روايات

رواية طفلتي الغامضه الفصل الخامس 5 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الفصل الخامس 5 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الجزء الخامس

رواية طفلتي الغامضه البارت الخامس

رواية طفلتي الغامضه الحلقة الخامسة

كنان لقي عائشه واقعه علي الارض
كنان بخوف قرب منها
كنان عائشه
كنان حاول يفوق عائشه ومش بتفوق
رن علي الدكتوره
كنان بخوف؛: هي كويسه
الدكتوره بجديه: الحمدلله، بس هي بذلت مجهود كبير وده غلط عليه عشان جرح رأسها
كنان: تمام، اتفضلي انتي
كنان قرب من عائشه بتوتر
كنان: عائشه
عائشه بتعب: نعم
كنان بقلق: انتي كويسه ياقطتي
عائشه: ايوه كويسهكنان بحنان وجديه: عملتي ايه ياعائشه وانا مش هنا
عائشه بتوتر وخوف من كوثر:اصلي
كنان بترقب: اصلك أيه
عائشه بخوف وتوتر: كنت زهقانه وقولت اغير شكل الاوضه
كنان رفع حاجبه
كنان بإستغراب: بس الاوضه شكلها زي ماهي
عائشه بتوتر: لقيت شكلهاالاول احلي فرجعتها تاني
كنان بشك: ماشي، بس متعمليش حاجه تاني
عائشه: حاضر

 

 

عند كوثر
كوثر بتتكلم مع مجهول
كوثر بعصبيه: يعني ايه سبتها تمشي
مجهول:….
كوثر بغل: لزام ترجعها
وتقفل السكه
عند فاطمه كانت جات من عند اختها وعرفت بللي حصل لعائشه
فطوم بحنان: عامله ايه ياحبيبتي دلوقتي
عائشه بحب: كويسه ياماما
فطوم بحب: خلي بالك من نفسك كويس يا قلب مامي
في مكان أخر
بنوته بتشتري حاجات من سوبر ماركت
في الطريق
الشاب بسكر: ماتجي ياقمر
حنين بقوه: ابعد عني احسنلك
الشاب بسكر وخبث: في حد يقدر يبعد عنك يامزه انتي
وبدأ يقرب منها
حنين بقسوه: جبته لنفسك
وتبدأ فيه ضرب لحد مايغمي عليه
حنين بسخريه: عيل مايع
لتكمل بحب: ربنا يكرمك ياأسيل
، وترجعي بالسلامه
(حنين عبدالله، فتاه جميله جدا وشجاعه، بتدرس في كليه تجاره
، وعنده صديقه واحده بس اسمه أسيل وهي اللي علمته ازاي تدفع عن نفسها لو حد قرب منها)
حنين بتمشي بسرعه وترجع البيت
مر أسبوع وكوثر بتخلي عائشه تعمل كله لحاجه لوحده وبتستغل غياب كنان في الشركه وفطوم مع أختها عشان تعبانه
في يوم جديد هتتقلب فيه الاحداث
في القصر
الكل متجمع علي الفطار ماعدا عائشه وكنان
كوثر بحقد وسخريه: أمال كنان فين هو عائشه
يقطع كلمها دخول كنان هو وعائشه
كوثر بغيظ وغل: أمال كنت فين يامحترمين كده علي الصبح ولا مكنتش هنا من امبارح أصلا
داليا بغيره وخبث: شوفتهم أمبارح وهم خارجين ياخالوا بعد مانامنا، والله أعلم كانوا بيعملوا ايه
كنان بغضب: انتي اتهبلتي

 

 

كمال بحده: كنت فين ياكنان
كنان بهدوءهحكيلك
فلاش باك
كنان صحي يصلي الفجر وكان نازل يجري شويه لقي عائشه صاحيه
عائشه: علي فين كده
كنان بحب؛: نازل أجري شوبه
عائشه بفرحه: أحي معاك ياكناني
كنان بحنان: تمام
روحي ألبس ترنح وتعالي
عائشه بفرحه: حاضر
عوده من الفلاش باك
كنان: هو ده اللي حصل
كمال بحده: علمس بنتك إن ماينفعش تكدب ياكوثر
كوثر بضيق: حاضر ياخويا
بعد فتره
كنان في الشركه وكمال كمان
عند عائشه منزلتش تعمل شغل القصر عشان فطوم هنا
عائشه قعده سرحانه في كنان
يقطعها فطوم
فطوم: اللي واخد عقلك
عائشه بخضه: حرام عليكي ياماما خضتني
فطوم بخث: بتفكر في مين

 

 

عائشه بتوتر: مش بفكر في حد
فطوم بضحك: طب أيه رأيك نطلع نعمل شوبينج
عائشه بفرحه: بجد يامامي
لتكمل بإحباط: بس كنان مش
هيوافق
فطوم: هكلمه وأقنعه
بعد فتره
فاطمه كلمت كنان ووافق
فاطمه: خدي كنان عاوز يقولك حاجه
عائشه: ايوه ياكناني
كنان: ألبسي واسع، وخلي بالك من نفسك، واتصوري قبل ماتطلعي وابعتي علي الواتس الصوره
عائشه بحب؛حاضر
بعده فتره
عائشه لبست ونزلت
عائشه بفرحه: صورني ياماما
فطوم باستغراب: ليه
عائشه بفرحه: هبعتها لكنان يامامي
فطوم صورت عائشة وعائشه بعتتهل لكنان علي الواتس
كنان أول ما شاف الصوره تنح
كنان بغيره: بلاش ياقطتي تطلعي، وانا هخرجك
عائشه بخزن: عشان خاطري ياكناني
كنان بحنان: ماشي، بس خلي بالك من نفسك كويس
عائشه بفرحه: حاضر ياكنان
كنان بضحك: يابكاشه
عائشه لفطوم: يلا يامامي
فطوم:ثانيه كده ياشوشو، التلفون بيرن
فطوم: ألو
فطوم بسرعه انا جايه بسرعه
عائشه بخوف: في ايه يامامي
فطوم بسرعه: أختي تعبانه، وانا لزام أروحلها
عائشه بقلق وخوف: أبقي طمنيني ياماما
فطوم بسرعة: حاضر
وتتركها

 

 

عائشه مشيت لحد الحديقه وقعدت جنب البول
وسرحت في حياتها
وفجأه حد بيزقها في البول
مجهول بغل: في داهيه، اخيرا خلصت منك
بعدفتره
هدير كانت مرواحه
وبعدين شافت طيف في المياه
قربت.
هدير بصدمه: عائشه
ونطت في البول
بعد فتره هدير طلعت عائشة
بس كانت قطعها النفس
هدير بخوف: أعمل ايه بس ياربي، اكلم كنان بيه
هدير كلمت كنان وحايه بسرعه
كنان بخوف: عائشة
وخدها للمستشفي
كنان بعصبيه دكتور بسرعه
خدوا عائشه العمليات
وكنان كان هيموت من الخوف والقلق
بعد مرور،6ساعات طلع الدكتور.
كنان جري عليه
كنان بحذر: هي كويسه صح
الطبيب: الحمدلله، قدرنا ننقذها
كنان بقلق: ممكن اشوفها
الطبيب: كمان ساعه عشان هي نايمة دلوقتي
كنان: عاوزه اشوفها
الطبيب بخوف : تمام اتفضل
كنان دخل لقي عائشه نايمه ووشها شاحب
قرب منها
كنان بحب: انا بحبك أوي ياعائشه
ليكمل بخوف بس خايف تكون مش بتحبني او لما ترجعلك الذكره تنسني
ليكمل بتملك: بس انا مش هسيبك انتي بتاعتي انا وبس
بعد مرور ساعه
عائشه فاقت
عائشه بتعب: كنان
كنان بخوف؛ انتي كويسه
عائشه بتعب: كويسه
كنان بعصبيه مكتومه: اي اللي حصل، اي اللي وقعك

 

 

عائشه بكدب: اتكعبلت ووقعت
كنان بحنان: ابقي خدي بالك ياقلبي
عائشه: حاضر، هبقا اخد بالي كويس ياكناني لتكمل في نفسها(جايه وقت الحساب وأولهم انتي ياكوثر)
عائشه بخجل وحب: انا بحبك اووي ياكناني
كنان بصدمه: قولتي ايه
عائشه بخحل: بحبك
كنان بفرحه: انا كمان بحبك اووي ياقطتي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى