روايات

رواية طعنة العاشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيرين مداد

موقع كتابك في سطور

رواية طعنة العاشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم سيرين مداد

رواية طعنة العاشق البارت الحادي عشر

رواية طعنة العاشق الجزء الحادي عشر

رواية طعنة العاشق
رواية طعنة العاشق

رواية طعنة العاشق الحلقة الحادية عشر

نضر إليها وتكلم بتعب ودماء تنزف منه أسف يا حبيبتي حقك عليا خلى بالك من نفسك وكاران
وأغمض عينيه ليحملوه إلى المستشفى وتشرع فرح في تجهيز غرفة العمليات بما أنها جراحة أمسكت حور يديها وهتفت ببكاء أرجوكي أنقديه يا فرح أنا هموت لو جراله حاجة
فرح:رح أعمل لي عليا أدعوله يقوم بسلامة
دخلت إلى غرفة العمليات لتصل عائلة حور وتقص عليهم الحكاية حضنها سليم وهتف هيكون كويس أركان قوي ترجلت من أمامهم وتوضأت لتصلى ضلت تسجد وتبكي وهيا تشكي لله وجعها مرت 3ساعات وخرجت فرح وفريق التمريض إتجه الكل إليها بذعر وقالت للأسف الرصاصة جات قريبة من موضع القلب لهيك لسا بمرحلة الخطر لحتا تقعدي 48ساعة وبنشوف
حور:ببكاء هوا ينفع شوفه أرجوكي مش هتكلم بس شوفه. فرح:تمام بس خمس دقايق
دلفت إلى داخل فوجدته مستلقي على السرير وأجهزة الطبية في كل جسمة وسيروم معلق وإبرته بيده وقناع الأكسجين على وجهه همست ببكاء أركان قوم ونبي أرجوك ضلت تبكي لتسمع صوت جهاز دقات القلب يعلن توقفه هرع جميع إلى الغرفة يحولون إخرج حور صرخت أركان حبيبي متسبنيش ولله مسامحتك بس أرجعلي
فرح :أديه حقنة أدرينلين وجهاز على300v خرجت وهيا تبكي لتتفاجأ برهام تضع يدها على كتفها هتفت بحزن متخافيش رح يكون كويس أنا كشفت عند الدكتورة وقالتلي لي قاله أركان صح بسي يا حور أركان عمره ما حبني هوا بيحبك أنتي ولا تخافي ربنا كبير ورح يشفا خرجت فرح لتبلغهم بتخطيه مرحلة الخطر
بعد مرور أسبوع؛كانت تجلس معه في الغرفة وتقبل يده لتتفاجأ به يفتح عينيه تكلمت بفرحة حبيبي رجعت أومأ بنعم بعد قليل كشفت عليه الطبيةوأخبرتهم أنه بخير فرح الكل وحضنوه

يحيى شكرا فرح لأنك أنقدتي حيات أخي شكرها الكل حتا أركان ليفجأهم يحيى فرح أنا بحبك وعايز أجوزك لوماوافقتي هخطفك وأجوزك غصب عنك فرح :أناموفقةأجوزك يا يحيى ☺️ راشد: يا باشا صراحة أنا عايز أطلب إيد ريناد على سنة الله ورسول إذا بتريد نضر أركان إلى ريناد فوجدها تخفض رأسها بخجل وتومأ بنعم هتف موافق بس شكلكم متسرعين عشان تاكلو فطير وتكسرو سرير ضحك الكل عليه حور:بحرج شكله ممخدر لسا أخد مفعوله فيك يا حبيبي هتف بمرح يبقا لحتا طيب عشان يكون الفرح يليق بعيلة السيوفي

مرت ثمنية أشهر وجهز لفرح كبير لكل من يحيى وفرح💗 وريناد وراشد كان الكل سعيد ب هذا الحدث المهم في حياتهم وهم يجلسون أمام فرسان أحلامهم الذين تعهدو بالبقاء معهم
وفي الجهة المقابلة كانت تجلس حور في حضن أركان وهوا يداعب بطنها المتفخ كانت كيوت جدا هتف بمرح يا ترى هتكون إتنين بنات يشبهوكي قبلها بعشق على خدها وهتف بحبك يا حور وشكرا لأنك منحتيني سعادة والحياة حلوا دي
حور:وأنا بعشقك يا قلبي أنتا روحي وعاشقي💗
أنجبت حور بعدها توأمان روح وأسر وبعدها حملت فرح فأنجبت صبيان جميلان تميم ورعد
وبعدها ريناد أنجبت فتاة جميلة أسمتها ماسة وأما رهام فبعد طلاقها من أركان سافرت إلى كندا وهناك تعرفت على شاب فأحبا بعضهما وتزوجا وهيا حامل أما مراد فحكم عليه بإعدام بإضافة أنه خسر كل أملاكه وسمعته حتا محبة أخته
……………❣️تمت و الحمد لله❣️…………… مضيت بدرب العشق أتامله❣️فرأيت عاشقا يروض حمامته❣️
فقالت هذا عاشقي وبين يديه الحب تعلمته❣️
إن قانون الحياة أن أخسر واوفارق❣️ولاكنها كانت طعنة العاشق❣️

تمت بحمد الله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طعنة العاشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى