رواية طفلة الرعد الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد
رواية طفلة الرعد الجزء السابع
رواية طفلة الرعد البارت السابع
رواية طفلة الرعد الحلقة السابعة
رعد بغضب جحيمي ومسكها من شعرها: اي ده؟
ملك برعب: والله ي رعد ده مش انا واصلا عمري ما قابلت حد والصور دي مش حقيقي
رعد بعدم صدق.. ازاي ياعني انتي بتكدبي وزقها ع سرير وقال:دلوقتي عرفت ان كلكم زي بعض متستهلوش المعاملة الكويسة
ملك بخوف.. رعد ونبي صدقني رعد انت بتقرب لي ونبي لا
رعد بيقرب منها وبيقول.. اخد حقي ولا حقي حرام وانك تبقي في حضن حد تاني حلال
ملك بصريخ.. رعددد والله الصور ما حقيقية
ورعد كان بيبو”سها بعنف وفجأة لما شاف عياطها وخوفها فاق وقام من عليها
وقال بهدوء مريب.. انا هعرف اذا كان حقيقي ولا كذب
ملك كانت بتعيط ومرعوبة
ورعد طلع تلفونه واتصل برامي
رعد: اسمع. هبعتلك رقم تقولي مين صاحبه
رامي: ماشي يسطا ابعت
رعد قفل وبعتله الرقم وراح خد ملك في حضنو
ملك بزعل: ابعد عني
رعد بحنية.. اهدي بس انا اتعصبت بس لما شوفت الصور دي قدامي. وازاي انتي مش بتقابلي حد ودلوقتي اتبعتتلي صور زي كده
ملك بدموع.. مش انا ي رعد والله
رعد بهدوء.. هنعرف دلوقتي مين صاحب الرقم بس اكيد الصور دي متركبة
ملك بحزن.. ده الي بحاول اوصلهولك
رعد بحنان.. طب خلاص متزعليش
ملك بدلال فطري.. لا انت وحش
رعد دفن وشه في عنقها وقال: متزعليش ياروحي خلاص عمري ما هأذيكي تاني
ملك بحب.. انا بحبك عشان انت بتحميني وحنين عليا
رعد بحب.. ونا بحبك عشان كل حاجة فيكي.
عند ماجدة ونانسي
نانسي.. شوفتي ي ماما ركبتلها شوية صور بس مش انا كلمت واحد وركبهلها واخد مني مبلغ بسيط
ماجدة بفرحة.. وبعدين
نانسي بخبث.. بعت ل رعد طبعا علي رقمه
ماجدة بستغراب.. ونتي جبتيه منين يابت
نانسي بغمزة.. عيب عليكي ي ماما رقمه ده سهل اي حد يجيبو ده يعتبر رجل اعمال ياعني معاه فلوس اد كده
ماجدة بضحك.. اسكتي يابت هتقري علي جوزك المستقبلي
نانسي بخبث.. امم جوزي وابو عيالي كمان
واكملت نانسي بستغراب: هو بابا مختفي بقالو خمس ايام فين كده
ماجدة بعدم اهتمام.. ياختي ابوكي ده محدش عارفلو حاجة وبعدين محنا متعودين بيبات ب الليالي برة البيت ويرجع كل فين وفين
نانسي بضحك.. وسايبة جوزك كده ي ماما
ماجدة.. وهي مين تبصلو يختي انا الي حبيتو والحمد لله ان ابو ملك مات عشان اتجوزو
عند رعد جت رسالة علي تلفونو من رامي
فتحها رعد ولقي رامي بعتله
_ صاحب الرقم ده بنت ي رعد واسمها نانسي حسين
رعد بصدمة: نانسي!!
ملك من وراه: مالك ي رعد
رعد بصلها بزهول: انتي عارفة مين الي بعت الصور دي
ملك باهتمام.. مين؟؟
رعد: نانسي
ملك ابتسمت بوجع وقعدت علي السرير بتعب من الصدمات
رعد راح عليها واخدها في حضنو وبيضمها بشدة: ملك انا جنبك ووالله لجبلك حقك وحقك عليا
ملك بدموع: انا مش عايزة حق خلاص عايزة اعيش طبيعي معاك انا لسه صغيرة علي كل ده
رعد بحب باس راسها بحب.. ي حبيبتي اهدي انتي اجمل بنوتة في حياتي اصلا وعمري ما هبعد عنك مهما حصل
ملك حضنت رعد بطمئنان وحب
تاني يوم قام رعد ولبس عشان يروح الشغل
ملك بحب.. صباح الخير
رعد بحنية.. صباح النور افطري وصلي فرضك واستنيني مش هتأخر انهاردة
ملك قربت منو وحضنتو وقالت: ماشي تروح بسلامة
رعد باس راسها ونزل
رعد دخل الشركة ونيرة بصتلو بخوف وهو بصلها بخبث وشورلها تيجي ع مكتبه
نيرة دخلت مكتبه
رعد بهدوء.. الورق هيجيلي امتي؟
نيرة.. لسه يباشا مقابلتوش بقالي يومين
رعد ببرود.. تصرفي واكمل رعد او اقولك اسمعي
_انا هديكي ورق من الي هو كان عايزك تاخديه مني بس انتي تجبيلي الورق وتقابليه ع اساس انك. هتديله الورق ده وتجبيلي الورق الي عنده
نيرة.. تمام امتي؟
رعد بخبث: بكره هديكي الورق ده وتديهوله بس تاخدي الورق الي انا عاوزه طبعا
نيرة بتأكيد.. ايوة طبعا اكيد
رعد: حلو اوي كده.
شوية ورامي دخل ل رعد
رامي بتعب من الشغل: ها عملت اي مع نيرة؟
رعد بهدوء: عادي اتفقت معاها علي وحكاله كل حاجة
رامي.. طب حلو الخطة دي جامدة جدا
رعد بضحك.. طبعا يابني دنا رعد السيوفي
رامي بتساؤول.. اوامال مين نانسي دي بقا
رعد: انا محكتلكش
رامي بزهول مضحك.. لا مقولتليش
رعد حكالو مين نانسي واي الي هي عملتو
رامي: يابنت ال كانت هتخليك تطلقها
رعد بزعل من. نفسه.. انا غير كده مديت ايدي عليها وكنت هعمل حاجة اندم عليها
رامي بنفاذ صبر.. متقباش غبي بقا ودبش اهدي شوية عليها انت عارف انها مش كده ي رعدد وان ملك طفلة جدا
رعد.. الي حصل بقا
رامي.. طب ونت صالحتها؟
رعد: اه طبعا المهم احنا بقالنا كتير رامين حسين ده ف المخزن ومعملناش حاجة
رامي بضحك.. دنا مخلي الرجالة تروقو
رعد بضحك.. انا عاوز اخد حقي بايدي
رامي بهزار: اه يجاامد
رعد: لا بس بجد انا هدخلو قبل مدخل الفيلا
رامي.. اشطا نخلص الشغل وهاجي معاك
ورعد ورامي خلصوا شغلهم
وملك فطرت وصلت وكانت بتعمل كيكة ل رعد من ايديها
رعد ورامي دخلوا المخزن لقوا خسين قاعد ع الارض ووشه متشلفت حرفيا
رعد بهدوء: اي رايك في الي انت فيه ده
حسين بعصبية.. انا عايز اخرج وحالا انت مين اصلا ي جدع انت
رعد بضحكة عالية.. انا قدرك الاسود انا الي انت حاولت تقرب من حاجة من ملكه ي و’سخ
حسين بعدم فهم: انت مين؟
رعد: دلوقتي انا هحاسبك حسابين اول حساب علي انك قربت من ملك مراتي ثاني حساب انك مش عارفني ونا بقا الي مبيبقاش عارفني بعاقبه عقاب كبير
حسين بصدمة.. ملك مراتك؟.
رعد: واي الصدمة الي ع وشك دي
حسين بغضب.. انا كنت بتمني اليوم الي ملك تبقي فيه ملكي تقوم انت جاي تاخدها مني ع جاهز بقالي اكتر من اسابيع بدور عليها تقوم انت واخدها كده عادي
رعد قرب منه وضر’به: ملكك اي يابن ال**** ملك دي مراتي انا وملكي انا وبس وانا عالن جوازي منها
حسين بستفزاز.. برضو مش هسيبها غير لما تبقي بين ايدي انا وهخليك تشوفها وهي في حضني كمان
رعد فضل يضر’ب ويلك’م فيه بعصبية وغضب اعمي لحد ما رامي شالو من عليه
رامي بزعيق.. هيموت ف ايدك ي مجنون اهدي
رعد بغضب للحرس.. الكلب ده ممنوع عنه الاكل والشرب ومش هسيبو غير لما روحو تطلع في ايدي
.
رامي طلع هو ورعد بره
رامي بتهدئة.. اهدي يارعد انت مجنون تودي نفسك فداهية عشان قذر زي ده
رعد بزعيق.. انت مش شايف بيقولي اي
رامي بهدوء.. خلاص اهدا ي رعد وادخل عشان تشوف مراتك
رعد بتعب.. تمام يلا سلام
رامي حضنو وقالو.. سلام ومشي
دخل رعد البيت ودخل لقي ملك واقفة بحب قدامو
ملك قالت بخوف: اي الدم الي في ايدك ده ي رعد؟ وو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الرعد)