رواية طفلة هزت كيان فرعون الفصل الثامن عشر 18 بقلم مروة موسى
رواية طفلة هزت كيان فرعون الجزء الثامن عشر
رواية طفلة هزت كيان فرعون البارت الثامن عشر
رواية طفلة هزت كيان فرعون الحلقة الثامنة عشر
عدي يومين وفرعون دخل علي نور ووقف قصادها كالاسد أمام عدوه
نور بخوف : في اي
فرعون : متحاوليش تعرفي حاجة اكتر من حياتك
نور: يعني
فرعون : يعني كلامك مع عادل واتفاقك معاه وكمان تعرفي حقيقة صفاء وكمان إنك شاكة ان رامي اخوكي
نور: علي فكرة الحاجات دي عدي عليها وقت ومظنش انها سبب للزهق
جاي زهقان من غير سبب ليه
فرعون: قولي حاضر وخلاص
نور: طيب بس مش كل كبيرة وصغيرة نور تكون في الوش بس قولي حصل اي
فرعون : محصلش
نور بخبث: لدام مش عاوز تحكي ليا تحب تسافر لجوري ولا هي تيجي اقرب
فرعون بعصبية : اخرسي مهي جوري سبب الزهق دا كله
نور: حصل اي
فرعون : جوري حامل
نور بصدمه : أي
فرعون حاطط ايده علي دماغه :ايوا هي اتصلت وقالت إنها حامل
نور بغباء: ازاي حامل
فرعون : بلاش غباء انتي كمان اسكتي احسن
نور : كل واحد يشيل تمن اخطاءه انت بتعمل حاجة غلط لازم تتحمل النتيجة
فرعون بعصبية : انتي مالك اصلا محدش طلب منك رأيك اكتمي واسكتي
نور : لو جوري جت هنا تاني انا مش هدخل البيت
فرعون : فرعون مبيتهددتش الباب يفوت جمل
نور: ربنا ياخدني عشان استريح
فرعون : هتستريحي وتريحي
نور: اوووووف
صفاء: مالهم دول صوتهم عالي ليه
يكونش بيتخانقوا مش هقدر بس اقرب من الجناح واشوف مالهم
سمية من وراها: سيبي كل واحد في حاله وقطعي البصل وانتي ساكتة
صفاء: بقي اللي ملوش لازمه بيتكلم اهو
جوري لفرعون في الهاتف: انا اتأكدت بدل المرة أثنين وتلاته والله
فرعون : انتي واحدة مبتفهميش اتصرفي مش عاوز يبقي ليا عيال من حد وخصوصا منك
جوري بدموع: عندك حق ي فرعون وقفلت
نور: تؤ تؤ ياحرام هتبقي أب من جوري اللي ماشية مع كل واحد شكل هيبقي ابن فرعون من واحدة اتلمست من اللي رايح واللي جاي
فرعون مسك مسدسه ووجه اتجاه نور وكان غضبان جدا
فرعون : اخرسي
نور : ولو مخرستش
فرعون بتوعد : هيحصل حاجة مش هتعجبك
نور بلا مبالة : ولا يهمني
فرعون قرب منها ورمي مسدسه وفتح زراير قميصه : منا عارفه انه مبيهمكيش
نور برعب وخوف: هتعمل اي
فرعون وهو مقرب منها وحط ايده علي وسطها والايد التانيه في شعرها
نور: ابعد
فرعون : تؤ تؤ يا حرام هيبقي ليا ابن من نور كمان اللي متلمستش من حد غيري
نور بدموع وعياط : أسفه والله مش هعمل حاجة ولا هتكلم خالص
فرعون قرب من شفايفها: لازم كل واحد وعقابه وباسها قبلة نارية كادت شفتيها ان تنزف دم بعد عنها
فرعون : بعد كدا العقاب هيبقي اكبر
نور وهي بتعيط وبترتعش: بكرهك بكرهك
فرعون : مش هيفرق معايا قربك
ومش هيفرق معايا محبتك ولا كرهك
جوري لصفاء: ايوا كلمته وعرفته اني حامل بس طلب مني اني اتصرف فيه عشان مش عاوز يكون له عيال
صفاء: بس هتنزلي ابنك حرام
جوري باستهزاء: هو فرعون يعرف الحلال من الحرام
صفاء : عندك حق يلا سلام
جوري: طيب ماشي هكلمه
فرعون : عاوزة اي
جوري: هعمل اي في حكاية الحمل دا
فرعون بخبث: تعالي انزلي مصر
جوري: مش هتسافر عشان جماعه المافيا
فرعون : لاء مش هسافر انزلي انا هحجزلك في أول طيارة سلام
جوري : طيب حاضر سلام
فعلا جوري جت تاني يوم ونور قاعدة في جناحها منزلتش لأنها مش عاوزة تشوف وشها ولا تكلم فرعون بسبب االي حصل
جوري : انا اسفه بس اكيد غضب عننا
فرعون : انتي عاوزة تحطيني في مشاكل وخلاص صح
جوري: مش فاهمه
فرعون بخبث: ولا يهمك المهم راحتك اطلعي ارتاحي
جوري بشك من فرعون : طيب
فرعون لعادل ابعت حد من معمل تحاليل ياخد عينه من الدم بتاع الجنين ودمي ويعمل بيهم DNA وبالمرة ياخد من نور ورامي
عادل باستغراب: ليه نور ورامي
فرعون : نفذ بس حالا وبعدين هتفهم وشوفلي شقة برا صغيرة لصفاء
عادل باستغراب اكتر: ناوي علي أي
فرعون : ناوي انضف البيت من االي فيه دا كله
فعلا عادل جاب حد ممتاز من مركز تحاليل معروف
فرعون : اهلا بيك
محمد : اهلا بحضرتك
فرعون: عاوز النتيجة تطلع حالا
محمد : فين الشخص االي هنسحب منه
فرعون : تعالي ورايا
فرعون بيخبط علي جوري : مين
فرعون : انا
جوري: ادخل
فرعون : اتفضل ي استاذ محمد
جوري: مين دا
فرعون : هياخد عينه دم بس عشان نشوف نسبة الانيميا عشان رعاية الطفل
جوري: طيب اتفضل اسحب
فعلا سحب وخرجوا ونزلوا
فرعون: هتظهر امتي
محمد : كلها أقل من ٢٤ ساعه
فرعون : عاوزها حالا
محمد : للاسف دي بتاخد وقت اول ما تظهر هبلغك
فرعون : طيب الشعر دا والدم دا اعمله DNA كمان
محمد : حاضر بعد اذنكو
عادل : شعر مين دا ودم مين
فرعون : شعر نور ودم رامي
فرعون افتكر انه القصد من قربه منها انه ياخد اي حاجة لعمل الDNA لما حط ايده في شعرها
والدم خد عينه من رامي وهو نايم وكان محتفظ بيها في التلاجة بعيد عن الايد
عادل : ربنا يسهل واللي في دماغك يتنفذ
فرعون : هيتنفذ اهم حاجة خالي بالك لمحمد بتاع المعمل يجي وحد يستلم النتيجة منه
نور في الغرفة لقت الباب بيتفتح كشت في بعضها من الخوف
فرعون دخل وتجاهلها تمام
نور: عاوز اي
فرعون: ولا حاجة
نور: أمال داخل هنا ليه
فرعون باستغراب : دا جناحي وكل حاجة بتاعتي اي سؤالك دا
نور: طيب
فرعون : جوري هنا تجاهلوا بعض تماما
نور: وانا عند كلامي لو جت همشي من البيت
فرعون مسك الباب و…………
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة هزت كيان فرعون)