رواية طفلتي المدلله الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء تهامي
رواية طفلتي المدلله الجزء السادس عشر
رواية طفلتي المدلله البارت السادس عشر
رواية طفلتي المدلله الحلقة السادسة عشر
شهاب هو احنا مش دلوقتي بقينا اصدقاء
شهاب: ايوه اصدقاء
ليا: طب انا من زمان نفسي ازور باريس واتصور جمب برج ايفل وغير كده حابه انزل باليل ونتمشي في الشوارع
شهاب: بس كده يا ستي
ليا: اه بس شوف حاجه بسيطة خالص
شهاب: طب غيري هدومك وتعالي يالا
ليا: فوريره يا كابتن هههههههه 😂
شهاب: كابتن يالا يا اخرة صبري
ليا: 😉اخرة صبرك انا يبقا حلوة
شهاب: اه طبعا احلي حاجه شوفتها
ليا: ننا هروح البس بسرعه وانت كمان
عده وقت ليا كانت لبست وطلعت
شهاب: وانتي هتنزلي كده
ليا: اه مالوا يعني كانت لابسه بنطلون بوي فريند وبلوزة باكمام منفوشة وطرحة
شهاب: بس انتي استايل لبسك مش كده دايما بتلبسي درايسات او جيبات
ليا: عادي يا شهاب مفهاش حاجه
شهاب: غيري هدومك
ليا: بس انا شايفها كويسه اي الغلط فيها
شهاب: اتنرفز من اعتراضها واتكلم بعصبيه الغلط انك طالعة فيهم حلوه اوي وانا مش هستحمل اي حد يقولك اي كلمة في الشارع انتي سامعة يا اما تغيري يا مفيش خروج
ليا: كان ممكن تقولها بطريقة غير كده بدال عصبيتك عليا بالطريقة دي انا مش عايزة انزل خلاص سابته وطلعت البلكونه وهيا بتعيط
شهاب غبي عاجبك كده خليتها زعلت دخل البلكونه لقاها واقفة
صدقيني انا مقصدش اني ازعلك او ازعقلك
ليا: انا لو عملت حاجه غلط كان حقك تزعقلي انما انا مغلطش
شهاب: خلاص انا آسف وبعدين شوفي الطماطم
ليا: هاا
شهاب: خدودك بقا شبه الطماطم لما بتعيطي
ليا: ابتسمت من بين دموعها 😊
شهاب: هو انا قولتلك قبل كده
ليا: قولت اي
شهاب: ان ابتسامتك جميلة اوي
ليا: شكرا 😊
شهاب: طب يالا ننزل
ليا: مش عايزة خلاص
شهاب: هو احنا مش اتصالحنا
ليا: اه بس مش عايزة انزل
شهاب: بس انا حابب نخرج وزي ما انتي كده بس انا مش مسؤؤل عن اللي هيحصل
ليا: 😝😝اشي هههههههه بس هنتمشي مش هنركب العربية
شهاب: اوك
عده وقت وهما ماشيين في الشوراع وماسكين ايدين بعض وليا مبسوطة خالص وشهاب فرحان عشان شايفها سعيدة
ليا: تعالي صورني هنااا
شهاب: 😂طب اقفي كويس
ليا: لا صورني كده 😝 تعالي نتصور انا وانت بقاا
شهاب: اتصورنا كتير كفايه كده تعالي يالا
ليا: هو اي ده يا شهاب
شهاب: ده يا ستي كل اتنين بيحبوا بعض بييجوا هنا وبيكتبوا علي القفل اسمائهم وبعدها بيرموا المفتاح في المية
ليا: الاه طب تعال احنا كمان نعمل كده
شهاب: حابه تعملي كده ثواني اشتري ليكي قفل
ليا: عايزة قلم
شهاب: اهو قلم
ليا: مسكت القفل ورسمت عليه قلب وكتبت عليه اسمها واسم شهاب
ليا: هااا حلو
شهاب: جميل
ليا: 😂😂استنه ارمي المفتاح بقاااا
شهاب: ارميه
ليا: هنروح فين تاني بقااا بس الاول هاتلي ايس كريم
شهاب: عايزه نكهة ايه
ليا: شكولاته 🍦
شهاب: احلي ابس كريم لاحلي طفلة
ليا: ننا مش طفلة
شهاب: انتي طفلتي انا بس
ليا: 😊ابتمست ولفت وشها الجهة التانيه
شهاب: هو انتي بتتكسفي يا بطة
ليا: بس بقااا قربنا نوصل للبرج عشان انا تعبت
شهاب: مش كنا جينا بالعربية
ليا: لا كده جميل
شهاب: عشر دقايق ونوصل
ليا: طب قوم يالا
عده وقت ووصلوا البرج
ليا: اععععععععع جميل خالص
شهاب: يخرب بيتك يا مجنونه الناس بتبص علينا
ليا: مش مصدقه شكلوا حلوو اوي
شهاب: تعالي نطلع من فوق هيبقا اجمل
ليا: طب نتصور هنا الاول وبعدها نطلع
شهاب: ماشي يا ستي
ليا: طب هو في اسانسير ولا اي
شهاب: علي رجلك واطلعي
ليا: 😂مش هقدر
شهاب: تعالي بس
ليا: اشي يالا
عده وقت وهما بيطلعوا على السلالم ليا قعدت علي السلم
شهاب: يالا قربنا نوصل
ليا: انا مش قادره اكمل تاني
شهاب: وهنقعد كده
ليا: معرفش اطلع انت وانا هستناك 😳انت بتعمل اي سيبني
شهاب: بس اسكتي هشيلك واطلع انا وانتي
ليا: لا نزلني
شهاب: بس اسكتي بدال مااا اضر،،، بك
ليا: لا وعلي اي انا اصلا زي الفراشة
شهاب: لا والله
ليا: اه والنحمه
وصلوا اعلي البرج وشهاب نزل ليا
ليا: هههههههه 😂تعبت ولا اي
شهاب: انتي بتاكلي اي اللي يشوفك يقول خفيفة
ليا: 🙀🖐😂خمسة في عينك
شهاب: اتنيلي
ليا: اكتر من كده هيبقا كتير
شهاب: هههههههه
ليا: ضحكتك حلوه
شهاب: 😎عارف
ليا: ابو غرورك ننا بجاملك بس
شهاب: بكمل معاكي المجاملة
ليا: طب تعالي صورني المكان جميل هناا
عده وقت وهما بيتصورا ومبسوطين
شهاب: تعالي نروح بقا
ليا: وانا تعبت كمان
شهاب: طب يالا ننزل
ليا: استنه ثواني
شهاب: في اي
ليا: هو ده مش اسانسير ولا انا غلطانه
شهاب: ده بجد
ليا: 😒😒وخليتنا نطلع على رجلينا
شهاب: رياضي ليكي وبعدين ما انا شلتك
ليا: عبوشكلك تعال ننزل في الاسانسير
شهاب: هههههههه خلاص سماح
ليا: عفونا عنك هههههههه 😂
نزلوا واخدوا تاكسي عشان شهاب كان سايب العربية وليا نامت علي كتفوا في الطريق شالها وطلع بيها الاوتيل
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المدلله)