روايات

رواية طفله اليزيد الفصل السادس 6 بقلم ريتال أحمد

رواية طفله اليزيد الفصل السادس 6 بقلم ريتال أحمد

رواية طفله اليزيد الجزء السادس

رواية طفله اليزيد البارت السادس

طفله اليزيد
طفله اليزيد

رواية طفله اليزيد الحلقة السادسة

دموعها بتنزل بغزارة مش قادره تصرخ ولا قادره تبعدوا عنها ضغط على أيدها جامد وقال بعصبيه وحده و صوت اشبه بفحيح الافع..
يزيد بعصبية: مكنتش اتخيل اتجوز وحده بالوسا…خه دي يعني بتكلمني راجل تاني وانت على زمتي وكمان تشتمي في جوزك يا محترمه و تحبي فيه في التلفون و تحولي ليه فلوس كمان …..شدها جامد وشال ايدو من على بقها و رفعها من دراعها و هزها بعنف شديد و قال بصوت عالي اوي و صوت عياط ارسلين بيعلى اكتر و اكتر …….
يزيد : ما تنطقي ايه ده …بص عليها بقرف وكمل ….اتجوزت وحده حق..يره بصحيح ده ايه ده ايييه…
ارسلين برعب ومش قادرة تتكلم قاعده تعيط و خلاص ….
يزيد بعصبية و بيهزها اقوى و بشده : انطقي ايه ؟؟انا اتجوزك علشان فلوسك !!ده انت زي الخدم الي بشتغلوا عندي ….وأكمل بخبث …..ولا زيهم ليه ؟!
من النهارده هتكوني الخدامه بتاعتي و هنقعد في فيلا لوحدنا علشان تشيلي كل شغل البيت لوحدك ….زقها جامد ف وقعت على الارض و وقفت بعياط ومنطقتش ولا كلمه …
يزيد بصوت عالي: تجهزي الشنط كلها يا عروسه علشان نروح البيت فكرك هنفضل في الاوتيل هنا ؟!
ارسلين مردتش بتعيط بس …
يزيد بصوت عالي وعصبيه : بقولك جهزي الشنط اخلصي……
ارسلين اتنفضت جامد و دخلت تجهز الشنط وهيا بتعيط ارسلين لنفسها …
ارسلين: انت غلطانه اه غلطانه و استاهل كل ده ….بقت بتجهز في الشنط وهيا بتعيط ….
في مصر عند الجد محمد قتل بصدمه لي مدحت : انت بتهدد مين انت نسيت نفسك …
مدحت بطمع: بهددك يا باشا وشوف بقى يزيد هيعمل ايه لما يعرف اللعبه بتاعتك يا محمد بيه…
محمد بقرف : اخلص هجيلك اشوف الورق و الصفقه بتاعتك بكره ….
مدحت بخبث : ومالو يا باشا ده يادي النور يادي النور….هستناك يا محمد بيه متتاخرش بقى يا جدع ….وقفل معاه بضحك …
عند لين قاعده في الغرفه بضيق شديد بتفكر في يزيد وانها اتخلت عن كل حاجه علشان تيجي تقعد هنا و تتجوز يزيد لين قامت وقفت قدام المرايه بحده : هيكون ليا حتى لو ايه …كملت بضحك وخبث …ولا مش شرط هوا يكفيني اوي فلوسك يزيد بيه ولقب جوزه رجل الأعمال الشهير يزيد الدمنهوري……ضحكت بخبث و دخل سوزان عليها وقالت…
سوزان: ايه الي بيضحك كده ياقلب مامي ما تضحكيني معاكي …
لين بخبث : هنعمل ايه يا مامي مع يزيد ؟
سوزان بشر : هنق..تلها…
لين بصدمه : ايه بتقولي ايه يا مامي توصل لي كده !؟ افردي الشرطه عرفت ده احنا هنروح في داهيه …
سوزان بشر و عميان : يزيد مش هيكون غير ليكي بأي حاجه تحصل يزيد ليكي وبس و صدقيني انا هعمل ايه حاجه حتى لو هتوصل لل..ق..تل هعملها و هتتجوزي يزيد يا لين …وأكملت …مش هوا ده الي انت عاوزاه ؟!؟
لين بتوتر : اه بس مش شايفه أن ده خطر اوي علينا ؟!
سوزان بعميان وكل الي همها لين تتجوز يزيد : لااااااااااااا …وكملت بخبث : ده انا اعمل ايه حاجه وتكوني مرات يزيد ….
في تركيا جهزت ارسلين الشنط و خرجت وقالت بصوت مش مسموع حتى : انا خلصت …
قرب منها يزيد: امممم خلصتي ؟؟
ارسلين: اه …
يزيد : تنضفي الجناح كلوا ايه الناس تقول علينا مش نضاف ولا ايه ؟
ارسلين بصت على الجناح و قالت : مهو نضيف اهو و بعدين الاوتيل هينضف ؟!
يزيد بصعبيه: كتر كلام محبش الي قولتوا يتعمل وخلاص و قرب مسك كبايه عصير دلقها على الارض وقرب من ارسلين الي كانت هترد بس قال بتحذير وهوا بيمسك أيدها جامد : حذاري اسمع منك كلمه غير حاضر ونعم وبسسسسس وألا هتشوفي جحيم عمرك ما كنتي تتخليه…
ارسلين دموعها نزلت بوجع وراحت وبدأت تنظف وكل ما تعمل حاجه بيوسخ حاجه تانيه ارسلين في نفسها بعياط …
ارسلين: مش هسكت على كده كتير انا مش هستحمل كده …!
وبعد وقت خلصت ارسلين وكانت تعبانه جدا لانها مش متعوده على شغب البيت..
يزيد بشر : يلا هنتحرك على الفلا….
وبعد وقت كانوا في الفلا وقال يزيد بخبث وهوا بيقرب من ارسلين وبيمسكها من خصرها بشده : ايه يا عروسه اجهزي كده اومال ؟؟
ارسلين بخوف : اجهز ايه مش فاهمه عاوز ايه ؟!
يزيد : توء توء توء توء قولنا ايه من شويه ؟!
حاضر و نعم وبس يا سو علشان متزعليش مني …اجهزي يا عروسه علشان تبقى صبحيه مباركه كده …
ارسلين برعب : لااا ابعد عني ..
يزيد بخبث وبيقربها زياده منو : ايه مش بنوته ولا ايه يا سو ؟
ارسلين بغصبيه رفعت ايدها ونزلت على وشو وقالت : اخرص…
يزيد بعيون حمره: ده انت يومك معايا**** وووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفله اليزيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى