روايات

رواية طفلة الآرام الفصل السابع 7 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الفصل السابع 7 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الجزء السابع

رواية طفلة الآرام البارت السابع

رواية طفلة الآرام الحلقة السابعة

آرام بغضب : هعلمك ازاي تعضي جوزك

شغف بخوف : هتضربني…

آرام قرب بعبوس ومسك ايديها وكبلهم بالحزام بالسرير

ثواني وكان صوت ضحكتها مالي المكان

شغف : يا خااااين ابعد كده بتعذبني

آرام بضحك: عارفك مش بتحبيني ازغزغك عشان كده لما تعذبيني هعمل كده

شغف بضحك: طب خلااااص اسفة مش هعضك تانييييي اااااه يا بطني

آرام قرب وباسها بسرعة

شغف بكسوف : طب فكلي ايدي بتوجعني

آرام بضحك: كدابة هتفضلي كده لحد بكره

شغف بتمثيل الحزن: ربنا يسامحك

آرام : فاكرة هتمشي التمثيلية دي عليا؟؟؟

شغف بحزن مصطنع: انا كنت عايزة ابوسك يا قرة عيني

آرام بصدمة: ايه

شغف بدلع: ايييه جوزي وعايزة ابوسه فين الغلط؟؟

آرام فكلها ايديها بصدمة

آرام بخبث: ما فيش غلط والله ما عنديش مانع تبوس*يني من دلوقت لبكره الصبح

شغف قربت بدلع وباسته على دقنه

شغف بهمس: كل يوم هديك بوسة كده لو عايز

آرام بتوهان: اااااه عايز وحياة ربنا عايز والنبي عاااايز

شغف ضحكت من شكله: طب مش هننام نا نعست اوي

آرام ضمها لصدره وناموا

_____________________

شغف: كل سنة وانتي طيبة

نيفين بفرحة: ربنا يخليكم ليا مش ناسيين

آرام : ازاي هننسى امي نن عيني؟؟

نيفين حضنته

آرام : بصي الكيكة دي على ذوق شغف هي اللي اختارتها

شغف: عارفاكي بتحبي اللون الاحمر

نيفين حضنتها بحنية: طب عارفة انك بنتي التانية

شغف ضحكت: اه

خلصوا الحفلة وقعدوا يهزروا وآرام حاسس ان شغف تعبانة ومش بالمود

آرام بغمزة: مش هنطلع ننام

شغف بفهم: اه يلا

ف الاوضة

آرام: شغف مالك

شغف بتعب: ما فيش

آرام : ازاي ما فيش انتي تعبانة اوي وحط ايده على راسها بصدمة: انتي ساخنة اوي

شغف : لا لا بس راسي مصدع شوية مش اكتر

آرام حضنها: طب ممكن اطلب منك طلب

شغف : تؤمرني

آرام : عيطي

شغف بعدت عنه باستغراب: اعيط!!!؟؟؟؟

آرام ضمها لصدره: كل سنة ب عيد الام تمرضي وتعيطي وفاكراني مش عارف انا حاسس بيكي وحاسس انك عايزة تحسي بأحساس الام بس انا عايزك تبقي ام اولادنا وتعوضي الاحساس ده

ف انتي لو عيطتي دلوقت انا هرتاح وقتها هتأكد انك مش هتستني الكل لما ينام وتعيطي ف البلكونة لوحدك

شغف بصتله بدموع وبهمس: انت ازاي عارف كل ده؟؟

آرام مسك وشها بايديه: انا تخطيت مرحلة الحب انا بحس معاكي بأحساس غريب اوي ببقى مش عايزك تبعدي عني وعايزاني م اعرفش انك بتعيطي ؟

شغف حضنته بهدوء وعيطت : انا بحبك

آرام برغ*بة: انا عايزك

شغف: ايه

آرام بتعب: الصبح جهزي نفسك هنروح للدكتورة

شغف : ليه بس ؟؟

آرام: في حاجة لازم تعرفيها ضروري

شغف: حاجة ايه مش فاهمة

آرام : مش عايزة تبقي ام وتجيبي نونو صغنن؟

شغف بفرحة: اه طبعااا

آرام: لكن جهزي نفسك الصبح

شغف حااااااضر

آرام مسح دموعها واخدها احضنه وناموا

__________________________

تاني يوم

سمر: ازيك يا ابن خالي

آرام بقرف: الحمدالله جيتوا امتا ؟

سمر بدلع: دلوقت وصلنا ماهانش عليا افضل اسبوع هناك عشان وحشتني

آرا بقرف سابها ومشي

بس سمر مسكت ايده: انا بحبك بتعمل معايا كده ليه

إرام زق ايدها: انتي عارفة انك رخيصة؟؟ ولا اعرفك بطريقتي؟؟

سمر بجرأة حاوطت رقبته: لو هتعرفني بطريقة حلوة ما عنديش مانع

آرام زقها ووقعت على الارض

سمر بشر: والله هوريك يا كلب

سمر مسكت التلفون

سمر بشر: انت فاكر المافي اللي كنا نشتغل معاهم ؟

مجهول طبعاااا

سمر : هدفعلك ٥٠٠٠دولار بس تخطف البنت اللي هبعتلك صورتها

مجهول: اوك ابعتي

سمر : بس جوزها ف الشرطة يعني ممكن الموضوع صعب

مجهول بخبث: ده انا هجيبها من نص اوضة نومه ما تخافيش

سمر قفلت التلفون: هحرقلك قلبك يا كلب

………..في الليل صحي آرام عان يشرب وماشفش شغف جمبه نزل دور عليها ومش لاقيها

آرام بغضب : الساعة ٣ بالليل هتكون فين يعنييي

نيفين: آرام كاميرات المراقبة

إرام ري بسرعة وبحلق بصدمة من اللي شافه

إرام بغضب اه يا ولاد ال*****

آرام اخد مسدسه وطلع للقسم بس قبل ما يطلع العربية

سمر : استنى انا عارفة هي فين

إرام بغضب …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الآرام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!