روايات

رواية طفله في عرين الوحش الفصل الرابع 4 بقلم نور محمد

رواية طفله في عرين الوحش الفصل الرابع 4 بقلم نور محمد

رواية طفله في عرين الوحش الجزء الرابع

رواية طفله في عرين الوحش البارت الرابع

رواية طفله في عرين الوحش الحلقة الرابعة

في عربيه زين كانت ملاك تنظر من النافزه العربيه بملل حتي توقفه السياره في اشاره المرور نظر لتجد طفل صغير يبكي على رصيف الطريق خرجت دون تردد لتراه وزين سمع صوت الباب العربيه بجانبه
:ملاك هي راحت فين
:المدام طلعت يازين بيه تجري
خاف زين وخرج خلفها بسرعه وهو يحاول التركيز على رائحتها فقط
صلي على الحبيب
:انت بتعيط ليه ياحبيبي
:ماما وبابا سابوني هنا ومشيو
:مشيو فيه وسابوك ليه بس دنت عسل حتي
:معرف بس انا عاوز ماما وبابا ياأبله ممكن تساعديني الاقيهم
:اكيد ياحبيبي وااا
امسك زين يدها قبل ان تنهي جملتها وقال بغضب
:انتى اذاي تخرجي كده من العربيه انتي مجنونه ياملاك
:انا بس والله الطفل ده بيعيط عاوز اهله
:واحنا مالنا بيه قدامي على العربيه فورا
:لا مش حمشي قبل ماالاقي اهله مش حسيبه كده
:ياعمو سيب الأبله الحلوه في حالها هي حتجبلي ماما وبابا
:ارجوك يازين نشوف بس اهله فين
:تمام بس اخلصي بسرعه
:ياحبيبي ماما وبابا اخر مره كانو فين
:هنا يأبله اهو ماما وبابا هناك
نظر الي مايشير لترى سياره كبيره سواء في اخر الطريق
:طيب استني ياحبيبي حاجي اوصلك هناك علشان العربيات
:حاضر يأبله
:لا سبيه يروح لوحده احنا اتأخرنا
:بس في عربيات كتير ومينفعش اسيبه مش حتأخر متقلقش
:تمام وخدي بالك من نفسك وارجعي علطول
:حاضر
:تعالى ياحبيبي نروح بسرعه
:حاضر
واخده عندك العربيه الكبيره دي بس فجئه لقت حد بيشدها لداخل العربيه ارتعبت وصرخت لزين بصوتها كله
:زييييين الحقنييييي
انصدم زين من صوتها وجرى علشان يلحقها بس معرفش مكانها فين بالظبط لانها بعدت عنه كتير ففضل يقول بخوف
:ملاك انتي فييين رديي عليا
وفجئه العربيه قربت منه وسمع حد بيقول
:المعلم ماجد وبيسلم عليك وبيقولك العروسه عنده امانه
:انت ميين سبيها احسلك ياحيوان
وفجيه العربيه اختفت وزين حاول يرجع تاني لعربيته لحد ماوصل
:اتصل على ماجد بسرعه
:حاضر يازين بيه
صلي على النبي محمد
:ههههه عرفت انك حترن بسرعه علشان عروستك مش كده
:ماجد صدقني لو لمست شعره منها انا ححرقك عايش فاهم
:ههههه خايف على القطه الطفله دي ومخفتش ليه لما قتلتها ياوحش كده
:ماجد الخلاف ده بينا احنا سيب ملاك تمشي احسنلك
:تمام تاجى انت بنفسك تستلمها من هنا منغير رجالتك او سلاح وأي حركه نداله حقتلها قدام عنيك ياوحش
:تمام حاضر انا جاهر فين العنوان
:هههههه لدرجه دي خايف على الطفله دي حتي نفسك مش خايف عليها وانت عارف مش حتطلع عايش من هنا
:ماجد انجز فين العنوان بسرعه
:تمام العنوان في****ومتتأخرش معادك الساعه سبعه بادقيقه دقيقه كمان وتاجي تستلم جثتها
:ماشي بس لوعرفت انك لمست شعره منها حطلع بروحك ياماجد وانت عارف الوحش قد كلمته
:تمام مستنيك ياوحش اتشاو
:ارجع بينا على القصر علطول
:حاضر يازين بيه
صلي على الحبيب
في منزل ملاك كانت امها قلقانه عليها اوي وحاسه بنغزه في قلبها
:اهدي ياماما اكيد ملاك كويس ياحبيبتي انا حرن تاني عليها
:يافريده قلبي مش مطمن حاسه اختك في خطر هي ليسه مش بترد
:لا ليسه ياماما بس ححاول تاني
:ايه ليسه ماما قلقانه برضو وانا كمان عاوزه ملاك هي راحت فين
قربت فريده وضمتها وهي بتعيط كمان
:ملاك كويسه يااميره متخافيش ان شاء الله كويسه وبكره حنروح نشوفها
:رني تاني يافريده انا حموت من القلق يابنتي
:حاضر ياماما ححاول تاني
صلي على المصطفي
في مخزن قديم كانت ملاك قاعده على كرسي وهي خايفه اوي وبتبكي وفجئه اتفتح الباب ودخل هو
:ايه ياعروسه بتعيطي تاني يوم الجواز ده فال وحش على فكره
:انت مين وعاوز منى ايه انا والله ماعملت حاجه
:هههههه لا دور البرائه ده ترسميه على حد غيري ياملاك مش انا
:قصدك ايه انا مش فاهمه حاجه
:قصدي انى اعرف كل حاجه عنك ياحلوه
:لا انت اكيد غلطان مش انا والله
:ههههههه غلطان لا مش غلطان وعارف حقيقتك كامله
:تعرف ايه وانت مين
:اعرف انك شغاله عند محمود الشرقاوي عدو زين الوحش مش كده
:انا معرفش انت بتتكلم عن ايه والله
:لا بقولك ايه ياروح امك انا شوفتك بعيني عنه قبل اسبوع كده ومش صدفه انك اجوزتي كمان من زين عدوه كده انا مش مغفل يابت
:والله انت اكيد غلطان مش انا اكيد
:تمام حنعرف ده بعدين ياحلوه اتشاو بقى اشوفك بعدين
:طب استني ارجوك اسمعني بس
:يووه وبعدين في الورطه دي انا حخرج ازاي انا الي عملت في نفسي كده كان لازم اتفق معاه
فلاش باك قبل اسبوع

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله في عرين الوحش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى