رواية طفلة الرعد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دنيا محمد
رواية طفلة الرعد الجزء الثاني والعشرون
رواية طفلة الرعد البارت الثاني والعشرون
رواية طفلة الرعد الحلقة الثانية والعشرون
رعد. مسك ياسر وضر’بو وفضل رعد يضر’ب في ياسر لحد ما اغمي عليه من كتر الضر’ب وسابو وهو بيلهث بعصبية
رعد بغضب.. ساالم
سالم بسرعه.. نعم ي رعد بيه
رعد بعصبية.. الزفت ده ميشوفش النور تاني ولا اكل ولا مية توصلو انت فاهم
سالم بهزة راس.. امرك ي رعد بيه حاضر
رعد ساب المكان وخرج بعصبية مفرطة
وطلع البيت
ملك بابتسامة.. حمد لا ع سلامتك.ي حبيبي
رعد بابتسامة خفيفة.. الله يسلمك ي حبيبتي اي منمتيش لي
ملك بحب.. استنيتك عشان نتعشي وننام سوا
رعد بابتسامة.. كويس كده كده مبعرفش انام غير في حضنك
ملك بصتلو بحب وقالت.. طيب يلا بقا عشان نتعشي
رعد بهدوء.. تمام هطلع اخد شور وانزل نتعشي
ملك بحب.. تمام
.
طلع رعد واخد هدوم ليه ودخل الحمام وشوية وخرج بعد ما انتهي من الاستحمام
ونزل رعد لقا ملك قاعدة ع سفرة ومستنياه قرب وقعد جنبها بابتسامة
واتعشو وطلعو ناموا بتعب من اليوم
تاني يوم الصبح
رامي فاق وفتح عيونه بتعب وبص حوالية لقي روح نايمة علي الكنبة الي قدامو
رامي ابتسم وقال بصوت ضعيف.. روح
روح ولا هي هنا رايحة ف نوم عميق وخدودها متغرقة من الدموع
رامي بلع ريقة بتعب ونده تاني.. يا روح
روح فتحت بسرعه لما حست ان صاحب الصوت رامي وبصت عليه لقيتو فايق
جريت روح عليه بدموع وحضنتو وقالت: حمدلا ع سلامتك ي حبيبتي انت كويس
رامي بحب.. ايوة ي حبيبتي انا كويس اهدي بس متعيطيش
روح بعياط.. الي حصلك ده كلو بسببي ي رامي
رامي بتعب.. ي حبيبتي متقوليش كده هو واحد و’سخ وعايز يتربي ونا هوريه ايام سودة
روح بخوف.. لا ونبي خلاص انا مش مستغنية عنك
رامي طبطب علي ايديها بحب.. اهدي ياروحي ومتخفيش واطمني طول منا جانبك
روح حضنتو بحب وقالت.. زمان ملك ورعد جايين
رامي.. هما جم امبارح؟
روح.. ايوة وكان رعد متعصب جدا بس اخد مني عنوان ياسر
رامي بصدمة.. رعد ده مجنون وممكن يقت’له
روح برقت بس قالت.. لا اكيد لاء هو مش للدرجادي ياعني ممكن يعذبه بس شوية
ورعد وملك وصلوا
رعد بحب.. الف حمدلا ع سلامة
وقرب من رامي وحضنو
رامي.. حبيبي تسلن والله ربنا يخليك لي
رعد طبطب عليه.. ربتهولك ووريتو ايام سودة علي دماغو
رامي بقلق.. اوعاك تكون قتلت’و
رعد بضحك.. كنت ناوي بس متقلقش هو مفهوش حته فيه تضر’ب بس اول متخف هاخدك
رامي بحب.. حبيبي تسلم
ملك بابتسامة.. الف سلامة عليك ي رامي
رامي بابتسامة.. الله يسلمك ي ملك يلا اتجدعني كده عايزين الباشا ينور
ملك بضحك.. حاضر
رعد بهدوء.. طيب هروح اشوف الدكتور نشوف هينفع تخرج ولا اي
رامي بابتسامة.. تمام
ملك.. استني هاجي. معاك ي رعد
رعد مسك ايديها بحب وطلع
رعد.. بتتكلمي مع رامي بطريقة ناعمة كده لي؟
ملك. بستغراب.. اومال اكلمه ازاي ي رعد ماهو طبيعي بكلم اي حد كده
رعد بحب.. ي ملك انا بحبك وطبيعي اغير عليكي من اي حد انتي متعرفيش انا بحبك قد اي
ملك بحب شديد.. ونا بموت فيك ي احلي زوج ف الدنيا
رعد بضحك.. هاين عليا احضنك بس للاسف احنا ف مستشفي ومكان عام ف مرفوض
ملك ضحكت برقة وراحو والدكتور كشف علي رامي وفعلا سمح ليه ب الخروج
رعد ف العربية.. حمدلا ع سلامة ي صاحبي احب اقولك تروح وترتاح وتسيب الموضوع ليا
رامي بهدوء.. لاء ي رعد انا عاوز اخد حقي بايدي وشكرا علي وقفتك جنبي
رعد عشان يخفف عنو.. ياعم ماشي هسيبهولك لحد متخف بس روق كده مالك ضارب بوز دانت حتي عريس جديد وغمز رامي ضحك وروح كانت مكسوفة من كلام رعد
وبعد شوية وصل رعد روح ورامي البيت وروح هو وملك
وعددت الايام ورامي ابتدي يتحسن وفعلا رامي راح مع رعد المخزن عشان ينتقم من ياسر
رامي بحقد.. عاجبك رميتك دي وانت شبه النسوان
ياسر باستفزاز.. النسوان دي تبقي انت
رامي. اتعصب وقرب منه وضر’بو جامد
ياسر بضحك وهو بياخد نفسه.. اي وجعتك اوي كده
رامي بغضب.. انت ابن **** وكل’ب وديني ليبقي موتك علي ايدي وفضل يضر’بو لحد ما رعد قرب من رامي ومسكه
رعد بخضة.. خلاص ي رامي هيموت ف ايدك وهتروح فداهية
رامي بغضب.. مش شايف الو’سخ بيقول اي دنا هورية ايام سودة شبهه
رعد بهدوء.. خلاص اهدا ي رامي انت اخدت حقك ونا بقا هحبسهولك واخلهولك يموت بحسرته وهوو ف السجن ولا ده هياخد اعدا’م كمان لانه حاول يقت’لك
رامي.. خلاص ي رعد اعمل الي انت شايفه المهم الكل’ب ده مشوفوش قدامي عشان ساعتها هقتل’و بجد
رعد بتهدئة.. خلاص ي رامي يلا بينا
خرج رعد ورامي وعددت الشهور وفعلا رعد حبس ياسر وفعلا بالقواضي الي رعد طلعها ليه اخد اعدا’م وفعلا كان ليه سوابق قبل كده
عددت الشهور وجع يوم ولادة ملك
رعد بقلق وهو رايح جاي ع مستشفي.. يارب قومها بسلامة كانت خايفة قبل ما تدخل
رامي رطب علي كتفو.. متقلقش ي رعد هتطلع باذن الله
روح والي بقت حامل.. انا خايفة ي رامي
رامي بضحك.. دانتي لسه بدري عليكي ي قلبي
روح هزت راسها بقلق وبعد شوية طلعت الممرضة وهي ماسكة ولد جميل في ايديها
الممرضة بابتسامة.. امسك وسمي
رعد بحب ودموع.. بسم الله الرحمن الرحيم.. ملك. ملك اخبارها اي
الممرضة.. متقاقش الاستاذة زي الفل وهندخلها اوضة عادية
رعد مسك الولد بحب وكبر في ودنه بحب
رامي مسك البيبي.. ربنا يباركلك فيه.. الله واكبر اي القمر ده ماشاء الله يتربي ف عزك
روح مسكت الولد وباسته بحب وسمت وقالت ماشاء الله
ملك فاقت ورعد. دخلها بحب.. مبروك ي حبيبتي خلفتي اجمل ولد ف الدنيا
ملك بحب.. اديهولي عايزة اشوفو
ملك شالتو بحب وقالت.. انا هسميه مراد ي رعد اي رايك
رعد باس راسها.. ومالو اجمل مراد ف الدنيا ونور حياتي
ملك بصتلو بحب
وتمت الرواية وخلصت وطبعا انا نفسي زعلانه انها خلصت لاني كنت بعيش احداثها
تمت..
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الرعد)