رواية طفلة الآرام الفصل السادس عشر 16 بقلم غنوة حبيب
رواية طفلة الآرام الجزء السادس عشر
رواية طفلة الآرام البارت السادس عشر
رواية طفلة الآرام الحلقة السادسة عشر
امير: آدم متعرف على اشخاص امريكيين اول مرة اعرفهم وانا خايف يكونوا شغلهم مش كويس بس ما حبيتش اتدخل و هو بكره جاي لحفلة الشركة واكيد هيجيب معاه حد منهم اتمنى انت تشوف الموضوع
آرام اتنهد: لازم يرجع القاهرة مش عايزه يكمل هنا
أمير: هو ده الصح لازم اهلك يضغطوا عليه عشان يرجع انا مش واثق بالناس دي
آرام : ماشي خلاص هشوف الموضوع
______
في الداخل
شغف: هو انتو هترجعوا امتى للقاهرة
نسمة بحزن: مش هنرجع احنا هنستقر هنا
شغف برقت فيها: ليييه مش على اساس سنة وهترجعوا
نسمة : معلش يا حبيبتي ده اللي حصل
شغف بحزن : هتوحشينا كده
نسمة بمرح: خلااااص ما تقلبيهاش نكد
وعدا الوقت بينهم
آرام: يلا شغف نروح
شغف قامت
ونسمة قربت مسكت آرام من ايده: والللللللله هتناموا هنا ارجوووووك
آرام ضحك: خلاص نروح ونيجي بكره مالوش لزوم
امير : الفيلا كبيرة وانا جهزت ليكم اوضة فوق اطلعوا
آرام بص لشغف اللي بتبصله بترجي: سيبنا ننام هنا
آرام ابتسم : حاضر
نسمة وشغف نطوا بفرحة: هيييييييييييي
آرام وامير بصوت واحد 😂: اطفااااااال
__________________
فوق في الاوضة
نسمة بخبث: ايه رأيك تجربي دي
شغف بصت لل**** اللي ماسكتها شغف وشهقت بصدمة
: انتي قليلة ادب على فكرة
نسمة بخبث: ليه مش جوزك حلالك
شغف بكسوف: نسمة ارجوكي خلاااص
نسمة : على فكرة عارفة انك مكسوفة من آرام ومش عارفة ليه ده جوزك على فكرة
شغف بكسوف: اطلعي من هنا عايزة انام
نسمة: مش هطلع قبل ما تجربيها بعدين آرام مش هنا
شغف ضحكت : طب خلاص اوك
ودخلت للحمام تلبسها
نسمة جرت بسرعة برا الاوضة
نسمة بخبث: آرام شغف عايزاك في الاوضة
آرام : ماشي هروح
نسمة بهمس: ما تقولهاش انك موجود بالاوضة قبل ما تخرج من الحمام عشان لو عرفت مش هتخرج 😂
آرام بخبث : يا واطية عملتيلها ايه
نسمة بغمزة: مافيش داعي للشكر
آرام ضحك وبعد عنها ،
_________________
ف اوضة امير ونسمة
امير : نسمة انتي مش ملاحظة انك نسياني خالص ؟
نسمة باستغراب: انا
امير: اه ومن الصبح ومش مدياني اهتمام يعني انتي بتحبي آرام اكتر مني عشان كده انشغلتي بيه من الصبح
نسمة بضحك : بتغير من آرام
امير بغيظ : لأ
نسمة بابتسامة: انت تعرف قد ايه متعلقة بآرام وآدم ومش قصدي اني اهملك او كده عشان كمان انت عارف قد ايه بحبك
امير بتمثيل الحزن : بس انتي مش بتهتمي بيا اوي
نسمة بصدمة: اناااااا؟؟؟
امير بخبث: يعني عايز تصحيني و تأكليني وتلبسيني هدومي و….
قاطعته نسمة : هااااااااا اسكت اسكت هو انت عيل عشان اعمل كده
امير راح نام على السرير: ربنا يسامحك
اطفي النور عايز انام
نسمة طفت النور وقربت نامت على صد*ره : بحبك
امير شدها وبقيت تحته: وانا كمان
نسمة بشك : انت مش كنت نعسان؟؟؟
امير ضحك بخبث : لا صحصحت كويس
نسمة ضحكت وامير شدها وووو….
_________________
في الاوضة
آرام دخل وقلع قميصة وفضل بالبنطلون وقعد على السرير
شغف خرجت ببطئ واتفاجأت من آرام
شغف بشهقة: انت هنا
وجرت للحمام بس آرام كان اسرع ومسكها بسرعة
آرام بخبث: رايحة فين يا قلبي
شغف بدموع: آرام ارجوك سيبني
آرام بلهفة مسح دموعها: بسم الله عليكي مالك بتعيطي ليه
شغف نزلت راسها: ارجوك يا آرام انا بتكسف
آرام ضحك على كسوفها
آرام باس*ها بخفة: انا جوزك
شغف : احنا مش ف بيتنا ارجوك
آرام بخبث” مش هتفرق
شغف : ممكن نطفي النور
آرام بعد عنها وقفل الباب بالمفتاح وطفى النور وقرب وشدها وووو………
________________
عدا اليوم وجا يوم الحفلة
دخل آرام وامير ونسمة وشغف وشافوا آدم مستنيهم ومعاه ناس قاعدين معاه
امير بهمس” بص دول من الناس اللي قولتلك عنهم
آرام اتنهد: ربنا يجيب الخير
وراحوا قعدوا على طاولة بعيدة عن الناس
بعد فترة قرب آدم من الطاولة بتاعتهم
آدم بابتسامة : عايزين حاجة
آرام : لا شكرا
مين دول اللي قاعدين معاك
آدم ؛ دول تعرفت عليهم من فترة وممكن اشتغل معاهم ف الشركة بتاعتهم
آرام : لا ما فيش شغل معاهم
آدم باستغراب : ليه
آرام : انا قولت كلمة ومش هعيدها بعدين شركة ابوك موجودة لما تنزل مصر هتشتغل بيها واعمل حسابك انت مش هتتأخر هنا هتنزل معايا القاهرة
آدم : ب….
قطع كلامه شخص لما جا ليهم
(الحوار باللغة الانكليزية ) 💜🔥
جاك : اوه آدم هل هذا اخاك ؟؟
آدم بابتسامة: نعم اخي
امير شد نسمة وخرجوا للجنينة
جاك مد ايده لآرام : كيف الحال
آرام ببرود: اهلا
جاك بص لشغف وآرام خد باله آرام قرب من شغف ووقف قدامها كأنه بيغطيها منه
جاك بابتسامة: هل هذة زوجتك
آرام بحدة: شيئ ليس لك علاقة به
آدم بيحاول يخفف الجو : جاك تعال نجلس هناك احتاجك في موضوع مهم
جاك ؛ حسنا
بس قبل ما يروحوا جاك قرب بخبث
جاك بهمس: زوجتك جميلة جدا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الآرام)