رواية طفله في حياتي الفصل التاسع 9 بقلم أسيل باسم
رواية طفله في حياتي الجزء التاسع
رواية طفله في حياتي البارت التاسع
رواية طفله في حياتي الحلقة التاسعة
نوح. نوح بلاش ي نوح استنى بس
متعملش حاجة تندم عليها نوح أوقف
لكنه لم يكن في حالة تسمح له بسماع احد ف هذه اللحظة
كان عز متأكد انه اذا خرج نوح من المنزل وذهب الي تلك النور
سيق…تلها بلا شك …
امسكه من يديه بقوة و اغلق باب الغرفة عليهم…
عز بغضب نوح اسمعني الاول
نوح ابعد عن طريقي دلوقتي ي عز .. انا عفارت الدنيا بتنطط قدامي دلوقتي فابعد احسنلك
عز بهدوء عندك حق دي تستاهل الحرق بس
انا عارفك لو روحتلها وانت بالحالة دي هتق..تلها و هتضييع
نفسك ومستقبلك وهضيع جنا معاك
ارجوك ي اخي اهدى وخلينا نفكر بالعقل كده …..
نوح مش قادر اهد ي اخي انا متأكد انها هي ال بعتت العلبة دي
عايزة تاخذ جنا مني. عارف يعنى اي جنا دي بنتي و روحي
انا مقدرش اعيش من غيرها ..
هي هتدفع تمن ال عملته غالي اوي .. والتمن هو روحها
انا محدش ياخذ مني روحي اقت..له قبل م يعملها ………
مسكه عز من تاني .. وأنا مش هسيبك تضيع نفسك
فكر في جنا ي نوح انا مش بقول انك تنسى الموضوع وتسيبها
او تسامحها انا بس بقولك فكر قبل م تعمل حاجة تندم عليها
جنا بتحبك وهي كمان مش هتقدر من غيرك لو حصلك حاجة لا سمح الله ..
قعد نوح وهو بيحط ايده على راسه بعجز وضياع
بصله عز بحزن ..
انا اول مرة احس اني عاجز بالطريقة دي .. كان على شوية وهتروح مني. بس انا مش هسامح نور دي ابدا مش هسامحها ابدا هتندم هتتمنى لو مخلقت..ش وهتشوف ..
خرج نوح بغضب. وراح اوضته..
سمع صوتها وهي بتغنى و بتندن في الحمام قفل الباب وراحلها لقاها مغمضة عيونها وهي في البانيو بتغنى
قلع قميصه و انضم لها وهي اتفاجاءت بيه من الخضة
حضنته جامد تدارى جسمها عن عنيه بخجل ..
وهو ضمها ليه بقوة … مش هخسرك ي جنا
انتي نصيبي في الدنيا دي وأنا مش هتنازل عن حقي فيكي ابدا
انا أسف اني اتاخرت عليكي آنسة ريتال
كانت متضايقه انه اتأخرت عليها بس مبينتش
جاء واحد من صحابها … ازيكي ي ريتال وحشتني
ريتال بغضب عايز اي ي حازم. انا مش فاضيلك
حازم . . اي رايك نروح نسهر النهارده. في نايت كلب فاتح جديد هنتسلى اوي
وقفت ريتال بغضب وأنا من أمتى بتاع الكلام ده
بص ي بنى ادم لو مش عايزني ألم عليك أمة لا اله إلا الله
ابعد عن طريقي اااحسنلك . انا مش عايزك هو بالعافية
مسك يدها بغضب .. ااه ي ريتال غصب عني هتكوني ليا
انتي دخلتي مزاجي ومش بكفيك هتبقى ليا فاهمة
مسك عز ايده وبعده عنها ….
عز بهدوء مش قالتلك انها مش عايزاك .
حازم بغضب وانت مالك انت **** ااااااااااااه
ضربه عز برأسه في أنفه خلا يصرخ من الوجع ووقع
وهو بينزف من أنفه بغزارة شهقت ريتال من المنظر ….
عز بهدوء. لما البنت تقولك لا معناه لا …
اخر مرة اشوفك حواليها ي ****
مسك يدها وخرج بيها برا المكان وهي مسهم فيه وفي
شجاعته حست بشعور جميل وهو ماسك يدها بالطريقة دي
سحبت يدها من بين ايديه بحدة
انت اذاي تمسكني بالطريقة دي ..
عز بحرج … انا أسف مش قصدي يلا هوصلك البيت
هزت راسها وركبت جنبه وبتبص لبرا
وهي بتفكر في ال بتحس بيه تجاه عز . شعرت بالضياع
بتبصله من تحت لتحت تائه في ملامحه
عز لنفسه مينفعش تحس بحاجة ي عز . انت في مهمة
بيلمس على وجهه وعلى. شعرها وهي بين اديه
نوح بهمس وجعتك
هزت راسها بلا وهي خجلانة من الوضع ال هي فيه
جنا بخجل. هو اي الحصل ي نوح
نوح وهو بيلمس على وجهها بحب .. مفيش حاجة حصلت
كل حاجة هتبقى كويسة واي حد عايز يفرقنا عن بعض
هيتحاسب ويدفع التمن ..
جنا قلق قصدك اي
نوح بابتسامة مرحة تسمعي فيلم معايا ي قلبي
هزت راسها بنعم باتستغراب
عند نور
كانت. قاعدة وهي بتفكر انه اكيد جنا لدغتها أفعى
قاعدة و مبسوطة. بس منتظرة ال يأكد لها الخبر ويقولولها
جنا ما..تت
راحت المطبخ تعمل لنفسها حاجة تاكلها وهي مبسوطة بس
صرخت برعب لما لقت تعابين داخلين المطبخ من شبابيك
خرجت برا المطبخ بزعر بس صرخت لما حست. بحاجة في رجلها بصت تحتها وكانت أفعى متلفية حول رجلها
اتصنمت ومقدرتش تتحرك ودموعها بينزل بغزارة من الخوف و الرعب …..
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله في حياتي)