رواية طفلة رعد الفصل السادس 6 بقلم مريم محمد
رواية طفلة رعد الجزء السادس
رواية طفلة رعد البارت السادس
رواية طفلة رعد الحلقة السادسة
رعد بصدمه كبيييره:حنييييييييين…..
نيره بخضه:في اي يارعد اختك حصلها اي
مصطفى بخضه: متتكلم اختك حصلها اي
رعد بضيق: اتخطفت
نيره بتعب : بنتي واغمي عليها الكل اسرع اليها
رعد بغضب:ادهم ادم تعالو وريااا وذهبو
اما حور فاقت وفضلت تعيط ع حنين وهاله ومصطفي بيهدوها ونيره متسطحه ع السرير
عن رعد
رعد بضيق: لازم نتبع الموبايل بتاع حنين وبالفعل دخلت ادهم ع البرنامج
ادهم: دخلت بس مش بيجمع
ادم: طب العمل هنعرف مكنها اذا
في مكان اخر وفي اوضه ضلمه تتوجد حنين فيها
حنين ببكاء: خرجوني من هنا حرام عليكم يقطع كلامها فتحان الباب فجاءه وتشوف ظل شب جي نحيتها
المجهول 2: مفاجاه
حنين بصدمه: هوا انت لالالا مستحيل
المجهول 2:ومش مستحيل ليه
حنين ببكاء:انت ليه بتعمل فينا كده عاوز مننا ايه
المجهول 2:عاوز انتقم من ابن السيوفي عشان يعرف ان الله حق
حنين ببكاء:حرام عليك خرجني من هنا
المجهول 2:مسمعش صوتك وخرج وقفل الباب وراه حنين ببكاء : يارب سعني مليش غيرك ع قطعان كلامها دخول فتاه جميله
حنين ببكاء: انتي مين
الفتاه:انا جايه اهربك
حنين بفرحه:بجد
الفتاه: ايوه يلا
حنين:ميشت معها وخدد الفون بتعها وفتحتو
عن رعد الفون بتعو رن
المجهول 2:حبيب قلبي عامل اي هههههههه
رعد بضيق:هو انت
المجهول 2:اكيد انا هههههههه
رعد: اقسم بالله لو تلمس شعره من حنين لوريك النجوم ف ظهر
المجهول 1:ولا تقضبر تعمل حاجه هههههههه سلام وقفل الخط
عن حور ف المستشفى نيره بدات تفقو
نيره بتعب :بنتي عاوزه بنتي
مصطفى: انشاء الله رعد هيرجعها بالسلامه
هاله: يارب
في مكان اخر
الشب:الووووو يباشاااا
المجهول 1خير في جديد
الشب:اكيد
المجهول:احكي
الشب: اخت ابن السيوفي اتخطفت
المجهول بصدمه: ومين اللي خطفها وبتجيب الآخر
عن رعد رايح جاي
ادهم: حنين فتحت فونها
رعد: يلا بينا وذهب ادم ورعد وادهم اللي المكان اللي الموقع قال عليه
الفتاه :تعالي يلا بسرعه
حنين ذهبت مع الفتاه ولسه هيخرجو سمعو ضرب نار
الشب بصدمه: رتاج معقول بتسعديها
رتاج: اكيد هسعدها عشان تهرب منكم
الشب بضحك: هو دخول الحمام زاي خروجو
رتاج خدد حنين ورها وقالت:مش هتقضرو تلمسو شعره منها
الشب: اي الثقه ديت ههههههههههههههههههه
رتاج بثقه: اكيد انا رتاج ع قطع كلامهم صوت احد من الخلف بيسقف
المجهول 2: برااااااااافو يارتاج بتبعني
رتاج بغضب:ايوه مستعده ابيع الدنيا كلها عشان حد برئ ملهوش زيب
المجهول 2:انتي مصممة بقااا وقطع كلامو رعد من الخلف قائل
رعد بحديه:ورفع مسدسو عليه انت اذا تجرء وتختف اختي المجهول لبس قناع
المجهول 2:صدق خوفت هههههههه وبعد شويه دخل ادهم ومعاه ادم وفريق من الشرطه وفضلو يضربو ف بعض جنين ورتاج مستخبين جه الشب مصوب المسدس ع حنين فشفتو رتاج وجرت عليها قائله حنييييييييين لكل انتبه ليها ووقفو ضرب وخددت رتاج الرصاصة بدل حنين ووقعت ع الارض رعد وادم وادهم جرو نحيتهم
حنين ببكاء:رتاج رودي عليا
ادهم: اطلبو الاسعااااااااااف بسسسسرعه
وبعد شويه اسعفو رتاج اللي المستشفى
وفي الوقت ده المجهول والشب هربو من هناك
وصلو اللي المستشفى وجه الدكتور ودخله اوضه العمليات
ورعد وادهم وادم وحنين وقفين بره خيفين عليها
ورعد رن ع ندا وخبرها انهم نقظو حنين وهيا كويس
ندا بفرحه: رعد وادم وادهم نقظو حنين وهيا كويسه
نيره بفرحه: الف حمد وشكر ليك يارب
مصطفى يفرحه: الحمدلله انها بخير
هاله : الحمدلله . وحور كانت طيره من الفرحه عشان حنين كويسه وبخير
عند رتاج
خرج الدكتور من اوضه العمليات
الكل بلهفه: عامله اي يادكتور
الدكتور: الحمدلله هيا كويسه العملية كانت سهله هننقلها غرفه عاديه كمان شويه ملحوظه (رتاج تبقااا اخت المجهول 2ومش عجبها اللي اخوها بيعملو)
ف مكان اخر
المجهول 2:الوووووو
الفتاه:الووووو عملت اي مع البنت
المجهول 2:وحكلها ع كل اللي حصل
الفتاه بضحك:كان نفسي اشوف ابن السيوفي وهوا كده بس ملحوقه الجيات اكتتتتتر هههههههه
المجهول2:مش ناويه تظهرهم بقي ولا اي ومكمل وانتي ليه مخلتناش نقتلها
الفتاه: كنت بلوي دراع ابن السيوفي بس ومكمله كمان شويه لما العبهم كمان لعبه هههههههه
المجهول 2: أستاذه ف العب انتي هههههههه
الفتاه بضحك: اكيد مع ابن السيوفي هههههههه ومكمله وابقي بلغني بالجديد
المجهول2:تمام بقولك في فتاه ظهرت ف عيلتهم والكل مهتم بيها اووووي
الفتاه باستغراب:مين ديت تعرفلي عنها كل حاجه
المجهول 2:تمام ياكبير
الفتاه:سلام وقفلت الخط
ف المكان الاخر
الشب الوووو
المجهول 1: الوووووو اي الاخبار
الشب : الاخبار تفرح انا رنيت عليك كييير عشان اخبرك ملقتكش
المجهول 1 :احكلي
الشب:حكلو ع كل حاجه
المجهول 1:زمان ابن السيوفي هيتجنن ومش ملحق الضربات متجلو منين الله يكون ف عنو هههههههه
الشب: اكيد هههههههه
المجهول 1:اسمع الخطه الجايه
الشب:قول
المجهول 1: اسمع…………
الشب:تمام اعتبرو اتنفذ
المجهول 1:ابقي قول عملت اي وبلغني بكل جديد عندك
في المستشفى فاقت رتاج وبقت كويس وحور كمان بقيت كويس والدكتور كتبلهم ع خروج وخدوهم وروحو الفيلا بعد موصل الكل رعد استأذن وطلع يستريح ف غرفتو وسمع الموبايل بيرن
رعد:الووووو
الشب:الووووو وحشتي
رعد : وانت كمان اخبارك اي
الشب: الحمدلله وانت
رعد :الحمدلله
الشب:احكلي كل اللي حصل معاك
رعد: للشاب كل حاجه حصلت معاك
الشب بصدمه :كل ده حصل معاك
رعد بزعل :للاسف ……….
ونتها الباب السادس
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ياتره مين الفتاه اللي بتطرد رعد؟؟ وهل هيا نفس الفتاه اللي كان بيحبها ف الماضي؟؟
ياتره المجهول 2خالد؟؟ومن الشخص اللي كلنو رعد
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة رعد)