رواية طفلتي الصغيرة الفصل التاسع عشر 19 بقلم سلمى حمدي
رواية طفلتي الصغيرة البارت التاسع عشر
رواية طفلتي الصغيرة الجزء التاسع عشر
رواية طفلتي الصغيرة الحلقة التاسعة عشر
اسر..ناوي تعمل اي دلوقتي
دياب..هنزل مصر
اسر بغمزة..عين العقل ياصحبي
دياب..ههه
اسر..هو انت مش خايف انه تطلع تحب زين
دياب بضحك..شفتلك وحده تحب اخوها
اسر بصده..أخوها
دياب اتنهد بارتياح..اه زين أخوها في الرضاعة
ااسر بغباء..أخوها في الرضاعة هو انت في حد ضربلك عقلك بجزمه معفنه ازي زين أخوها في الرضاعة وهو اكبر منها بي 9 سنة
دياب بغيظ..اول أحترم نفسك ياابني تاني زين امه ماتت بعد ولدته وأبوه ماتجوز لانه كان بيحب مرته الأولي فام قمر هي اللي رضعته وكبرته وهو كان بيحبها اوي
اسر..اه دلوقتي فهمت
دياب بغيظ…احسن
_______
عدا أسبوع وزين اتحسن وطلع من المستشفى
________
قمر..انا خايفة اوي النتيجة هتطلع
زين بحب..اهدي يا قلبي متخفيش
قمر..طب من هيجيبها
اكرم..متبصيليش انا عندي شغل
زين..وانا كمان
قمر بسغراب..يعني همشي لوحدي
زين..معليش ياقلبي
قمر..مممم
زين بفمزة..اكرم تعال عاايزك
اكرم..يلا
قمر بستغراب..مالهم ديل
______
في الجامعة وصلت قمر لحتي تاخد النتيجه
العميد…في شخص جا واخدها
قمر بستغراب..مين اللي اخدها
العميد..مش عارف اول مره يجي
قمر بستغراب..مين دا
_______
بلال..ايه اينك ياحبيبتي تعالي شوفي جبتلك اي …ايه..ايه..
بلال قلبه اتقبد من الخوف فضل يفتش عليها بكل مكان فضل يندي عليها كتير اوي…دخل المطبخ وتصدم لما شافها مرمية ع الارض
بلال بخوف..ايه …ايه
شالها وطلع على أقرب مستشفى
بلال بخوف ..دكتور دكتور
الدكتور..دخلها ع الغرفة لحتي يكشق عليها
_______
بلال كان ميت من الخوف
طلع الدكتور وعلى وشه مرسومة ابتسامة حلو
بلال بخوف..مرتي عاملة اي يادكتور
والدكتور بااتسامة هادئة.. الف مبروك المدام حامل
بلال من كتر الفرح نط تحضن الدكتور
الدكتور بدله الحضن بحب
بلال..ممكن اشوفها
الدكتور..اه تفضل
______
قمر..دخلت القصر بس اتفجأة انه مفيهوش حد
قمر..ماما أكرم وينكم
قمر فضل تدور عليهم بكل مكان بس مكنش في ليهم اي أثر بس كان في بوكس وفي معهو رسالة
قمر..اي دا ….فتحت الرسالة وكان مكتوب البسيهو ونزلي تحت في شخص هيجي وياخدك …فتحت البوكس وكان فيه دريس طويل مع كوتشن جميل
قمر دخلت ولبست الدريس وحطت ميكاب خفيف ونزلت زمان السوق مستنيها
…تفضلي ياانسه
قمر ركبت معه وتحكت
_______
بلال أول مادخل ضمها بحب
بلال..انا مبسوط اوييييييييي
ايه بحب..دئمن ياحبيبي
بلال..انتي من اليوم مفيش حركه لحد ماتولدي
ايه بغيظ..في اي ياابني هو انت هتربطني في السرير ولا اي
بلال بحب..اذا كان كدا فااه
_______
السوق نزلها و سابها فضلت باصة المكان بخوف كان المكان ضلمه مكنش فيهو اي شخص
قمر..انت انت استني مشي وين وسيبنا هنا
….
قمر بخوف..اي دا المكان بخوف
قمر اول ماتقدمت شوية اشتقلت الاضوية وكان المكان مزين بي طريقة جميلة اوي كان مكتوب بي الزينة الف مبروك
فضلت باصه ع المكان وكانت مبهورة من جماله بس دموعها نزلت لما شافت دياب متشيك كان لبس بدلة سوداء
جرت عليه وضمته ودموعها مقرقه عيونها
دياب..وحشتيني يا قمري
قمر بعدت عنه بعتاب..لي يادياب سبتني ومشيت
دياب.. اسف كان قصب عني ياعيوني والله
قمر بعتاب..مش هسمحلك انا زعلانه منك اوي
دياب ركع على رجله وطلع خاتم
دياب.. أنا بحبك..بحبك أوي يا قمري كانت بتعزب كل دقيقة وانا بعيده عنك مش مستعد أخسرك عارف اني ازيتك اعملي اي حاجة بس متسبنيش .
أبتسمت ونزلت لمستوه قالت بصوت دافى
أنا بعشقك يابابي
دياب بابتسامة …يعنى مش زعلانة !
قمر باابتسامة..هو انا بقدر ازعل منك
زين صفر وقال الف مبروك جبتي ١٠٠% مبروك
قمر..الله يبارك فيك
دياب لبسها خاتم الماس وصرخ…بحببببببببك
قمر…وانا بعشقك
النهاية
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الصغيرة)