رواية طفله وقعت بين احضاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم شهد وائل
رواية طفله وقعت بين احضاني الجزء الثالث عشر
رواية طفله وقعت بين احضاني البارت الثالث عشر
رواية طفله وقعت بين احضاني الحلقة الثالثة عشر
الشخص ده وشاور ليهم يجيبوا عشق جيبوا لي البنت اللي هناك دي
عشق وتتصنع الشجاعه أنا مش خايفه منك سيبوا ايدي
محمد وراح يحوش عنها واحد منهم ضربوا بالبوكس وقع علي الارض وقام ليهم تاني بس اتنين منهم كتفوه نزلوا في ضر*ب
فريدة بدموع وبترجي انهم يسيبوا جوزها ابوس ايديكم هيمو*ت منكم و وسابوه ج*ثة مهمده وخدو عشق وطلعو والأطفال بتصرخ أن حد يساعدهم
عشق بخوف انته مين وعايز مني اي وتعرفني منين
_مش مهم تعرفي أنا مين لما نروح هناك الباشا هيعرفك هو مين ي هانم وبعد وقت وصلوا المكان وكان فيلا علي طريق الصحراوي ونزلوا وخدوها وذهبوا اللي داخل
مصطفى اخيرا لقيتك ي اسيا ده انتي جننتيني علي ما عرفتك ولقيتك
عشق بعدم فهم انا اسمي عشق مين اسيا دي وانته تعرفني منين ومين اسيا
مصطفى وقرب منها وسحبها وراء لغرفه وفتح الباب وداخلها وكنت غرفه فيها صور لعشق كتير ومراحل عمرها وصور ليها وهي صغيره بس كان جانبها طفله شبهها واستغربت مين دول دي صوري أنا ومين دي
مصطفى انتي اسيا بنت عمو مراد اسيا مراد الرفاعي والبنت اللي ف الصور دي اختك جوري مراد الرفاعي
عشق بعدم استوعب قصدك اي يعني أنا بنت الناس دي لا لا انته اكيد كداب انا اسمي عشق ممدوح وامي اسمها ثريا واختي سلمي
مصطفى لا ي اسيا دول مش اهلك وانا هثبت لك ان كلامي صح وراح عند شاشه وفتح عليها فيديو عشق واهلها وهما بيلعبو مع بعض وعشق بدأت تتعب وفقدت الوعي
مصطفى وشالها اسيا اسيا فوقي اسيا ردي عليا وخدها وطلع بيها الغرفه ورن بالدكتور وبعد وقت وصل الدكتور وكشف علي عشق
الدكتور استاذ مصطفى الانسه تعرضت لصدمه وارهاق شديد
مصطفى اسيا عندها فقدان ذاكره ومش فكره حتي حياتها القديمه وانا كانت بحاول افكرها
الدكتور استاذ مصطفى انت دكتور واكيد عارف ان ده خطر على حياتها هي مع الوقت هتقدر تفتكر حياتها القديمه وممكن فقدان الذاكره ده يفضل معاها العمر كله احيانا الانسان لما بيخش في صدمه يفقد يفقد الذاكره او بيخش صدمه حاده ممكن انسه اسيا مرت بالحاجات دي كلها وانا نبهتك يا دكتور مصطفى
مصطفى بس يا دكتور انت مش فاهم قصدي انا كان قصدي ان انا ارجعها تفتكر حياتها بحيث ان والدي كان صديق والدها
الدكتور انا قلت اللي عندي يا ريت يا استاذ مصطفى مش تعيد ده ثاني هيكون في خطر كبير قوي على انسه اسيا وانا حذرتك السلام عليكم
مصطفى وشاور على البودي جارد يوصل الدكتور ودخل هو لعشق تاني وقعد جنبها ومسك ايديها وبدا يتكلم انا اسف اسيا عارف اني حطيت حياتك قدام خطر كبير قوي فعلا عايزه ترجعي تفتكري تاني
رنيم وكانت بتخبط على بيت سلطان زي المجنونه وفتحت الخدامه ورنين دخلت وهي بتعيط انكل السلطان خالتو عشق اتخطفت وبابا مرمي في البيت بينز*ف
سلطان بخوف عليها يعني اي عشق اتخطفت واحنا موجودين هيكون مين اللي خطفها
فهد أنا هتصرف ي سلطان واكيد هنا في كاميرات مراقبه ودلوقتي نلحق باباها وراحوا البيت وكان محمد مرمي جث*ه الد*م ف كل مكان ورغد قعده بتعيط ف الارض وبتضر*خ ب اسم عشق
سلطان وقرب منها وشالها أهدي ي رغد أهدي ي حبيبتي فين رعد وبص لرنيم رعد فين حد يرد عليا
رنيم رعد ف غرفته نايم واخد العلاج ونايم مش حاسس ب الدنيا وسلطان طلع يشوف رعد
سلطان بحنان رعد قوم ي حبيبي رعد وشاله ونزل بيهم وخرج من الفيلا وكان الكل وراء وفهد شال محمد وركب العربيه واتجهوا لقرب مستشفى
بهية عشق فين ي سلطان عشق راحت يعني اي يحبيبتي يبنتي يارب اي الحوارات اللي احنا فيها دي والمصايب اللي نازله علينا ترن
رهف أهدي ي ماما أن شاءالله سلطان هيعرف يرجعها لينا تاني وقربت من رغد وخدتها تنيمها ورعد سلطان خدو الاوضه بتاعته هو وعشق اللي ما كانش حد بيدخلها غير سلطان ونايمه علي سرير وخرج
مهند احنا دلوقتي هنعمل اي ي سلطان وعشق هنرجعها ازاي اكيد دول عارفين هي رجعت امتي
سلطان مبقتش عارف افكر مبقتش عارف اعمل اي راحت مني وانا مش قادر ادافع عنها حتي
مهند انته ملكش ذنب ي سلطان احنا مكناش نعرف أن ده كله هيحصل المهم الكاميرات تعاله نشوفها وراحوا يشوفوا كاميرات الشوارع كلها وشافو العربيه وهي داخله وكانوا واقفين يرقبو الجو واستنو لحد ما جوري داخلت الفيلا وداخلو هما البيت وخرجوا وهما مكتفين عشق بس محدش فيهم باين ملامح وشه
سلطان بغضب يولاد الكلب كانوا عارفين انوفي كاميرات واتصل ب فهد تعاله دلوقتي حالا ي فهد بسرعه
فهد حاضر ي سلطان خمس دقائق وهكون قدام عينك مش هتاخر وقفل
مهند اكيد دول عارفين عشق لحظ أن محدش فيهم قدر يؤذيها
سلطان وبص تاني علي الفيديو وشاف عربيه تانيه واقفه وراهم وشاف وراجل نزل منها وكان بيتابع الحوار وواقف وباصص علي بلكونة رعد ولما حصل الهجو*م ركب العربيه ومشي
سلطان الدور على رعد بس شكل العربيه اللي ورا دي مش تبعها شكلها تبع حد ثاني وكان عايز رعد
عند عشق اللي بدات تستعيب ذهنها وتعدلت في نومتها وزقت ايد مصطفى بعيد عنها وقالت بغضب انت مين ادى لك الاذن يا حيوان انت عشان تحط ايدك عليا او حتى تمسك ايدي
مصطفى أهدي ي اسيا حمد لله على سلامتك انتي كويسه دلوقتي حاسه ب حاجه بتوجعك
عشق بزعيق انته ميننن أنا مش اسيااا انا اسمي عشق وعندي اطفال
مصطفى عارف انك اتجوزتي ي اسيا بس مفروض اكون انا مكانه مفروض أنا ي اسيا انتي فاهمه
عشق بزعيق انته مريض نفسي اخرج برا أنا عايزه امشي من هنا عايزه عيالي وانا مش اسيااا دي ممكن تكون شبهي انما مش انا
مصطفى لا انتي اسيا مش مصدقها اقدر اعملك تحليل ونشوف بقا ساعتها انتي بنت مين ي اسيا DNA
عشق وجابت اخرها من الشخص المجنون ده وانت عندك خال اهبل يا ابني في العيله بتاعتك قلت لك الف مره انا مش اسيا انا عشق البعيد ما بيفهمش وخرجني من هنا
مصطفى بزعيق اكبر بقولك اييي أنا ساكت ليكي من الاول انتي فاهمه وانتي اسيا حبيبتي انا مفهوممم مفروض اكون انا مكان زفت سلطان ده
عشق لو سمحت مسمحش ليك تشتم سلطان ده مهما كان جوزي السابق انته فاهم وانا لحد الان محترمه معاك مفهوم واكون حبيبتك منين ي بغل انته
مصطفى وقرب منها انتي ليا مفهوم ي اسيا وهخدك ونمشي من البلد اصلا
عشق وزقته بعيد عنها يمراري علي اسيا وسنين اسيا وعليا وعلي سنيني أنا زفت اسمي عشق ي انسان انته وابعد كدا
داخل البودي جارد وهو بياخد نفسه بالعافيه ومصطفى بغضب و ووووووووووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله وقعت بين احضاني)