روايات

رواية طفلة الآرام الفصل الرابع 4 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الفصل الرابع 4 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الجزء الرابع

رواية طفلة الآرام البارت الرابع

رواية طفلة الآرام الحلقة الرابعة

آرام شدها للاوضة ودخل بسرعة

شغف : مالك؟؟

آرام ما ردش وسحبها لحضنه بقوة

شغف……

آرام: عارفة مستني اللحظة دي قد ايه؟؟؟

شغف بكسوف بعدت عنه

آرام شدها مرة تانية

آرام؛ خليكي شوية مبسوط اوي

شغف بضيق” بتوجعني

آرام حس على نفسه وبعد عنها بهدوء: اسف بس فرحان اوي

شغف ابتسمت بكسوف

آرام قرب وباسها من شفايفها بهدوء

وكانوا هيموتوا من الشعور اد ايه حلوة اول بوسة🙈

إرام بعد عنها” بحبك

شغف بصتله بعيون لامعة ونزلت راسها بكسوف

آرام رفع راسها وقرب باسها مرة تانية بهدوء وشوية تحولت لعنف ووجع

شغف زقته بكسوف: مستنينا برا لازم نخرج

إرام: طب مش قادر عايز نطلع اوضتي مش عايز اقعد مع حد

شغف زقته بكسوف: لما تخلص الحفلة

إرام لنفسه: كان ضروري اعملها حفلة صغيرة يعني دلوقت مش هيحلوا عني لليل استغر الله من غبائي 😒

شغف : ماما اساعدك بحاجة

نيفين بخبث: كان عايز ايه آرام؟؟

شغف بكسوف: ما فيش

نيفين بضحك: طب تعالي عايزة اقولك حاجة

شغف نعم ماما

نيفين: انتي عارفة المفروض يحصل ايه بالاوضة بتاعتكم

شغف بغباء: يحصل ايه؟؟!!!

نيفين بتوتر :يعتي مش فاهمة ؟

شغف : افهم ايه؟؟؟

نيفين : شغف حبيبتي ل…

قطع كلامها آرام : ماما هنروح بكره شهر عسل حجزت دلوقت مع الفندق

نيفين باستهزاء شهر عسل؟؟؟

آرام؛ اه فيه مانع؟؟

نيفين بضحك: لا بس هتتكسف دلوقت

آرام: ازاي ؟

نيفين : مالوش داعي شهر العسل

آرام: مش فاهم؟

نيفين ضحكت: لما تطلعوا الاوضة هتفهم قصدي 🤣

آرام ما ردش وخلصت الحفلة الصغيرة على خير

______________________________

 آرام : بحبك

شغف بكسوف ما ردتش

آرام قرب وفكلها الطرحة واتبهر من طول شعرها الاسود

إرام بصدمة: الله اكبر ده شعرك ده ؟؟؟

شغف بكسوف: اه

آرام: ماشاء الله جميل اوي وانتي جميلة اوي

شغف ابتسمت بكسوف

آرام قرب وباس*ها من شفايفها وحملها وحطها على السرير

ذغف بعدت عنه

آرام: مالك؟

شغف : مش هننام؟؟؟

آرام : ننام؟؟

شغف: اه مش المفروض كده؟؟

آرام : شغفي انا مش فاهم ازاي المفروض ننام النهاردة فرحنا يعني ايه ننام دي؟؟؟؟

شغف بكسوف: مش انت بست*ني

آرام بصدمة من سؤالها: اه ايه يعني؟؟

شغف حضنته: مش المفروض تبوسن*ي وانام ف حضنك تلعبل*ب بشعراتي عشان انت زوجي؟

آرام بحلق فيها بصدمة: بس كده ؟؟؟

شغف بغباء: ليه فيه حاجة كمان؟؟؟

آرام اتصدم صدمة عمره: يارب ساعدني

انتي مين قالك الكلام ده

شغف: ما حدش قال انا شوفتها لالافلام الهندية والتركية

آرام: استغفر الله يارب انا هاخد شاور ونرجع عشان ننام

شغف برقة: اوك

آرام قام ياخد شاور وقعد يفكر وهو تحت الدش هيعمل ايه مع شغف وازاي هيفهما ودلوقت بقت مسوؤلية كبيرة عشان الواضح انها بتحبه وانها مشاعر بريئة ومش فاهمة ايع يعتي جواز ومسوؤلية

آرام اتنهد : يااارب ساعدني ماليش غيرك

ولف فوطة حول وسطه وطلع

شغف كانت لابسة قميص نوم اسود و قصير وبحمال*ات

آرام بضيق: هتنامي كده؟؟

شغف بكسوف : انا بنام كده ف اوضتي لو تضايق انا هغير

آرام : لا عادي وكمل بصوت واطي: هتموتيني كده

قرب ولبس شورط وبقي عاري الصدر وقرب من شغف على السرير اللي مغمضة عنيها بكسوف

آرام: خلصت افتحي عينيكي

شغف بصتله بهدوء واتكسفت من منظره

آرام بضحك: انا جوزك وما ينفعش الكسوف ده

شغف : حلوين اوي

آرام: هما ايه؟؟؟

شغف شاورتله على السكسباك ( عضلات بطنه)

آرام ابتسم ومسك ايدها وحطهم على بطنه وصدره : دول ملكك انتي تقدري تلمسيهم زي ما تحبي ولو بوستي*هم ما عنديش مانع

شغف بكسوف شالت ايدها بسرعة مش هننام

آرام ابتسم وقرب منها وشغف بعدت بخوف: اييه؟ هتعمل ايه؟

آرام بضحكة: مش هبوسك وانيمك ف حضني والعبلك بشعراتك مش ده كلامك؟؟؟ 😂

وقرب وباس*ها وشدها لحضنه وقعد يلعب بشعراتها

شغف حضنته ونامت

إرام كان هيموت من لمسة ايدها وقال بنفسه: يارب صبرني

_____________________________

في الصباح

امير : جبت كل الاوراق وانشالله الفرح بقاله اسبوع وانشالله بعدها ف يوم هنسافر

نسمة بحزن: كده بسرعة

امير حضنها: مش عايزة تكوني معايا ؟

نسمة حضنته بكسوف: طبعا

نيفين دخلت وهي ماسكة الشاي : استحوا يا قليلين الادب

نسمة بعدت بسرعة وكسوف : انا اسفة ماما

نيفين ابتسمت وقربت من امير : مش عايزة اعيط بس انا هديك قطعة مني فاهم

امير باس راسها: فاهم يا حبيبتي نسمة ف عيوني

آرام: صباح الخير

شغف: صباح الخير

قاسم ونيفين بابتسامة : صباحية مباركة يا عرسان

شغف بكسوف بصت لإرام

آرام: صباح النور

امير: الفرح الخميس جهزوا نفسكم

آرام : مش المفروض اكتر ليه عملته بسرعة كده؟؟

امير: عشان الاوراق وكل حاجة جاهزة مش فاهم مستنيين ايه وعمي قايم قال ما فيش مانع

آرام: طب ربنا يتمم على خير

نيفين بفرحة: آدم بعتلي رسالة انه هيجي قبل الفرح ومش هيسافر تاني

الكل بفرحة : واخيراااااا

آرام : اله مسافر ٣ شهور مش عارف ايه اللي وحشكم باللمض

امير: مش عارف ياسطا بتحس انه مايك عليهم حاجة عشان يحبوه كده 😂😂

الكل ضحك وقعدوا يفطروا

عدا الوقت وجا يوم الفرح

آرام دخل الاوضة وشاف شغف بتعيط :

آرام بلهفة قرب ومسكها: مالك في ايه ؟؟

شغف : ممكن اكون حامل

إرام انتفض بصدمة : اييييييييه؟؟؟؟؟؟؟

شغف:…….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كامله اضغط علي : (روايةطفلة الآرام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى