روايات

رواية طارق وسارة الفصل الرابع 4 بقلم أسماء محمد

رواية طارق وسارة الفصل الرابع 4 بقلم أسماء محمد

رواية طارق وسارة الجزء الرابع

رواية طارق وسارة البارت الرابع

رواية طارق وسارة الحلقة الرابعة

ساره قامت تانى يوم جهزت الفطار واستنت طارق يقوم بس أتأخر لحد الساعه 9 ودى مش عوايده قالت إنها لازم تدخل تشوفه وفتحت الباب بخوف ودخلت لقيته نايم قربت منه وندهن عليه
طارق .لا رد
ساره.طارق قوم اتأخرت علي شغلك
طارق……..
ساره قربت منه تصحيه وحطت ايديها على دماغه لقيته سخن مولع .فضلت تهز فيه بس مفيش فايده قعدت تعيط مش عارفه اعمل ايه بس من خوفها عليه طلعت تجرى خبطت على واحد جارهم
ساره.الحقنى طارق تعبان وسخن لو سمحت اطلبله دكتور .
جارهم مكانش فاهم منها حاجه وبعد معاناه قدر يفهم أنه طارق محتاج دكتور وكلم دكتور وكشف على طارق وعطاله دوا ينزل الحراره لأنها كانت عاليه جدا
الدكتور .حرارته هتبتدى تنزل دلوقتى وهيفوقدى شويه ادويه تجيبهاله وياريت بتعمله كمادات ويرتاح النهارده
ساره خدت فلوس من درج طارق وحاسبت الدكتور وطلبت من جارهم يجيب الدوا لاخوها وشكرته جدا
وبعد كده قعدت جمب طارق تعمله كمادات لحد اما لتحسن شويه وفاق
طارق فى ايه
ساره.كنت تعبان وسخن وجبتلك دكتور وعطالك دوا وقال انك لازم ترتاح علشان تخف.
طارق.وانتى بتعملى ايه دلوقتي
ساره .بعملك كمادات
طارق .متاكده انك بتعملى كمادات مش بتحمينى انا استغرقت وضحك (تقريبا السخونيه مأثره)
ساره كمان ضحكت وقامت عملناه اكل وجابتهوله
طارق.جبتى دكتور ازاى
ساره. قولت لجارنا انك تعبان ومحتاج دكتور وهو كلم الدكتور وجابه وهو إلى جاب العلا ج كمان واناااااا اخدت من الدرج ده فلوس عشان الدكتور ..كانت خايفه منه يزعقلها عشان كلمت الجيران وكده لانه مش بيخليها تخرج ولا تتعامل مع حد
طارق ..تمام المردى مش هقولك حاجه بس بعد كده ملكيش دعوه بحد ماشى
ساره.تمام بس انت كل عشان تاخد الدوا وتنام انت تعبان لازم ترتاح
طارق اكل وخد الدوا ونام وساره كانت فرحانه أنه بقه كويس وأنه كمان مزعقلهاش كانت فاكراه هيتغير معاها عشان ساعدته
تانى يوم طارق بقا احسن قام عشان يفطر ويروح الشغل
ساره .لا يا طارق متنزلش انت تعبان وممكن تتعب اكتر لو نزلت بلاش شغل النهارده وحطت ايديها على كتفه
طارق .زق أيدها وقالها اوعى تفكر عشان هزرت معاكى شويه وعديتلك موضوع خروجك أن فى حاجه اتغيرت وانك تتدخلى فى شغلة وحياتى لا محصلش
ساره .انا معملتش حاجه انا بس بقولك اقعد عشان تعبان .
طارق وانت مالك انتى ملكيش علاقه بيا فاهمه ولا لا وسابها ومشى وهى كالعاده قعدت تعيط
وجه الليل والتأخر طارق برا وهى كانت خايفه تقعد لوحدها بليل
وبعد شويه وصل طارق ودخل اوضته راحت ساره وراه وكانت هتسأل اتاخر ليه بس افتكرت كلام الصبح ورجعت أوضتها تانى
وتانى يوم قام طارق وقيل ماينزل قالها . اعملى حسابك أن صحابى جايين بليل تنضفى البيت وتعملى اكل وتجهيزه على السفره واختفى قبل الساعه ٨ وسابها ومشى مدهاش فرصه ترد راحت ساره تعمل إلى طارق طلبه منها وهى بتعيط كالعاده اخوها بيستعر منها . الساعه ٧طارق وصل البيت
طارق .عملتى إلى قولت عليه
ساره . ايوه
طارق .طيب ادخلى اوضتك تموتى فيها لحد اما يمشو سامعه .
هزت رأسها بالايجاب ومشيت
وبعد شويه صحاب طارق وصلو واتعشو مع بعض وبعد كده قعدو يضحكون ويهزرو وساره كانت سامعاهم ونفسها تطلع تقعد معاهم بس طبعا متقدرش
بس بعد شويه كانت عايزه تشوف بيعملوا ايه فقامت فتحت الباب وقالت إنها هتبص من بعيد بس اول مطلعت ……..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طارق وسارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى