رواية ظلم القاصرات الفصل السادس 6 بقلم شيماء رمضان
رواية ظلم القاصرات البارت السادس
رواية ظلم القاصرات الجزء السادس
رواية ظلم القاصرات الحلقة السادسة
شوفت بنت الشوارع دي كانت بتخنقني الحقني بتقول انك هتبقا لها لوحدها
حمزه قرب من سلوي ومسك ايديها اطلعي ياحبيبتي انتي دلوقتي ولا تفكري في حاجه دقايق وجايلك
سلوي بزهول من تصرفه حاضر وطلعت
ناهد انت ازاي سبتها كده ازاي
حمزه مسك ناهد من شعرها عشان كرهتك ياناهد وسلوي هتبقا مكانك لانها انظف منك مليون مره
ناهد اانت كنت بتحبني اي غيرك
حمزه الي غيرني كتير هتعرفي في وقتها
وسابها ومشي
ناهد بغيظ وخوف في نفس الوقت هوا اي غيره مصيبه ليكون عرف حاجه
عند نوال علي المسرح ببدله الرقص بترقص والناس هتتجنن علها والنقطه مغرقاها
مازن داانتي مكسب كبير مستحيل افرط فيكي ابدا ابدا ولازم تبقي ملكيه خاصه كمان هههههههه
نوال خلصت نمرتها وراحت علي الاوضه تغير واحد دخل عليعا
نوال انت ازاي تدخل كده ياحيوان
كان سكران انا عايزك انتي يامانجا انت ياقمر
نوال زقته اطلع بره يارجب رجب
رجب الحارس بتاع الكباريه
رجب نعم ياست نوال
نوال طلع الحيوان ده بره
رجب طلعه بره ورجع لها
رجب معلش ياست نوال شكلك بنت ناس طيبه بس مدام اشتغلتي هنا لازم تتعودي علي كده ولازم كمان تبقي بتخربشي محدش يغلبك الدنيا تديكي قلم اديها عشره عشان تعيشي محدش ياكلك
نوال عندك حق يارجب متشكره جدا ليك
رجب مفيش شكر ولا حاجه انا زي اخوكي في خدمتك في اي وقت بعد اذنك
نوال غيرت وروحت البيت
سالم كان مسطول اي يانونو حمد لله علي السلامه
نوال بصتله بقرف ودخلت الاوضه
سعديه سيبها ياخويا عايز منها اي
سالم تغور هعوز اي منها يعني بقولك ياوليه مش هتيجي
سعديه هههههه ياراجل اتهد الله
ماجده دخلت جري تطمن على اختها
ماجده نوال حصل ايه انتي بخير
نوال انا بخير ياحبيبتي متقلقيش محدش هيقرب مننا تاني ولا حد هيجي عليكي ابدا طول ماانا جنبك فاهمه
ماجده فاهمه
حمزه طلع عند سلوي وسلوي مش فاهمه حاجه خالص
سلوي انت صدقتني ومصدقتش ناهد هانم
حمزه مفيش هانم بعد كده غيرك فاهمه
سلوي بس اعرف حصل ايه
حمزه قرب منها مش مهم المهم تخدي بالك من ابننا ماشي
سلوي ماشي
عند ناهد في الفون
ناهد ياحبيبي معرفش اي غيره كده داانا كنت خلاص ضمناه في جيبي
……
ناهد طيب اعمل ايه يعني منا بحبك انت وعيشت معاه من غير مااحبه ولا اطيقه طيب انت وحشتني ياقلبي هشوفك امتي
حمزه حالا هتشوفيه
ناهد ححمزه
حمزه اه حمزه الي خونتيه مع واحد ميسواش جنيه حمزه الي حبك وصبر علي تصرفاتك واقول بكره تعقل حمزه الي صبر علي عدم الخلفه واقول بنت عمي برضو حمزه الي طاوعكم واتجوزت من غير مااشوفها حتي علي اساس اخد منها العيل وارميها وادهولك بس هتدفعي تمن خيانتك يابنت&$#
ناهد حمزه انت فاهم غلط ياحمزه انا بحبك صدقني
حمزه مسكها من شعرها انتي فاكره اني معرفش عمايلك ومعرفش الكلب الي بتخونيني معاه طيب هوريكي مفاجأة وجرجرها من شعرها علي السلم وهي تصرخ
امه حمزه اي الي بتعمله ده انتاتجننت سيب ناهد
حمزه اسيبها الخاينه بتخوني مع كلب وبتتفق معاه تضحك عليا وتاخد فلوسي الرخيصه
ام حمزه مش معقول اكيد انت غلطان
حمزه غلطان طيب خدي شوفي الفيديو ده وانتي هتعرفي غلطان ولالا
ام حمزه فتحت الفيديو فيه ناهد في وضع وحش مع واحد وبتتفق معاه علي حمزه بعد مايكتب الولد باسمها تخلص منه وتورث هيا كل حاجه
ام حمزه اخص عليكي ربنا ينتقم منك عملنالك اي عشان تعملي كده
ناهد ماما انا
ام حمزه اخرصي انا متقوليش ماما انا اعتبرتك بنتي لكن انتي عملتي اي عايزه تموتي ابني وبتخونيه خدها من قدامي ياحمزه ياابني
حمزه. سعد ياسعد
سعد اامرك ياحمزه بيه
حمزه خدها وديها المخزن مع الزفت التاني لحد مااشوف هعمل فيهم ايه
سعد امرك يافندم
ام حمزه سامحني ياابني حقك عليا مكنتش اعرف انها كده
حمزه مسامحك ياامي بيبص فوق لقي سلوي واقفه بتترعش وخايفه ودموعها نازله
حمزه سلوي تعالي
سلوي نزلت له بس مش مبطله دموع
حمزه خدها في حضنه بتعيطي ليه دلوقتي
سلوي خايفه منك لاحسن تضربني زي ناهد
حمزه مستحيل اضربك لانك مش زيها انا عمري مامديت ايدي على واحده ست بس هيا اجبرتني علي كده
ام حمزه قربت منها سامحيني ياسلوي من النهارده انتي بنتي
سلوي مسمحاكي ياست هانم
ام حمزه مفيش هانم بعد كده فيه ماما فيه ايه
سلوي ماما
ام حمزه شطوره ياحبيبتي يلا عشان تاكلي حلو وتتغذي عشان النونو يلا
سلوي حاضر
عند سالم ومراته
سالم جهزي القعده ياوليه
سعديه قعدت ايه ياراجل انت احنا مش قولنا بلاش الحاجات دي هنا
سالم مزاجي كده اخلصي ياوليه
سعديه طيب حاضر
جهزت القعده الحشاشين وصلو وقعدو
سالم منورين يارجاله
. ده نورك يامعلم سالم
، امال فين البنوته الحلوه بنتك مش تيجي تسلم علينا
سالم تيجي امال اي بت ياماجده انتي يابت
ماجده خرجت نعم
سالم سلمي على الرجاله
ماجده اهلا
، اي اهلا دي ياموزه تعالي اقعدي معانا
ماجده لا مش هقعد
سالم اقعدي يابت واسمعي الكلام
ماجده لا مش هقعد.
سعديه سالم ماجده مش هتقعد ياسالم عشان نوال تفضل علي اتفقها
سالم هتفضل علي اتفاقها غصب عنها اقعدي يابت انتي بدل مااقوملك
سعديه اعقل ياسالم دول مساطيل يعملو حاجه في البت تمنها يقل
سالم هوا مزاجي كده انها تقعد بقا
ماجده قعدت والدموع في عيونها وخايفه من نظرات المساطيل دول
نوال علي المسرح بترقص خلصت نمرتها وغيرت ونزلت الصاله تفتح لزباين حسب اوامر صاحب الكباريه
. تعال ياقمر اقعد هنا
نوال وماله اقعد يامتر ثلاث ازايز هنا
. ثلاثه حته واحده
نوال خساره فيا
. لا طبعا ياعسل ومسك ايديها باسها
ست نوال تليفون عشانك
نوال حاضر ثانيه واحده ياباشا
نوال الو
سعديه الحقي يانوال ابوكي اتجنن ومقعد ماجده مع الحشاشبن بتوعه وخايفه واحد منهم يمد ايده علي البت
نوال طيب خدي بالك منها اوعي حد يقرب منها انا جايه اهو
جريت نوال عشان تلحق اختها
، راحه فين ياقمر
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ظلم القاصرات)