رواية طفلة الآرام الفصل الحادي عشر 11 بقلم غنوة حبيب
رواية طفلة الآرام الجزء الحادي عشر
رواية طفلة الآرام البارت الحادي عشر
رواية طفلة الآرام الحلقة الحادية عشر
آرام صفعها الم: بقيتي قليلة ادب اوي يمكن عشان دلعتك زيادة يا حيوانة
شغف عيطت :
آرام صفعها الم تاني وسابها وخرج من الفيلا
نيفين دخلت لشغف : امال ارام فين ه..
قطعت كلامها بشهقة لما شافت دم على شفايف شغف
نيفين بصدمة: ايه ده
شغف حكتلها الحصل
نيفين اتنهدت: شغف انتي بنتي بس ده ما بيعنيش اوقف معك على الغلط الكلام اللي قولتيه عيب اوي وما يصحش تقوليه لجوزك وبصراحة انتي بجد قللتي ادب
شغف عيطت: مش عارفة جبت الكلام ده منين انا اسفة
نيفين : مش عارفة اقولك ايه الصراحة لما يرجع ارجعي نامي معاه ف الاوضة وحاولي تعتذري
شغف بعياط: حااضر
وجرت لاوضة آرام
واستنيته
._______________
في الليل الساعة١٠
آرام دخل اوضته واتصدم لما شا شغف قاعدة على السرير
شغف عيطت وقامت حضنته: انا اسفة والله العظيم مش عارفة ايه اللي قولته بس عشان مجروحة اوي افتكرت ان كده هغيظك بس والله اسفة ارجوك سامحني
آرام حاول ما يتعاطفش معاها وبصلها ببرود وقلع االجاكيت من غير ما يرد ودخل ياخد شاور
خرج بعد فترة شافها بتعيط
تجاهلها وراح للسرير شغف لحقته
شغف بعياط مسكت ايده وباستها وهو ما ادهاش اهتمام ولف وشه لاجهة التانية
شغف بعياط اكتر باستها مرة تانية: طب اعمل ايه اكتر من كده بوست ايدك عشان تسامحني
آرام رق قلبه لدموعها ومسح دموعها بهدوء: خلاص
شغف حضنته: يعني سامحتني
آرام خرجها من حضنه ومسك وشها: بصي شغف انا بحبك وانتي عارفة بس دا ما بيعنيش اني اسمحلك تهيني رجولتي ولو بكلمة واحدة عشان وديني يا شغف هتشوفي الوش التاني الالمين اللي ضربتهمولك عشان تعرفي انا ما بسمحش لحد يقلل ادبه معايا حتى لو كنت بحبك
شغف بلهفة: والله مش هتتكرر انا اسفة
آرام حضنها : خلاص سامحتك
وقرب باسها من شفايفها
شغف بخوف: آرام
آرام بتوهان: عيون آرام قلب آرام
شغف بخوف: انا خايفة ارجوك خلينا نأجل الموضوع ده شوية
آرام بعد عنها وبصلها : مش حقي؟؟
شغف : اكيد بس انا بجد خايفة ارجوك ومش قادرة انسى موضوع سمر
آرام حضنها: حاضر يا قلبي بس عايزك تعرفي ان انا ما بحبش حد قدك
احم هاتي بوسة
شغف بعبوس وصوت ضعيف : سافل
آرام بتمثيل الغضب : قولتي ايه
شغف ابتسمت بتصنع: انا بقول ان جوزي احلى حد ف العالم
آرام ضحك : يا طفلة
و فتح ايديه: طب مش هتنامي
شغف جرت لحضنه بفرحة : انا اسفة اني منعتك من حقك بس بجد انا خايف…
قطع كلامها ؛ نامي يا شغف نامي
____________________
تاني يوم
آرام على التلفون: بصراحة يعني كويس انك فاكر ان عندك اخ
ادم : والله اسف بس بجد مشغول اوييي
آرام : اممم راجع امتى يعني مش معقول شوفناك آخر مرة ف فرح نسمة وبعدها اختفيت
ادم : معاك حق بس انشالله كام شهر وهرجع بس عايز اقولك ان انا عايزك تجي انت وشغف لهنا
آرام باستغراب: ليه
آدم: ما فيش مجرد تغيير يعتي نعتبرها اجازة ليكم
آرام بتفكير: تصدق عجبتني الفكرة
آدم: طب خلاص لكان مستنيكم
آرام : خلاص بكره طالعين طريقتك رهيبة بالاقناع 😂
آدم ضحك : بقولك عاملك مفاجأة ليك انت وشغف
آرام: ماشي شكرا
______________________في امريكا
نسمة بغضب: انت واحد كداب
امير : ليه
نسمة: مش انت قولت ان احنا هنرجع بعد سنة لمصر
امير : اه طبعا
نسمة بغضب : انا سمعتك مبارح بتتكلم على التلفون وقلتله انك هتستقر هنا يا كداب
امير قرب منها: نسمة انا كدبت عليكي عشان كنت خايف ما تجيش معايا كنت عارف هترفضي
نسمة بصراخ: انت ليه محسسني ان الموضوع بسيط بالنسبة ليك ازاي هنكمل صح واحنا ابتدينا حياتنا بكذبة
امير : نسمة اهدي شوية انا عندي هنا شغل اوي ومش قادر اسيبه شركة ابويا اللي تعب بيها سنين ما اقدرش اسيبها دي امانة من ابويا الله يرحمه
نسمة غمضت عيونها ؛ امير ارجوك سيبني انا مش قادرة ابص ف خلقتك
امير :نسمة ارجوكي اسمعي شوية
نسمة : امير لو انا بكدب عليك ف حاجة معينة انت هتسامحني
امير : لو بحبك اكيد اه عشان نكمل حياتنا سوا
نسمة سابته و خرجت من الاوضة
امير لحقها ؛
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الآرام)