روايات

رواية طفلتي الغامضه الفصل الحادي عشر 11 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الفصل الحادي عشر 11 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الجزء الحادي عشر

رواية طفلتي الغامضه البارت الحادي عشر

رواية طفلتي الغامضه الحلقة الحادية عشر

كمال بصدمه: أيه ده ياكوثر
كوثر بحيره؛ مش عارفه بس صحيت لقيت وشي ورم كده
عائشه بخبث: ألف سلامة عليكي ياروحي
كوثر بغل: طلعت روحك
كنان بعصبيه: عمتي انا مسمحلكيش تكلمي عائشه كده
كوثر بزعيق: انت بتزعقلي عشان بنت الشوارع
عائشه بصوت عالي انتفض منه كل اللي قاعدين: أولاً انا مش بنت شواراع ياكوثر انتي لوفضلتي باقي عمرك تحلمي إنك تكون زي مش هتعرفي ياكوثر
كوثر بسخريه: ليه، مفكره نفسك مين
عائشه بقوه وفخر وغرور: أسيل الصاوي بنت محمد الصاوي وأخواتي أحمد وعمر وفيروز الصاوي زينه شباب البلد وكمان عاوزه أقولك اللي قدمك دي هي اللي مأسسه الصاوي جروب واللي أكيد انتي عارفه يعني أيه الصاوي جروب
لتكمل بزعيق: قوليلي بقا عرفتي انا مين لتكمل بسخريه ياعمتو
كوثر بذهول وصدمه: انتي كدبه
كوثر بعصبيه: أوعي اسمعك تقولي الكلمه دي تاني ليا، واللي هتشوفي وشي التاني وساعته قولي علي نفسك يارحمان يارحيم
كمال وفاطمه بصدمه: انتي افتكرتي!؟

 

 

أسيل بحب: ايوه ياماما
لتكمل بشكر: انا متشكره ليكي اووي ياماما وليك ياعمو
لتكمل بخبث وهي تنظر لكوثر: انا هروح عند أهلي بقا عشان
لتقطعها
فاطمه بحزن: خليكي معايا
عائشة بمرح؛ أهلي واحشوني اووي، وبعدين انا هتجوزك أبنك وهعيش معاكي علطول ولا انت أيه رأيك ياكنان
كنان بصدمه مصطنعه: ازاي
أسيل بضحك؛ أزاي أيه
كنان بصدمه مصطنعه: افتكرتي إمتي
أسيل بخبث: يوم ما وقعت في البول بدات افتكر حاجات وامبارح افتكرت كل حاجه
كنان بحب: الحمدلله ياقلبي
ليكمل: بابا انا هوصل أسيل وأحدد معاد مع أهلي للخطوبه
كمال بفرحه: علي بركه الله ياحبيبي
عند حمزه كان مسافر تبع الشغل ورجع
حمزه وصل الڤيلا بتاعتها
حمزه بصوت عالي ومرح: ياأهل البيت، ليكمل بهمس أهلي البيت أيه دي مفيش غير انا ونداء أصلا، يابت يانداء
نداء جات علي صوته
نداء بفرحه: واحشتني ياض وحضنته
حمزه بمرح: وانتي كمان ياباكشه
نداء بحب: احضرلك تاكل
حمزه بنوم: هنام عشان مش قادر
نداء بمرح: نام ياخويا نامت عليك حيطه
(نداء أخت حمزه فتاه جميله وقصيره نوعا ما، ومحجبه، في أخر سنه في كليه تمريض)
عند أسيل
في عربيه كنان
أسيل بقلق: انت خـايفه ميردوش يكلموني عشان خبيت عليهم
كنان بحنان: متخافيش ياحبيبتي

 

 

أسيل بقلق: ربنا يستر
بعد ساعتين وصل كنان وأسيل ڤيلا الصاوي
أسيل نزلت من العربيه
الحراس أول ماشافوها تنحوا
أسيل قربت منهم
أسيل بهدوء: الجماعه موجودين جوه
الحراس مش بيردوا عليها من الصدمه
أسيل بصوت عالي: ماتردوا
واحد مهنم اتكلم: أيوه، بس حضرتك
لتتركه أسيل وتتوجه الي الدخل
ورنت الجراس
بعد فتره فتحت فيروز
فيروز بصدمه: أسيل
فبروز قربت من أسيل وبدأن تحسس علي وشه وخدتها في حضنه وعيطت
أسيل بحنان: خلاص ياعمري، اهدي كده
جايه علي عياطها أحمد وعمر
أحمد وعمر بصدمه: أسيل
أسيل قربت منهم وحصنتهم جامد وأتكلمت بدموع: واحشتوني أوووي
عمر اتكلم؛ انتي كمان
ليكمل بعصبيه: كنتي فين ياأسيل
أحمد بهدوء: حمدالله على سلامتك ياقلب أخوكي
، الحمدلله أنك بخير
عمر بعصبيه: يابرودك ياأخي
أحمد بهدوء: عمر أسيل هتفهمنا كل حاجه ولا تحبي أقولهم أنا
أسيل؛ تقولهم أيه
أحمد ببرود: أنك ضابط وانك في أخر عمليه كنتي فيه وقعتي من فوق الجبل
فيروز وعمر بصدمه: أيه،
محمد (والد أسيل) سمع صوتهم طلع
محمد بصدمه ودموع: أسيل
قرب من أسيل وحضنها جامد
محمد بدموع: أسيل، واحشتني ياقلبي،
أسيل: وانت كمان واحشتني أوي يابابا
محمد وهو حاضن أسيل: انتي هتسيبي شغلك ده، انا كنت بموت وانتي مش موجوده ياقلب أبوكي
أسيل: هو حضرتك عرفت منين

 

 

محمد: عمك محمود قالي كل حاجه ياأسيل
أسيل بدموع: انا أسف يابابا اني خبت عليك، كانت خايفه لترف، سامحني يابابا
محمد: مسامحك ياقلب بابا
أحمد قرب من أسيل هو وفيروز وعمر وحضنوه جامد
كنان بغيره: خلاص بقا
محمد بإستغراب؛ كنان
أسيل: دي كنان اللي انقذني يابابا لما وقعت وقعدني معاه هو ماما فاطمه وعموكمال لما فقدت الذاكره
أحمد بصدمه؛: ولا الافلم الهندي بالضبط
أسيل: بس ياض
محمد بشكر وإمتنان: انا متشكر اوووي يابني، انت رجعتلي روحي
كنان بهمس سمعته فيروز
: دي روحي انا اللي رجعتلي
ليكل بصوت عالي نسبيا: ربنا ميحرمكش من بعض ابدا ياعمو
محمد بحب: يارب
عند كوثر
كانت في شقه هي وداليا
ومجهول
مجهول بصدمه: انتي بتقولي ايه
كوثر بغل: يعني البت طلعت بنت الصاوي
مجهول بغل:طب وبعدين، هنسيب كل حاجه تضيع مننا كده
كوثر: البت شكلها مش ساهله
مجهول: سيبك من الموضوع ده دلوقتي، بعد أسبوعين هتجي شحنه المخدرات ولزام تكوني موجوده
كوثر بخوف: ليه، ما كل مره انت اللي بتستلم
مجهول: المره دي كل اللي مشترك في الشحنه لزام يكون موجود
كوثر؛ ليه
مجهول: أومر من الكبير
كوثر بخوف؛: ماشي
نرجع عند كنان
كنان قعد مع أسيل وأخواتها وكان مبسوط أوووي وبعد سويه استئذن ومشي
في العربيه
كنان رن علي حمزه
كنان: عايزك كمان نص ساعه في كافيه*******
حمزه: ياعم اصبر
كنان كان قفل السكه
حمزه بمرح: بيحبني اوووي
كان لسه هيرجع يكمل نوم افتكر كنان
حمزه بخوف: يلهو كنان ولبس بسرعه ونزل بعد ساعه وصل الكافيه.
كنان بعصبيه: ساعه بغ*ل عشان تجي
حمزه بمرح؛: سوري يا بيبي
كنان بحزم: حمزه

 

 

حمزه بخوف: حاضر
كنان بهدوء: عاوزك معايا في حوار كده
حمزه بمرح؛ مصلحنجي
كنان بعصبيه: حمزه
حمزه بخوف: مصلحه ايه
كنان ببرود: عاوز أدخل عمتي السحن وأكشفه قدام الكل
حمزه بصدمه: انت بتهزر صح
كنان ببرود: لا
حمزه بصدمه: ليه
كنان بهدوؤء: ٠هقولك ليبدأ بقص كل شيء لحمزه
حمزه بصدمه: بعني نور عايشه
كنان بغيظ: سيبت كله ومسكت في دي
حمزه بفرحه كبيرة: ٠هي دي حاجه قليله، دي أحلي حاجه في الدنيا
كنان: طيب، عاوز افهمك دورك في الخطه
حمزه بحماس وحب: أشوف نور الاول
كنان بهدوء؛: لا
حمزه بعناد: لا اشوف نور الاول
كنان بحزم: نخلص اللي بنقوله الاول وبعدين تروح
تشوف نور
حمزه بحماس: اشطا
كنان بهدوء: بص بقا، انا هبعتلك تسجيل لكوثر وهي بتتفاق مع واحد علي قتلي انا وامي، هتاخده وتسمعه لكوثر وتقولها أنك بتكهرهني وانك عاوز تنتقم مني، وتهددها بالتسجيل عشان توافق انك تشترك معاها وتعرفلي منها مين اللي بيساعدها
حمزه بحماس: اشطااا
ليكمل بحماس: يلا نشوف نور بقا
كنان بهدوء؛: يلا
كنان ركب هو حمزه العربيه وبعد ساعتين وصلوا الشقه اللي فيها نور
كنان خبط علي الباب
، ومحدش رد

 

 

فضل يخبط كتير
لحد مانور فتحت الباب وحمزه كان واقف في جنب
نور بمرح: ايه بسطااا حد يخبط كده
كنان بهدوء هشي ألبسي الطرحه عشان معايا حد
نور بحرج حاضر
وبعد غشر دقايق طلعت لقت حمزن وكنان قعدين
كنان بهدوء: حمزه صحبي وكان بيلعب معانا واحنا صغيرين
حمزه بص لنور بصدمه من جمالها
كنان خبطه في كتفه
واتكلم بغيره علي اخته: عينك ياب*غل
حمزه فاق من صدمته واتكلم: ازيك يانور
نور وقلبه كان بيدق: الحمدلله، لتكمل بمرح: عامل ايه ياأبو أحمد
حمزه بضحك علي مرحها: زي يافل ياأم فاروق
ليقطع كلامهم صوت خبط علي الباب
حمزه بهدوء: انتي مستنيه حد
نور: لا
كنان: تعالي باحمزه جوه عشان محدش يشوفنا
حمزه وكنان دخلوا جوه ونور فتحت الباب
نور بصدمه: انت!؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى