رواية طفلتي الفصل السابع 7 بقلم لوجي أحمد
رواية طفلتي الجزء السابع
رواية طفلتي البارت السابع
رواية طفلتي الحلقة السابعة
كان بيحاول يداري علي عملته الق*ذره لان ملك بدأت تشم رائحه البرفان تاني من جديد
بس هو وضع عليها جميع الشامبوهات علشان تفقد التعرف علي الريحه
اللي كانت اتكسرت في الاوضه دي كان جواها ازازه البرفان وقعت انكسرت والراحه بدات تملى المكان بس قاسم كان بيلم الازاز جري والازازه البرفان على دخول رامي وعمته هيام كان قاسم تخلص من بواقي الازاز ومن بواقي ازازه البرفان
قاسم بعصبيه انت ازاي حيوان انت تدخل علي اوضه النوم كده انا وامراتي وانت عمتي كمان معه بدل ما تصحي وتقول له كده عيب ولازم نستاذن قبل ما ندخل بتشجعيه على اللي بيعمله انت ما تعرفش رد فعلها هيبقى ايه يا رامي قسما بالله لو مفقتش اللي بتعمله هتبقى كلها ايام سوداه
رامي هو يصقف علي يده انت لسه عايش في الدور وبتكابر مصدق نفسك ولا ايه
هيام..كدا ياقاسم انت تعمل في بنت عمك كدا يرضي مين يعني
قاسم بحنان …في ايه يا عمتي انا عايزه افهم ايه اللي بيحصل بالضبط
رامي وهو يمسكه من كتفه
فيه ان عبد الله ف*ضحك وقال
كل حاجه وقال ان انت اللي عملت كده في ملك وجبت ازازه برفان نفسي ازازتي عشان ملك تفتكر ان انا اللي عملت فيها كده كل ده ليه عشان ما تخلينيش اتجوز ملك وعشان تتجوزها انت يا قاسم
قاسم بضحه عاليه وهو ماسك اعصابه وانت فاكر ان الكلام ده هيدخل علي تروح تطبخها انت وعبد الله سوا وتجيء هنا فكان هاصدقك والله لا بلعتها ولا صدقتها
رامي انت لسه بتقاوح انت لسه بتستمر في كذبك يا قاسم
قاسم
باقول لك ايه انا ما باكذبش ولا باستمر في كذب عبد الله قال كده اتصل لي به يجيء هنا يقول قدامي عشان اكدبه قدامكم انتم الاثنين
عشان لعبتك يا رامي تبان
رامي ..انت لسه مصدق نفسك ياقاسم انك مش مذنب
قاسم ..لا
عشان انا بحب ملك وتجوزتها عشان بنت عمي وما ينفعش اف*ضحها الدور والباقي عليك انت عملت عملتك وخلعت عشان البنت عاميه وغلبانه ضحكت عليها
رامي ..بطل بقا كدب ياقاسم
قاسم ….ولا علشان اتجوزتها رجعت حيلت في عينيك ثاني قسما بالله اق*تلك لو قربت تبص لها دلوقت بقى امراتي فاهم يعني
رامي ..انا هتصل لعبدالله ياعمتي علشان يجي يقول قدامك وقدامه
قاسم قاسم
ولحد مع عبد الله يجيء عشان نكشف لعبتك يا رامي ممكن تستنى بره انت وعمتي بعد اذنك يا عمتي علشان انا امراتي في الحمام وما ينفعش تطلع وفي شخص غريب في الاوضه هنا
رامي انا هاطلع بره بس عمتي هتستنى هنا مع ملك ما حدش عارف انت هتعمل فيها ايه
تدخلت هيام وقالت فعلا ايوه انا هاستنى مع ملك هنا
قاسم
ما ينفعش يا عمتي اللي انت بتقوليه ده ملك دي امراتي وانا عريس واكيد انت فاهماني كويس وملك مبسوطه معي وما مشتكتش من حاجه بعد اذنك استنونا بره
فعلا طلعت طالعه رامي بره يتصل على عبد الله يجي له هنا البيت لان رامي وعبد الله وهم قاعدين في الديسكو عبد الله اعترف لرامي ان اللي عمل كده في ملك قاسم وده اعتراف من
قاسم لعبد الله
اتصل بعبد الله عشان يجيء عشان كله يعرف انه قاسم هو المتهم
في الوقت ده ملك كانت في البانيو مش عارفه ولا شايفه حاجه ولا كانت سامعه حاجه من الموسيقى اللي كانت شغاله والشامبوهات الكثير اللي اتحطت فوقها عشان الريحه تروح بس هي شامه ريحه برده داخل قاسم عليها فتح عليها الميه فجاه صرخت
قاسم..ليه ياحيبتي بتصرخي انا حبيبك
ملك..ابعد عني. انا قولتلك انت مش حبيبي انت جوزي بس وطلقني
وهي تحاول أن تنهض من البانيو وهي تسند علي حروف البانيو
لكن قاسم زقها ثاني في البانيو
وقال لها ثاني بتعيدي الكلام ده ثاني وانت عارفه ان الكلام ده بيعصبني
ملك بوجع اه هي مش عارفه تقوم كل ما تحاول انها تقوم قاسم يزقها ثاني في الميه
ملك بدموع خرجني من هنا بقى ياقاسم
قاسم..وهو يشلها من البانيو علي الس*رير وهي ملابسها عباره عن ماء وترتعش من البرد
اسمعي يا ملك دلوقت انت هتغيري هدومك وتبقي زي الطفله المطيعه تسمعي الكلام اسمعي كلام جوزك حبيبي وتنامي ولو عمتك دخلت كلمتك او اي احد دخل كلمك تقولي ايه انا باحبك قاسم ومش هاسيبه فاهمه ولا مش فاهمه
ملك كانت لسه هتعترض وتقول لا بس ش*دها من شعرها بشده وقال لها فاهمه ولا افهمك بطريقتي
ملك..بدموع فاهمه
قاسم ..
كده احب طفلتي حبيبتي واعمل لها كل اللي هي عايزاه
وبدا يخ*لعلها ملابسها
ويقوم بتقبيلها في خدها ولبسها لبس تاني وفضل جمبها ماسك تليفوني
وهي خايفه منه وبتحاول تنام وبتبكي هي شمت الريحه متاكده ان هو الا عمل فيها كدا مش رامي ولكن مش عارفه تتكلم مع حد وتحكي ولا تقول خايفه منه
كان قسم في الوقت ده ماسك تليفونه وبيكلم هايدي سكرتيرته في الشغل وكمان امراته عرفي
بيقول لها اتصرفي عبد الله هيفضحني وكل حاجه هتبان
هايدي بعثت له وقالت له ما تقلقش انا هظبط كل حاجه
حط تليفونه وقرب لي ملك ويكلمها بهمس
ويقول لها انت عارفه ان انا باحبك قوي يا ملك باموت فيك انت بتاعتي انا من الاول
كنت هاق*تل رامي برده واتجوزك وانا اللي عملت فيك كده انا اللي اغ*تصبتك انت ما حدش غيري ياخذك
كان فاكرها نامت بس هي للاسف كانت مغمضه وصاحيه يعني هنا اتاكدت أن قاسم هو الا عمل فيها كدا بس مش نطقت ولا اتكلمت خوفا منه .
الوقت ده كان عبد الله وصل البيت عند قاسم ورامي
رامي بلهفه نورتي عبد الله انا عايزاك تفهم عمتي هيام انت قلت لي ايه عشان كل حاجه تبقى واضحه عشان قاسم بينكر
عبد الله سكت شويه كده وقال له افهمهم ايه يا رامي
رامي بعصبيه خبر ايه يا عبد الله اللي انت قلته لي بره قوله هنا ثاني
اقول ايه يا رامي برده مش فاهم احنا كنا بنتكلم بره على النادي وعلى الرياضه هتكلم هنا عن ايه
رامي الحاله غريبه جدا لكن بيحاول يسيطر على نفسه اللي انت حكيته لي على قاسم وعلى قزازه البرفان لما اغ*تصب ملك عشان يلبسها لي انا
عبدالله خلاص انا ضميري صحي وهقول علي الحقيقه
🥺🥺😥😥😥
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي)