روايات

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل الرابع عشر 14 بقلم شهد وائل

رواية طفله وقعت بين احضاني الجزء الرابع عشر

رواية طفله وقعت بين احضاني البارت الرابع عشر

طفله وقعت بين احضاني
طفله وقعت بين احضاني

رواية طفله وقعت بين احضاني الحلقة الرابعة عشر

مصطفى بغضب انته ازاي تدخل كدا اخرج براا وحسابك معايا بعدين مشغل معايا بهايم
_يباشا عيلة الرفاعي تحت والحج الرفاعي بنفسه تحت وعايز يقابل حضرتك
مصطفى بتوتر حد فيكم نطق بكلمه تحت معاهم ولو عرفت أن حد فيكم نطق بكلمه هموتكم انتوا فاهمين امشي من قدامي وقولهم أنا نازل
عشق بخبث وبدأت تصراخ حد يلاحقني أنا مخطوفه حد يساعدني
مصطفى وكتم نفسها اسكتي هتفضحينا يخربيتك وفتح الدرج وطلع حقنه وادهلها وهي نامت ومحستش بالدنيا نروح تحت
الرفاعي جوري فين ي مصطفى خمس سنين لحد دلوقتي منعرفش مكانها وانته اكتر واحد عارف مكانها
مصطفى معرفش مكانها والله لو كنت اعرف كنت جبتها
حسن احنا بقينا كلمه علي كل لسان ف البلد بسبهاا ابوها مات وسبها لينا هو وامها تجيب لينا العار واختها دي كمان ماتت مكنتش تموت معاهم
مصطفى بس اسيا ممتتش لسه عايشه وجوري لسه عايشه عمي مراد و طنط جميله هما اللي ماتوا
الرفاعي اسيا لسه عايشه احنا خدنا جثتها هي واخويا ومراته ازاي عايشه انته بتهزر ي مصطفى
مصطفى لا ي عمي تعاله معايا وخدو وطلعو اوضته اسيا أو عشق وكنت نايمه نوم عميق
الرفاعي وقرب منها اسيا كان عندها وحمه ف ظهرها اطلع برا ي مصطفى ومصطفى طلع والرفاعي شافها وبص علي السلسلة اللي كانت مقفوله وهو اللي معا مفتحها وفتحها وكنت اسيا وجوري ومراد وجميله ف الصوره بيضحكو وبدأ يصحي فيها
عشق وبدأت تفوق بتعب عايزه عيالي رعد رغد انتوا فين و اتخضت انته مين انته كمان
الرفاعي أنا جدك ي اسيا واهدي كدا عملك حاجه الواد ده
عشق بدموع وحاسة انها شافت الشخص ده قبل كدا ابوس ايديكم انا اسمي عشق وعايزه عيالي سبوني امشي ممكن اكون شبها إنما مش اناا حد يفهمنييي
الرفاعي استهدي بالله ي اسيا السلسلة اللي فرقبتك دي معاكي مفتاحها
عشق لا ماما ثريا اديتها ليا هديه وشافتها مفتوحه وكانت موجوده فيها هي وعائلتها وبدأت تفتكر حاجات ذكريات ليها وفقدت الوعي
الرفاعي اسيا اسيا مصطفى حسن حد فيكم يساعدني
حسن وداخل هو مصطفى وكان مصطفى هيشلها حسن وقفه ايدك رايح فين بنت عمي محدش يلمسها غيري وبعد يدك كدا. وشالها ونزلوا بيها
مصطفى مش لازم مستشفى هجيب الدكتور هنا ي حسن
الرفاعي بحزم حسنن اركب بنت عمك لازم تروح مستشفى كبيره نطمن عليها ونخدها معانا ونجيب عيالها ونشوف اختها
مصطفى بغضب لااا اسيا هتعيش معايا أنا انتوا فاهمين ووجه المسد*س ناحيته وفي ثواني كانت رجاله الرفاعي رافعين السلا*ح عليه
الرفاعي وركب العربيه واتجهوا لمستشفى ونزل منها وحسن شالها وداخلو المستشفى
جاسر وخدها منهم وكشف عليها وبدأ يفوق فيها عشق عشق قومي يخربيتك مين دول
عشق وبدات تفوق أنا فين جاسر انته بتعمل اي هنا انتوا عرفتو مكاني
جاسر مكان أي يوليه انتي اي اللي جابك هنا انتي ف صعيد يختي
عشق يمراري يمراري يمراري فين يخويا واغمي عليها
جاسر يمراري يسوادي يخربيتك مش دلوقتي يغمي عليكي قومي يوليه الحقوني يناس وافتكر انه دكتور وفوقها
عشق عايزه امشي عيالي ي جاسر لوحدهم عايزه رعد ورغد واللي برا دول اهلي
جاسر اهلك ازاي فهميني كدا براحه وعلي اقل من مهلك أنا قاعد اهو
عشق وبدأت تحكي لي كل حاجه فهمت دلوقتي أنا جيت هنا ليي
جاسر ايوا طب دلوقتي انتي فكره حاجه ورجعتلك الذاكره
عشق انا فكره بس اكيد طفله مش هتفتكر حياتها ومش وغير اني كبرت خلاص
حسن والرفاعي داخلو الحمدالله على سلامتك ي اسيا
عشق الله يسلمك ي جدو
الرفاعي بصدمه هي اسيا رجعتلها الذاكره ي دكتور صح الحمدالله يارب
جاسر معرفش والله نبعت نجيب دكتور تاني مخ يعرف أنا دكتور بيطري
عشق وضر*بته ف كتفه يحيوان اتلم امشي روح هات الدكتور والدكتور جي وقالهم أنها قدرت تفتكر حياتها و الرفاعي عرفه أنها كانت طفله ساعتها وقالوا الدكتور حياة عشق هتكون مسيطره عليها عشان دي حياتها واسيا هتكون الحقيقة
عشق المهم دلوقتي أنا عايزه انزل اجيب عيالي مينفعش اسيبهم
حسن وجوزك مين بقا ي اسيا اصلك ماسكه ف عيالك عيالك مفيش جوزك
عشق ببرود لا في ي ابن عمي أو عمتي معرفش انته مين اصلا فيهم بس انا وسلطان منفصلين وبينا عيال
الرفاعي بنت مراد الرفاعي تطلق مين ده اللي قدر ويعملها
عشق ونبي ي جدي اقعد ف جنبك ينوبك ثواب هو يعرف اصلا اني بنتكم وده كمان سلطان الانصاري
حسن بغضب اتكلمي عدل ما جدك ي اسيا متنسيش انه جدك انتي فاهمه
عشق بزعيق بقولك ايي انته مفكرني بعيط وهزعل والكلام ده ريح يعمنا
جاسر ايوا ي اباا تربيتي نفعت معاكي طلعي المطو*ه يبت من جيبك
حسن المهم يجدي انروح أنا وخليل نجيب عيالها ونيجي تمام وخدوها وراحو البيت الكبير
رباب مين دي ي حسن
حسن دي اسيا بنت عمي مراد ي عمتي
رباب اسيا يحبيبتي يبنتي وحضنتها وحسن خد خليل وخدو العنوان من عشق ونزلوا البلد وكنت جنبهم مش بعيده
وعشق كانت معاها تلفونها ساكتها وورتهم شكلهم وهما شافوهم وهما بيلعبو وراحو عندهم ف نفس الوقت كانت جوري معاهم وحسن شافهما وجوري طلعت تجري وكانت في عربيه قدامها ووووووووووووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله وقعت بين احضاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى