رواية طفلتي الغامضه الفصل التاسع 9 بقلم شوشو
رواية طفلتي الغامضه الجزء التاسع
رواية طفلتي الغامضه البارت التاسع
رواية طفلتي الغامضه الحلقة التاسعة
كنان نزل تاني يوم لقي كلهم بيفطروا
قرب من عائشه
كنان بحب: صباح الخير ياحبيبي
عائشه بحب: صباح النور يروحي
، لتكمل بهمس عاوزه اروح مشوار مهم وعايزك تجي معايا
كنان: تمام، نفطر ونمشي
بعد فتره كنان مشى هو عائشه وركبوا العربيه
كنان بحب: مشوار ايه ده
عائشه: عند واحده صحبتي
كنان بأستغراب: دي ضروري بقا ليه
عائشه بهدوء: صحبتي دي عارفها وانا في سنه اولي جامعه، هي يتيمه وكانت عايشه في ملجأ وهي صغيره وبعدين ناس اتبنتها وبعدين ماتوا وأهل الناس دول طردوها، ولقيت قعده في الشارع وبتعيط خدته معايا السكن بتاعي وعاشت معايا فيه لحد ماأول خلصت، وبعد كده انا كان حلمي ابقا ضابط في الحيش قدمت من ورا أهلي واتقبلت وساعدني في كده عموا كان صاحب بابا كان لواء وفضلت سنه في الجيش عادي وهي كانت بدات تسألني بقعد كتير بعد ليه وكده ، وبعدين خدتلها سكن في مكان جنبي بينا نص ساعات موصلات وقولتله إن صاحبه السكن زعقت معايا عشان هي
قعده معايا من غير ماتدفع فلوس، ودفعنا فلوس الشقه اللي هي قاعده فيها مقدم لسنه وبعدين عدي سنه تانيه في الكليه، اتنقلت للمخابرات و في أخر عمليه وقعت من علي الجبل، ومحدش يعرف انا ايه اللي حصلي لحد دلوقتي من اهلي، فضروري أروح لصحبتي دي عشان زمان فلوس الايجار عاوزه تندفع وهي مش معها غير مصاريفها الشخصيه. وعشان حاجه كمان
كنان بإعجاب من طبيتها: انتي طيبه اووي، بس مخفتيش تعمل فيكي حاجه
عائشه بمرح: انت لو شفتها، ملاك حته سكره، عسل كده، متقدرش تعمل في حد حاجه
كنان بضحك أما نشوف
بعد ساعه وصل كنان وطلعوا العماره
عائشه خبطت علي باب الشقه
الباب فتح
همسه بصدمه: أسيل
كنان بص لهمسه وحس بشعور غريب.
همسه قربت من أسيل وحضنتها جامد وعيطت
أسيل بمرح: بس يانكدواااا
همسه بفرحه: انتي عايشه
أسيل بمرح: قدمك أهو بشحمي ولحمي
همسه بصت لكنان وبعدين بصت لأسيل
همسه: مين المز ده يابت
أسيل؛ هعرفك لما ندخل ياختتي
دخلو جوا الشقه
همسه فضلت حاضنه أسيل
كنان حس بالغيره من همسه عشان حاضنه أسيل
أسيل بجديه: دلوقتي ياكنان انا شاكه في حاجه
همسه وكنان بإستغراب؛: حاجه أيه
أسيل بهدوء: إنكوا اخوات
كنان وهمسه بصدمه: انتي بتقولي أيه
أسيل بهدوء: أهدوا وهفهمكم
كنان بعصبيه: انا أختي ماتت وهي صغيره، وبعدين انتي عرفتي منين إن كان عندي أخت
أسيل بهدوء: هفهمك كل حاجه
كنان بعصبيه: فهمني
أسيل بهدوء:من كام يوم كنت قاعده مع ماما فاطمه
فلاش باك
عائشه بعد ماكنا ن مشي
عائشة بحب: هروح أقعد مع ماما فاطمة
عائشه خبطت غلي باب أوضه فاطمت
فاطمه بعيط: تعالي ياحبيبتي
عائشة بخضه: مالك ياماما
فاطمة: مفيش ياروحي
عائشة بإصرار: لأ فيه، احكيلي ودي صوره مين
فاطمه بحزن ودموع: صوره بنتي
عائشة: طب هي فين
فاطمه بدموع: ضاعت
عائشه بصدمه: ازاي
فاطمه بحزن: نور بنتي كان عندها اربع سنين في يوم
فلاش باك
كنان كان بيلعب هو ونور وعطش
كنان بطفوليه: هشرب واجي يانوري، أوعي تتطلعي من الجنينه
كنان شرب ورجع ملقش نور، دور عليها كتير ملقهاش
باك
فاطمه بدموع؛: كمال دور عليها كتير وبلغ الشرطه ويوم الشرطه جابت جثه نور بس كنت مشواها
يوميها كنان دخل في حاله نفسيه عشان كان بيحبها اووي وبيعتبرها بنته وفضل سنتين يتعالج وبعدين بقا بادر واتغير خالص
عائشة عيطت كتير
عائشه بدموع خدت صوره وبصت فيه
عائشة بدموع وشورت علي أيد نور: ايه دي ياماما
فاطمه بدموع: لحسه عسل
، زي اللي عندي بالضبط
باك
أسيل بهدوء: لما شوفت صورته جايه في بالي همسه عشان في شبهه بينها وبين الصوره وكمان همسه في دراعه لحسه العسل، عشان كده شكيت ان همسه دي نور، عشان كده جبتكواا عشان كده نعملكوا DNA
همسه قاعده مصدومه
كنان بهدوء مريب: قومي ياهمسه غيري هدومك عشان نروح المستشفى
همسه قامت غيرت وهي مصدومه 😳
ونزلوا هم التلاته من غير كلام
بعد ساعه وصلوا المستشفى
كنان لسه هيتكلم
أسيل بجدبه شدت كنان
كنان: ايه
أسيل:
هنروح عند الدكتور محسن هنا عشان لو طلعت أختك مش عاوزين حد يعرف
كنان؛ ليه
أسيل بهدوء: بعدين هفهمك
راحوا عند الدكتور محسن سحب منهم عينه دم
وبعد خمس ساعات الدكتور محسن طلع من المعمل
محسن بهدوء؛ نتيجه التحليل متطابقه، يعني انتوا الاتنين أخوات
كنان بصدمه قرب من همسه وخدها في حضنه وهمسه حضنته جامد وهي مصدومه
بعد فتره كنان بعد عن همسه
همسه بفرحه: انا فرحانه اوووي، عاوزه اشوف ماما وبابا ياكنان
أسيل بهدوء: مينفعش
كنان بعصبيه: ليه
، دي أ مي هتموت من الحزن عليها
أسيل بهدوء: يلا علي العربيه وانا هفهمكوااا
في العربيه
أسيل بهدوء: انت عارف مين السبب في بهدلتك انت واختك
كنان: مين
أسيل بهدوء: كوثر
كنان بصدمه: ٠عمتي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)