايدك دارين و نازل
مجدي: يلا يا ولدي الوكل جهز
مراد: صباح الخير يا جدي
مجدي صباح الفل يا ولدي يلا تعال افكر انت و مراتك
صفيه: اه يلا يا والدي
دارين جايه تقعد جنب مراد منار قعدت دارين بزعل بتروح المطبخ
مروه: في ايه يا دارين
دارين: بزعل مفيش
مراد: أحم انا رايح اجيب مائه من المطبخ و جاي
مروه بتلاقي مراد بيشاور ليها تخرج و بتخرج علطول
دارين وقفه و مدايقه اعمل ايه انا بقي الحربايه خدت مكاني
شهقت لما حد سحبها من ايده بقوه
مراد محصره بينه وبين البوتجاز وهتف بضيق
: سمعك كدا بتقولي الحربايه أخدت مكانك
دارين بتوتر: مفيش يا مراد يلا علشان مرات عمي عايزاني
مراد بهمس: فاهمه ماحدش يقدر ياخد مكانك يا دارين أنتِ هنا و بياخد ايديها بيحطها علي قلبه أنتِ هنا
دارين هزت راسها وهي منزله وشها لتحت وستنت مراد يبعد بس مبعش وفضل يتأمل فيها
دارين رفعت عيونها وهي بتبلل طرف شفيفها بتوتر وهمست
: مراد
مراد ضحك وهو بيبص لها
: يلا علشان شكلك هتعيطي و بيمسك أيديها و بيخرج
صفوت بصوت عالي
: انتم عازين ايه
مراد بيخرج جري ايه يا عمي في ايه
سماح بعياط الشرطة عايزاك يا مراد يا ولدي
دراين بصدمه: عايزه مراد
مراد:…
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عاصفه الحب)