روايات

رواية طفلة القاسي الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الفصل السادس 6 بقلم دنيا محمد

رواية طفلة القاسي الجزء السادس

رواية طفلة القاسي البارت السادس

رواية طفلة القاسي الحلقة السادسة

مراد بزعيق: غراااام
غرام بخوف: اي في اي
مراد وطلع الصور في وشها: إيه ده؟؟!
غرام بعياط: والله العظيم ده مش آنا
مراد بغضب: ياعني اي مش انتي انتي هتعميني
غرام بشهقات: ه هي تركيب
مراد بتفكير: اممم انا عارف مين يعمل الحركة القذرة دي
مراد بهدوء : خلاص روحي شوفي بتعملي اي
غرام كانت بتعيط
مراد بعصبية: مخلاص بقا امشي
غرام اتنفضت وقامت دخلت الحمام كملت عياط
مراد لبس وراح بيت
_ملك كان جرس بيتها بيرن راحت تفتح لقت مراد لسه رايحة تحضنو مراد مسكها من شعرها جامد وجرها ل جوا
مراد بغضب جحيمي: بقا انتي يا و*** تفبركي صور لمراتي
ملك بخوف: اوعي ي مراد مش انا
مراد بعصبية وغضب: مفيش حد و. سخ غيرك بيعمل كده بس انا هتصرف
ملك: طب اتجوزني انا راضية ابقي زوجة تانية بس اتجوزني ونا مش هعمل حاجة تاني
مراد بقرف: انتي ازاي رخيصة كده عمري ما شوفت واحدة هي الي بتعرض الجواز ثم انتي اصلا مش هتفكري تعملي حاجة لان انا حاتطلك درجات لو وصلتي الدرجة الاخيرة فيهاا موتك ي ملك
ملك بخوف: ي مراد انا بحبك انت لي مش عايز تحس بيا
مراد يغضب: ونا مبحبكيش انا بحب مراتي ومش هسيبها عشانك
ملك: لا انت مبتحبهاش انت واخدها غصب ولسه هتقرب منو تقبله في خده مراد ضر’بها قلم وقعها في الارض
مراد بقرف: ابعدي انتي بنفسك احسن بدل ما اوريكي ايام سوده معايا.
وخرج من البيت ونزل
ملك بعصبية:ماشي ي مراد انا لازم اعمل الخطة دي ف اسرع وقتت
ملك اتصلت بحد: نفذ
المجهول بخبث: عنياا
مراد روح ودخل اوضته لقي غرام قاعدة بتداوي جرح ايديهاا
مراد: تعالي
غرام مردتش
مراد: انا بقولك تعالي كلمتي مش بتتكرر
غرام قامت بسكات وراحت ليه
مراد مسك القطنة وعمل دراعها كانت غرام مكسوفة من القرب الي بينهم
مراد: طبعا انتي بتتعمدي تاعنديني وتكسري كلامي بس ف الاخر بيحصل فيكي زي كده عشان انا عصبيتي وحشة
غرام بهدوء: تمم عايزا اطلب طلب
مراد: نعم؟
غرام: عايزة انظل اقابل واحدة صحبتي بكره
مراد: امم اسمها اي دي
غرام: اسمها مريم
مراد: هتقدري تنزلي ب جسمك ده
غرام: آه بدء يخف
مراد: تمام تاخدي تلفونك معاكي وحد من الجارد
غرام: لا مش عايزة جارد معايا
مراد: اسمعي الكلام ي غراام
غرام راحت ع سرير
مراد: هتنامي
غرام: آه في حاجة
مراد: لا مفيش.. مراد غير هدومه وراح نام جنب غرام واخدها في حضنه
مراد بحنيه: هشش متبعديش
(شكل مراد هيحبها يجماعة😂)
غرام كانت مبسوطة بشعور ده وكانت حاسو بلامان وذهبت هي وهو في نوم عميق
عند آسر
آسر كان قاعد في كافية لوحده بيشرب قهوة وبيشوف الاب توب بيشتغل عليه
تعب من الشغل وارتاح شوية وهو بيشرب لاحظ إن فيه بنت قاعدة لوحدها برضو بس كانت بتعيط
آسر راح لها: هو في حاجة ي انسة
البنت: مفيش سبني فحالي ياريت ممكن
اسر: حضرتك لو فيه حاجة قوليلي انا اسمعك عادي
البنت بعصبية: خلاص قولت مفيش اتفضل بقا
اسر بصدمة: انتي بتزعقيلي انا كده
البنت بتعب: اه بزعقلك انت
اسر بشر: تمام وراح قعد قدامها ومسك ايديها بقوة وعصبية
اسر: هتيجي نخرج دلوقتي وتتكلمي تقولي مالك احسن بدل ما اعمل حاجة مش هتعجبك
البنت بخوف: ح حاضر
اسر اخد حاجتو والبنت وخرج من الكافية
اسر: انتي اسمك اي
البنت: اسمي حبيبة
اسر: امم في اي كنتي بتعيطي كده لي
البنت بشهقات: بابا طردني من البيت ع عشان رفضت العريس الي جابهولي ونا بابا جايب واحد عنده 58 سنة ونا مشيت ومعرفش هروح فين ومعنديش صحاب اروح لهم بس هتصرف اشتغل واجر بيت
اسر: هتيجي معايا
حبيبة شهقت وضربتو قلم: انت عبيط انا محترمة عايزني اجي معاك
اسر اتنرفز: ممكن تهدي انا قاعد عند صاحبي كام يوم وانتي هتروحي تقعدي ف شقتي لحد م اجبلك واحدة
حبيبة باسف: طب انا اسفة جدا والله
اسر بهدوء: مفيش حاجة بس لو حصلت تاني هقتل’ك
اسر وصل حبيبة عند بيتو
اسر بهدوء: انزلي نزلت وهو نزل طلعها الشقة وعرفها هي هتعمل اي وتتعامل ازاي. وطلب ليها لبس واللبس جالها بعدها اسر مشي عشان تبقي مطمنة وبراحتها
اسر روح بيت مراد كان البيت كلو فيه هدوء ونايمين طلع هو اوضته غير ونام بتعب
تاني يوم الصبح مراد صحي من النوم دخل يستحمي وطلع صحي غرام
مراد بهدوء: غرام قومي عشان نفطر
غرام صحيت بضيق: تمام ودخلت تاخد شور وطلعت نزلوا وكانو كلهم بيفطرو خلصوا الفطار وكل. واحد راح يشوف هيعمل اي
اسر لبس ونزل عشان يروح ل حبيبة يطمن عليها
وغرام بتجهز عشان تقابل صاحبتها
مراد. دخل ليها: بتعملي اي
غرام: بجهز عشان انزل
مراد: تمام هوصلك
غرام بهدوء: لا مش لازم
مراد بضيق: قولت هوصلك يبقا هوصلك
غرام خلصت ونزلت هي ومراد وعرف هي عايزة تروح فين وغرام استنت صاحبتها كتير كان مراد معاها بس صحبتها مجتش
مراد: خلاص تعالي احنا نخرج نجيي حاجات من المول اكيد حصل لها ظروف
غرام: اه ممكن طيب يلا
مراد وصل المول كانو بيجيبو حاجات ويتمشوا
مراد دخل محل وغرام قلتلو انها هتستني برة
بس فجأة جه شخص معاه منديل حطو علي وشها اتخدرت شالها وجري بيها الناس كانت بتزعق وبيحاولو يمكسوه
ومراد طلع يشوف في اي ملقاش غرام
مراد سال شخص: هو في اي
الشخص: في بنت واحد خدرها وهرب بيها
مراد بصدمة: نعمم؟؟!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة القاسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى