روايات

رواية طفلة الآرام الفصل الثامن 8 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الفصل الثامن 8 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الجزء الثامن

رواية طفلة الآرام البارت الثامن

رواية طفلة الآرام الحلقة الثامنة

سمر : استنى انا عارفة هي فين
آرام بغضب قرب ومسكها من شعرها: اه يا ***** .انتي السبب .
سمر بوجع: سيبني
آرام صفعها الم: قولي هي فين
سمر: مش هقولك الا لما تجيب المأذون ونتجوز فااااهم
آرام صفعها مرة تانية ووقعت على الارض : فاكرة كده بتلوي دراعي يا و*****
سمر: انا قولت ليهم لو حصل ليا حاجة او انت عملتلي حاجة يغتص*بوها واحرقلك قلبك عليها
آرام اتصدم من الكلام وقرب مسك موبايلها عشان يشوف الرقم بس سمر كانت اسرع ومسكته ورمته ف الارض واتكسر حتت
آرام بعصبية وصرااخ : عملتي كده ليييييه
سمر : بقولك دول مافيا مش هتقدر توصللهم الا لما نتجوز
آرام قرب ومسكها من فكها: ليه كل ده يا *** ليه
ايه الحقد اللي ف قلبك ده؟؟؟؟
سمر: اهو قولتلك لو مش هنتجوز مش هترجعلك وعايزة اقولك يا بطة لو ما حصلش بينا اللي انا عايزاه يعني مش بس جواز على الورق هخليهم يغت*بوها زي ما قولتلك
آرام مسكها من شعرها: ده ف احلامك يا فاج*رة
__^____________________________

 

 

آرام ف القسم بيكسر كل حاجة على الطاولة
آرام بصراخ: ازاااااااي مش لاقينها ازاي
شخص: انا اسف يا باشا ما حدش قدر يوصلها
آرام بجنون: غور من وشي غووووور
______ آرام اخد المأذون وطلع على الفيلا بسرعة
آرام: ما حدش يسألني عن الموضوع عشان وديني هكسر الفيلا لو حد اتكلم حاجة واحدة بس
قاسم بغضب: عايزين نعرف ايه اللي بيحصل
آرام ما ردش وطلع لاوضة سمر ودخل من غير ما بخبط
سمر بخوف: في ايه؟؟؟
آرام مسكها من شعرها : المأذون تحت انزلي اخلصي اتصلي بيهم خليهم يقولولي العنوان
آرام سحبها لتحت وكتبوا كتابهم
كل حد طلع اوضته
آرام : اتصلي بيهم يلا
سمر بخبث: قولتلك مش هتصل الا لما اللي عايزاه يحصل بينا
آرام صفعها الم وقعت على السرير وقلع هدومه وقرب بغضب وووووو
……… بعد فترة
بعد إرام عنها بغضب : عايزة كمان يا فاج**رة ولا كفاية
سمر بوجع وهي تستر جسد**ها العار*ي : ارجوك خلااص ابعد والله هتصل
سمر بتعب اتصلت وادته العنوان
آرام قام لبس هدومه وخرج بسرعة وهو هيعيط عشان قرب من حد غير شغف
……….بعد فترة
آرام شد شغف لحضنه بقوة وكأنها هتهرب
شغف بعياط : انا كنت خايفة اوي كنت مستنياك
آرام بخوف دورها وقعد يبصلها من فوق لتحت: حد عملك حاجة؟؟؟
شغف بدموع: لا بس كنت خايفة اوي
آرام بخوف: شغف ارجوكي ركزي شوية اقصد حد عمل حاجة يعني حد حاول يقلعك هدومك او قرب او انتي نمتي وماكنتيش حاسة بيهم؟؟
شغف بدموع: لا انا كنت صاحية من لما اخدوني من الفيلا بس كنت ف المطبخ عشان كده ما قدرتش اصوت عشان تسمعني
آرام كور ايده بغضب من اللي حصل وحاول يكون هادي وحملها واخدها للعربية
____________

 

 

في الفيلا
نيفين بدموع: الحمدالله يارب الحمدالله انتي كويسة،؟؟
شغف : اه يا ماما ما تعيطيش
قاسم حضن شغف وباسها من راسها: بنتي انا اسف اني ما قدرتش احميكي
شغف حضنته بعياط: ما تقولش كده انا بحبكم اوي انتو مالكمش ذنب ف اللي حصل
آرام اخد شغف وطلع الاوضة وحضنها بهدوء
شغف رفعت ايديها وحضنته: مالك خلاص اللي حصل حصل وربنا كان معايا ما حصلش حاجة
آرام بدموع: كنت خايف اوي اول مرة اعرف ان انا ضعيف اوي ومش قادر اعمل حاجة
شغف عيطت: ما تقولش كده ارجوك انت اكتر حد قوي ف العالم انا بشوفك بطل زي الافلام بالنسبة ليا
آرام ابتسم بحزن : جسمك ساخن اوي هجبلك كمادات
شغف هزت راسها ودخلت اخدت شاور وخرجت نامت على السرير
آرام دخل وحط ليها الكمادات ودخل ياخد شاور وخرج لبس هدومه وقرب حضنها بهدوء
شغف بنوم: انا بحبك
آرام افتكر ايه اللي حصل مع سمر وغمض عيونه بألم : وانا كمان بس سامحيني
شغف بنوم: على ايه
آرام مسك شعرها يلعب فيه: مافيش خلاص نامي
_____________________
بعد يومين شغف صحتها بقت كويسة
شغف بدموع : سمر مراتك
آرام بصدمة: مين اللي قالك؟؟؟
شغف : هي
آرام قرب مسك وشها: شغف وحياة ربنا انا بحبك انتي انا اتجوزتها عشان عمتي في حاجة حصلت انتي ما تعرفيهاش
شغف بدموع: انت كداب ازاي يعني
آرام وهو يحاول يخترع كذبة ؛ يعني انا تجوزتها عشان عمتي عندها الكانسر وسمر محتاجة تسافر وما ينفعش تسافر لوحدها وقتها انا زعلت على عمتي وتجوزت بنتها بس مش اكتر
شغف بدموع : يعني مش بوستها زيي؟؟؟
آرام غمض عيونه بألم واتنهد : لا انا بحبك انتي ومش هقدر اعمل كده مع واحدة غيرك
شغف حضنته ببراءة: خلاص انا زعلت على سمر مافيش مشكلة لو اتجوزتها بس عشان تساعدها
آرام حضنها ونزلوا تحت
___________________

 

 

في الليل كانت شغف لابسة قميص كاشف وجسمها باين راحت قعدت على السرير عشان تنام
آرام بتنهيدة: شغفي ما تلبسيش كده قدامي تاني
شغف : باسته من خده وضحكت : حااااضر
إرام ابتسم: دي اخر مرة مش ضروري تغيري هدومك دلوقت
شغف باسته تاني: حااااااضر
ارام ضحك على تصرفاتها : طب ما تجيبي بوسة كمان ( وشاورلها على شفايفه)
شغف : حاااااضر
قربت وباسته بسرعة وإرام اتصدم من تصرفها
آرام: بقيتي جريئة اوي
شغف : انا بحبك اوي اوي اوي اوي اوي
إرام حضنها: وانا كمان يا قلب آرام
شغف حضنته ووشها ف رقبته وانفاسها بتلفح رقبته
آرام ابتدا انه يعرق من قربها ومش قادر يسيطر على نفسه
آرام بتوتر بعدها عنه لما حس انها نامت
وخرج للجنينة عشان يمسك نفسه من مشاعرة اللي اشتعلت جواه
سمر: قاعد لوحدك ليه
آرام شال السيجارة من تمه: ايه رأيك تغوري من وشي احسن ليكي
سمر بدلع قعدت بحضنه : طب بذمتك مش عايزني؟؟
إرام زقها عنه

 

 

سمر بوقاحة: على فكرة عارفة انك محتاج مساعدة ايه رأيك اساعدك ف الاوضة ؟ وغمزته بوقاحة
آرام كان خايف من الفكرة بس افتكر انه راجل وعنده ر*غ*بات
قرب ومسكها من فكها : بصي احنا اتفقنا اتجوزك شهرين عشان استر عليكي عشان ما تأذيش شغف ببلاش بس انا دلوقت مش عايزهم ببلاش بس لو عرفت شغف بحاجة وحياة ربنا هكون دافنك مكانك فاهمة
سمر حاوطت رقبته بدلع: عايز مني ايه يعني؟؟؟
آرام : على السري*ر
سمر ضحكت وسحبته لاوضتها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الآرام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى