رواية طفله غيرت شيطان الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن
رواية طفله غيرت شيطان الجزء الثالث
رواية طفله غيرت شيطان البارت الثالث
رواية طفله غيرت شيطان الحلقة الثالثة
*﴿ َولَا تَيْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّه ﴾*
*ﻣﻬﻤﺎ ﻛُﻨﺖ ﻓﻲ هم وغم ﻭﺿﻴﻖ*
*ﺛﻖ بالله واستبشر خيراً ..!*
زين: تمشي فين يا حلو هو انتي متعرفيش انك متباعه ليا من اخوكي مقابل كو”كايين
سجده بصدمه: انت كداب سليم ميعملش كده و كانت لسه هتخرج
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
زين مسك ايديها: علي فين يا حلوه هو دخول الحمام زي خروجه و كان بيشد فيها عند السرير
كوثر: سبها يا زين ب..
مكملتش الكلمه و زين زعق فيها
زين بزعيق: انتي واقفه عندك بتعملي اي امشي اخرجي بره و حسابك معايا بعدين
كوثر خارجه بي خوف من زين و صعبانه عليها سجده
زين رمي سجده علي السرير و بدأ يقلعها هدومها
سجده بعياط و خوف: سبني امشي بالله عليك انا مش من البنات دي
زين و هو واقف قصادها نصف عر”يان كلكم زي بعض انتم اتخلقتو علشان نذوتنا و قرب منها و بداء يقطع في الفستان بتاعها بي كل قسوه
سجده عماله تصوت و تبعدو عنها بس هو اقوي منها لحد ما اغم عليها
زين بعد عنها لما حس انها مبقتش تقاوم بيبص لقاها اغم عليها
زين بسخريه: اي تعبتي بس ليكي حق انتي صغيره اوي بس انا مبحبش اخد حاجه من غير استمتاع و جاب كبايه مياه من علي الكمودينو و دلقو عليها و هي برضو مفاقتش
ببقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
زين خرج بزعيق: انتم يا بهايم حد يتصل بي الدكتور
كوثر بخوف: عملت اي في البت
زين قرب منها و عينو كلها شرار: لو مبعتيش عن وشي دلوقتي هرتكب فيكي جريمه وانسى انك ربتيني كمل بي زعيق:.. امشيييييييي
في نفس الوقت الدكتور جه زين مسكو من هدومه
زين: صحيلي البت الي جوه دي
دكتور بخوف: حاضر يا باشا
الدكتور دخل و زين دخل معاه الدكتور كشف عليها بس عيونو علي سجده بذات لما شاف جزء من جسمها باين
زين بغضب مسكه من هدومه: انت بتبص علي اي يابن *******
الدكتور بخوف: ابدا يا باشا انا كنت بكشف عليها
زين بزعيق: اخلص فيها اي
دكتور: عندها غيبوبة سكر شكلها مكلتش حاجه من الصبح
زين بهدوء مخيف : عندها السكر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
الدكتور برعب من هدوء زين: ايوه يا باشا
زين: امممم طيب امشي مش عايز اشوف وشك يأما
دكتور من قبل ما زين يخلص كلامه كان خرج
زين فضل يبص علي سجده : اممم مش بس صغيره لا كمان مريضه
في نفس الوقت سجده بدأت تفوق و تفتح عنيها اول لما شافت زين نطت من السرير و كانت خايفه منو
سجده بدموع: ابوس ايدك سبني امشي وانا مش هقول لي حد علشان خاطر ربنا
زين قرب منها و هي بتبعد عنو: امممم عايزه تمشي تبقي تدفعي حق الكوكا”يين الي اخوكي خده
سجده بدموع: موافقه عايز كام و تسبني امشي
زين ببتسامه شيطا”نيه: تسلملي نفسك…
سجده ضربتو بي القلم: انت قليل الادب هتروح من ربنا فين منك الله
زين بعيون حمره: انتي كده بتلعبي فعداد عمرك
زين مسكها و لسه هيضربها بس سابها و خطرت في باله خطه شيطا”نيه
انا هعذبك عذاب هخليكي تتمني الموت و سابها وخرج من الاوضه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
سجده قعدت في الارض بعد ما خرج: يارب انا مليش غيرك يارب خليك واقف معايا و بدات تقول دعاء الضيقه
( اللهم أنَت ربِّي، لا يخفى عليك ما في قلبي، فاللهم طمأنينة منك.. يارب أعوذ بك من ضيقة القلب، وشعور لا يُشكى ولا يفهم .. اللهم أرِح قلبي بما أنت به أعلم، ولا تجعلني أشكي لمن لا يخشى عليّ من حزني.. اللهم إني أُفوض دنياي كلها إليك.)
يارب انا عارفه انو ده ابتلاء من عندك بس خليك جنبي يارب
في نفس الوقت زين امر الحراس بتوعه يجبو مأذون
زين اتصل بي خالد: تعالى دلوقتي حالا علي الفيلا بتاعتي
خالد: في حاجه يا زين
زين بغموض: هتجوز
خالد بصدمة: اي
زين بعصبيه: هو اي بقولك هتجوز هتيجي تعالى مش هتيجي احسن انا حبيت اقولك علشان مبحبش اخبي حاجه عليك
خالد لسه مش مستوعب انو زين هيتجوز: عشر دقايق و هكون عندك
زين قفل مع خالد لقا فون بتاع سجده بيرن بيبص عليه لقا مكتوب My love
اول لمه فتح سمع صوت بنت و الي هي اسيل
اسيل: كده برضو يا سوسو متصلتيش بيا اول لمه روحتي انا زعلانه منك
اسيل مسمعتش صوت سجده
اسيل بخوف: الو سجده انتي كويسه يا روحي الو فجاء الفون اتقفل
****************
سليم دخل البيت الي عايش فيه هو وامه
شيماء: لسه بدري يا حبيبي
سليم بتعب: ماما ابوس ايدك انا تعبان مش قادر للمناقشات بتاعت كل يوم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
شيماء بعوجه بوق: خلاص هسكت عايز اقولك انو المحروسه الي متتسمى لسه ماجتش
سليم قعد علي الكرسي: و مش هتيجي تاني
شيماء بفرح: اي ماتت
سليم: حاجه زي كده
شيماء بعصبيه: هو اي الي حاجه زي كده ما تفهمني غارت فين
سليم بزعيق: عايز تعرفي انا بعتها لي واحد مفيش في قلبه رحمه ده لو عنده قلب اصلا
******
زين دخل الاوضه الي فيه سجده لقا قاعده في الارض و لسه بتدعي
زين بسخريه: ايوه ادعي علشان الي جاي محدش هيبعدك مني
سجده برعب: انت عايز مني اي
زين: هكون عايز من وحده مريضه زيك اي
سجده بعصبيه: طالما انا مريضه عايز مني اي بقا ما تسبني في حالي
زين قرب منها و اتكلم في ودنها: علشان اذلك وكمان انا ما جربتش النوع ده
سجده بدموع: انت مش طبيعي انت شيطا”ن
زين ضحك: كويس انك عرفتي انا اي و يالا المأذون مستني تحت
سجده بصدمه: ماذون اي انا مستحيل اتجوز شيطان زيك
زين قرب منها و شدها من شعرها: انا مفيش حد يقولي مستحيل انا الي بعمل المستحيل و كان بيشدها عند الباب
سجده بعياط: انا منقبه ازاي انزل كده
زين بص عليها كانت هدومها متقطعه و جزء من جسمها باين: واي يعني انا اصلا عايز انزلك كده
سجده بصدمه: 😳
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله غيرت شيطان)