رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع 4 بقلم إسراء السعيد
رواية طفلتي المجنونة البارت الرابع
رواية طفلتي المجنونة الجزء الرابع
رواية طفلتي المجنونة الحلقة الرابعة
مازن بصدمه /انتي
ريما بحب /ازيك يا أبيه
مازن /الحمدلله وانتي اخبارك ايه يا ريما
ريما بابتسامة جميله /انا بقيت كويسه ساعه مشوفتك يا أبيه
مازن /يارب دايما بخير
يوسف باستغراب /انت تعرف انسه ريما منين يا مازن
مازن /ريما بنت عمي الصغير محمود اللى حكيتلك عنه
يوسف /اااه فهمت
مازن باستغراب برضو /انت تعرف ريما منين يا يوسف
يوسف ببرود /اختها زميلت زياد
مازن /ااه ماشي…. بيكلم ريما تعالي اوصلك البيت
ريما بابتسامة /لا شكرا يا أبيه انا هروح في تكسي
مازن /ازاى مينفعش تروحي لوحدك انتي وساره هي صحيح صرصور فين
من ورا مازن.. لا كده كتير عليا مش كفايه صرصار مالك كده يا أبيه الله 😑😒
كلهم ضحكو على هذه المشاغبه الصغيره
مازن بحب /عامله اية يا صرصور
ساره /😒😒
مازن /😂😂 خلاص خلاص يا ستي هقولك يا سوسو حلو كده ولا ايه يا قمر انتي ❤
ساره /ماشي يا معلم مازن 😊👌
مازن بصدمه /ايه ده انتي طفله متاكد من ده يا ريما 🙁
ريما بضحك /ههههه 😂مش عارفه والله يا أبيه هههه
يوسف في سره /يخرب*يت ضحكت ام*ك يا شيخه
ايه ده بس ياربي هوا انا ناقص 🙄
رحمه / يووووسف
يوسف /هاا بتقولي حاجه يا رحمه
رحمه بمكر/مين واخد عقلك يا يويو 😏
يوسف /😑😑 عايزة ايه يا رحمه
رحمه/ يلا هنمشي
مازن / يلا انا هوصل ريما وساره للبيت
يوسف بسرع /لا روح انت رواحه رحمه وانا ومراد هنروح ريما وساره البيت
مازن فرح اوى /هاا ماشي يا يوسف
ريما حاست ان مازن فرحان عشان هيروح رحمه وزعلت اوى
يوسف /اه روح انت يلاا
مازن بنظر الي رحمه /يلا نمشي
….. ماشى باى يا ريما انا فرحانه جدا عشان بقينا صحاب واخوات باى
ريما بابتسامة حزينه /انا اكتر يا روحي باى
يوسف بابتسامة /يلا يا انسه ريما يلا يا سوسو يا قمر
ساره بمرح /والله العظيم انت عسل يا سكر زياده انت 😏😏😂😂
يوسف بضحك/ههههههه ماشي يا انسه سوسو هههه يلا نمشي عشان مراد واقف برا وهيم*وتنا
مراد كان واقف هيولع/ هوا فين الجز*مه ده
….. مالك يا عم متعصب ليه كده
مراد بغضب / والله مالي لا مفيش حاجه تستاهل انى اتعصب انا غلطان انى جيت معاك اساسا
يوسف ببرود/يا عم بقا يلا نمشي
مراد لسه هيتكلم بس واقف متنح من القمر اللى دخل عليهم😯
ريما بمزح/ مالك يا قمر انت متنح كده ليه😂
مراد بضحك /هههههههه لا مفيش بس حد يشوف القمر بنهار ومى تنحش لا ده يبقا حرام عليكي 😊
ريما بضحك/ هههههه لا ازاى كده عيب لازم تعاكس 😹
يوسف اللى وافق مو*لع نا”ر جه*نم من مراد وريما
…..مش يلاا ولا لسه كمان ضحك وهزار😠
مراد عارف انه غيران عليها منو فحب يستفز يوسف اوى/مالك بس يا يويو كده
يوسف بغضب شديد/انا كام مره قولت معتش تقولي يا يويو دى😠
ريما بضحك/هههه لا مش قادره خلاص اى يويو ده هههههه
يوسف ببرود/هههه ظروف اوى😒😒
مراد /طيب يلا نمشي عشان ورايا شغل مهم جدا
يوسف / ابو د*م ام*ك عيل غل”س اوى
مراد/😑😑
ريما وساره وزياد/🤣،، 😹،، 😂
******************************************
مازن بغضب/انتى ازاى تحضني مراد كده
رحمه بخوف/ عادي مش مراد اخويا ولا ايه يامازن
مازن بغضب شديد/لا مش اخوكي اخوكي يوسف بس اخوكي ازاى
رحمه بغضب/ اخويا زيك انت ويوسف
مازن بغضب جحيمى/انااا اخوكي ياا رحمه
رحمه بثقه مزيفه/ اه اخويا
مازن بعصبيه/ رحمه ااااااخرسي خااااالص مش عايز اسمع صوتك خاااالص 😠😠
*****************************************
محمود بحزن/ في عريس طالب ايد ريما
رشا بصدمه/ايييييه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)