روايات

رواية طفلتي الغامضه الفصل السابع 7 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الفصل السابع 7 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الجزء السابع

رواية طفلتي الغامضه البارت السابع

رواية طفلتي الغامضه الحلقة السابعة

كنان بصوت عالي: عائشه
عائشه جات
عائشه بهدوء تام: نعم ياكناني
كنان: هتعرف دلوقتي
، وكمل بصوت عالي: بابا ماما ياعمتي
فطوم بخضه: خير يابني
كنان بعصبيه: عمتي انا شوفت الكاميرات
كوثر بخبث: ولقيت ايه
كنان بسخريه: لقيت انك تتأسفي لعائشه دلوقتي
كوثر بزعيق: ايه، ليه ياخويا
كنان ببرود: عشان اتبلتي عليه، وهي مقربتش منك اصلا، واكمل بتسأل لو هي عايزه تموتك، هتجي تقولي الحق عمتك ليه
، انا اصلا متاكد إن عائشه مستحيل تعمل كده
عائشه بصت لكنان بحب ودموع مزيفه اتجمعت في عينه
كوثر بحقد: بس

 

 

كنان بأمر: يلا ياعمتي
كوثر بغل وغيظ: انا اسفه
عائشه بحب وبراءه مصطنعه: انا بحبك اصلا ومستحيل ازعل منك واكملت بسخريه مخفيه: انتي زي عمتو بردو
كوثر سابتهم ومشيت
كنان قرب من عائشه
كنان بإعجاب وحب: اي رأيك نطلع نتفسح النهارده
عائشه بفرحه: يريت ياكناني
كنان بحب: ياروح قلب كنانك وعمر كنانك انتي تؤمري وانا انفذ
عائشه بمرح: طب يلا نلبس بسرعه ياولد
كنان رفع حاجبه: ولد، طب يلا ياختي
في مكان جديد
مبروكه بحقد: شوفي كل يوم خالك وعياله يكبروا عن اليوم الاول وبقا معاهم فلوس ملهش أخر
أسماء بغيظ: لو مكنتيش عاملهة معاهم مشاكل كان زمانا استفدنا منهم
مبروكه بغيظ: وانا كنت اعرف منين ان الدنيا هتجي علينا كده وهم الدنيا تبقا ماشيه معاهم حلوه
أسماء بفرحه: بس عارفه أكتر حاجه مفرحني، إن أسيل ماتت، الكل كان بيخاف منها ويعملها الف حساب
مبروكه وهي بتقوم: قومي ياختي أنزلي شغلك
اسماءبسخط: ماشي
عند عائشة وكنان لبسوا ونزلوا
كنان بتفجأ وفرحه’: انتي اتجحابتي
عائشة: ايوه، خلو
كنان بإنبهار: حلو بس، دي حلو وسكر وعسل، ملكه جمال ياخواتي
عائشة بخجل طب يلا نمشي
كنان بضحك علي خجلها: يلا
كنان وعائشه دخلوا الملاهي ولعبوااا كتير وكنان كان اول مره يضحك من قلبه كده من زمان وبعدين اتعشوا في مطعم ورجعوا القصر

 

 

كنان دخل وهو ماسك ايد عائشه
كوثر بخبث: مينفعش تمسك ايدها كده ياكنان، ولا هي متعوده علي كده
كنان بصلها ببرود وبعدين ركع علي رجله وطلع خاتم 💍كان ناوي يصارح عائشة بحبه ويطلبها لجواز بليل لوحدهم
بس لقي دي فرصه حلوه عشان يغيظ عمته
كنان بحب: تقلبي تجوزني وتخلي حياتي له معناه، فرحي قلبي العاشق ليكي واللي دايب فيكي، فرحي قلب عاشق ولهان
عائشه بصت له بصدمه ودموع في عينها مش مستوعبة اللي بيحصل
عائشة بفرحه ودموع: موفقه طبعا لتكمل بحب: انا بعشقك ياكناني
كنان بفرحه كبيره وحب: وانا بموت فيكي ياقلب كنانك
كوثر بصتلهم بغل وغيظ ومشيت
فاطمه بضحك وفرحه: مبروك ياقلبي
كنان بفرحه: الله يبارك فيكي ياماما
كمال بحنان وفرحه: والخطوبه امتي بقا
كنان بفرحه: كمان اسبوع، ايه رأيك ياقطتي
عائشة بفرحه: وانا موفقه ياكناني
عائشة طلع اوضتها وكنان دخل هو كمال المكتب
عائشه طلعت التلفون وعملت مكالمه
عائشة بخبث: خلينا نلعب شويه
ونزلت من الباب الخلفي للقصر
خدت من حد حاجه وطلعت تاني
وبعد فتره
عائشه نزلت ودخلت المطبخ
عائشه بخبث لهدير: هدير ممكن تطلعي لكوثر اوضتها وتقوليله اني عايزه في جنينه في حاجه مهمه
هدير بحب: حاضر
عائشه طلعت جنب اوضة كوثر ودخلت أول مانزلت وركبت في الاوضه كاميرات وجهاز تصنت وطلعت
ونزلت لكوثر
وخضتها
كوثر بغيظ: خير عاوزه ايه
عائشة بخبث؛ لقيت نفسي فاضيه قولت اما اجي اتسلي عليكي شويه
في نفس الوقت وهي بتكلمها عائشه خدت التلفون بتاع كوثر من حسن حظها انو كان مفتوح
حملت عليه تطبيق تجسس بيه عليها
وطلعت لاوضة كوثر
عائشه بخبث وبتخبط الباب
كوثر بغل: ايه
عائشه بخبث: نسيتي تلفونك تحت فجبتهولك
كوثر بصتلها بغل وخدت التلفون منها

 

 

ودخل كلمت حد وعائشه سمعت المكالمه كلها
عائشه لقيت كنان بيخبك علي الباب
عائشة فتحتله
وقبل ماكنان يتكلم عائشه اتكلمت: كناني عاوزه اتكلم معاكي شويه في الجنينه
كنان بحب؛: حاضر ياعمري
ونزلوا الجنبنه
كنان بحب: ها ياستي اتكلمي
عائشة بهدوء: انا الذاكره رجعتلي
كنان بصدمه:

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى