رواية طفلتي الغامضه الفصل الرابع عشر 14 بقلم شوشو
رواية طفلتي الغامضه الجزء الرابع عشر
رواية طفلتي الغامضه البارت الرابع عشر
رواية طفلتي الغامضه الحلقة الرابعة عشر
نور بصدمه: بس
ومش مصدقه إن حمزه بيحبها زي ماهي بتحبه
حمزه بحب؛ نوري
نور بخجل وتوتر: ايوه
حمزه بعشق: بحبك، وهكلم كنان عشان أتجوزك ياروح قلبي
نور بفرحه: بجد ياحمزه
حمزه بعشق؛: بجد ياروح حمزه وقلبه وعمره وعقله
عند أسيل نزلت الشركه
وطلعت مكتبها بدأت تراجع الشغل والحسابات
العصر
أسيل خلصت شغل وركبت عربيته وراحت مكان ماوبعد فتره وصلت والمكان كان فيه أمجد
أسيل نزلت من العربية
ودخلت
لقيت أمجد مربوط قر بت منه وضرب’ته بالقلم أمجد فاق من نومه
أمجد بغضب: والله لقتلكم انتو الاتنين
أسيل نزلت بقلم تاني علي وشه
أمجد عمال يتحرك عشان يفك نفسه بس مش عارف
أسيل مشيت من غير ماتتكلم
وراحت لشقه اللي فيه نور
بعد فتره أسيل خبطت علي الباب
نور فتحت أول ماشافت نور حضنتها
نور بفرحه: حمزه قالي انو بيحبني ياأسيل
أسيل بفرحه: بجد
، نور بفرحه: بجد
أسيل: مبروك ياروحي
لتكمل بعتاب ليه مقولتليش علي أمجد يانور
نور بحزن: مكنتش عاوزه اضغط عليكي انا كمان وانتي عندك مشاكل كتير
أسيل بعتاب: انتي اختي يانور
نور قربت من أسيل وحضنته: خلاص بقا متزعليش حقك عليا
أسيل: تمام، بس لوخبيتي حاجه تاني هزعلك
نور: حاضر
عند كنان خلص شغل ورجع القصر
بعد فتره
كنان رن علي أسيل
أسيل: ايوه ياكناني
كنان بحب: ياروح قلب كنانك
، واحشتني
أسيل بخجل: وانت كمان
كنان بحب: انا كلمت باباكي وهو وافق واتفقت معاها إجيلكم يوم الاتنين
أسيل: اشمعنا الاتنين يعني
كنان: عشان أكون خلصت من كوثر ونور تجي معانا
أسيل: ايوه حلو كده
كنان بنوم: أسيل انا هنام بقا
أسيل بحب: تصبح على خير ياروحي
كنان بحب: وانتي من أهلو ياحبيبي
الصبح وده اليوم المنتظر اللي هيحصل فيه انقلب
كنان نزل الشركه بدري
وأسيل نزلت وركبت عربيته وراحت المديرية
كوثر راحت لمجهول عشان التسليم الساعه1
داليا فضلت في القصر
فطوم كانت في المطبخ ناويه تعمل أكل مختلف النهارده عشان رودينا عندهم
كمال نزل الشركه
عند أسيل دخلت المديريه وشرحت للقائد عن شحنه المخدرات
وإن هي اللي هتقبض عليهم بعد ساعتين
الساعه كانت12:30
أسيل لبست لبس ضابط وجهزت القوات واتجهت لمكان التسليم
عند كوثر هي ومجهول كانوا مستنين الشحنه توصل.
كوثر بخوف؛ انا مش مطمنه
مؤيد: متخفيش كله هيكون تمام
كوثر: هدخل التوليت
مؤيد: تمام
(مؤيد الشريف كان عامل نفسه صاحب كنان بس هو بيكرهه عشان كنان أحسن منه في كل حاجه)
الساعه 1
جات عربيه كبيره فيها مخدرات
مؤيد قرب من علبه وفتحها وشمها
مؤيد بتلذذ: حلو أوووي
فجأه بيسمع صوت
كنان وهو رافع المسدس علي مؤيد: مش أحلي مني ياصاحبي
مؤيد بخوف: كنان
كنان ببرود؛ ايوه، أي رأيك مفجأه حلو مش كده
مؤيد بشجاعه مصطنعه: انا ممكن أخلي الرجاله تموتك ومحدش يعرفلك طريق
أسيل: ازاي بس ياكبير
مؤيد بص بصدمه لقي القوات في كل مكان
أسيل بقوه: كلبشهم يلا
العساكر خدوا كل اللي كان موجود
أسيل وهي بتبص حواليها: أمال فين كوثر
كنان: زمانه هربت يلا بينا علي القصر بسرعه
كوثر طلعت من التواليت لقيت البوليس جريت بسرعه ورنت علي حمزه
كوثر: حمزه البوليس قبض علي الشحنه وانا هربت، اروح فين واعمل ايه
حمزه بخبث: القصر
كوثر: بس انت حاسه إن كنان عرف
حمزه: لا معرفش
، يلا سلام بقا عشان اشوف المصيبه دي
كوثر رجعت القصر
بعد فتره كمال كان نازل
لقي كوثر مربوطه علي كرسي واسيل هي وكنان قعدين وحطين رجل علي رجل
كمال بعصبيه: كنان وقرب من كنان ورفع أيده وفجأه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)