روايات

رواية ضي القمر الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس

موقع كتابك في سطور

رواية ضي القمر الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس

رواية ضي القمر البارت العاشر

رواية ضي القمر الجزء العاشر

ضي القمر
ضي القمر

رواية ضي القمر الحلقة العاشرة

قمر صحيت من النوم لكن كانت تعبانة جدا من الحمل قامت براحة جدا من جنب فارس علشان ميحسش باي حاجه
قمر بالم : اااااه يارب قويني يارب اااااه
فارس : حبيبتي صباح الخير مالك شكلك منمتيش قمر مالك ياحبيبتي
قمر : مش قادرة اتحمل الوجع يا فارس شكلي هولد الحقني والنبي
فارس بقلق : طيب اهدي حبيبتي يلا البسي هدومك هنروح على المستشفى
فارس شال قمر بسرعة على العربية ودخل دور العربية وساق با أقصى سرعة علشان يلحق قمر ومتروحش منه
قمر بوجع : مش قادرة استحمل يا فارس سوق بسرعة والنبي
فارس : اهدي يا حبيبتي اهدي أن شاءالله كل حاجه هتبقى كويسة هكلم أسر يلحقنا على المستشفى اهدي بس
قمر بوجع : أنا عاوزة بابا يا فارس كلمه والنبي علشان خاطري يمكن مشفهوش تاني
فارس : بعد الشر عليكي حبيبتي بعد الشر متقوليش كدة والنبي مقدرش استحمل بعدك عني عاوزة تسيبني لمين نا مليش حد غيرك يا قمر
فارس اتصل با أسر وهو سائق العربية وأسر وتليفون رن ترن ترن ترن ترن ترن
أسر : ايه يا فارس عاوز اي على الصبح في ايه مالك
فارس بعصبية وقلق : قوم من النوم اللي انت فيه دا صح صح وحصلني انت ومنة وباباها بسرعة على المستشفى قوم اتحرك بسرعة قمر بتولد
أسر : طيب طيب حاضر اهدا بس أن شاءالله هكلمك اعرف وصلتوا فين هقول لمنة ونجيلك أن شاءالله هتقوم بالسلامة
قمر : أنا بموت يا فارس خايفة اووي بجد متسبنيش
الدكتور : هاتوها على العمليات بسرعة يلا اتحركوا بسرعة
الممرضة : امرك يادكتور يلا بس براحة عليها
قمر : فارس هاتلي بابا ومنة والنبي اتصل بيهم والنبي
فارس : على وصول يا حبيبتي متفكريش في حاجه دلوقتي تقومي بالسلامة
منة وصلت المستشفى هي وأسر ووالدها لكن لما دخلوا لقوا فارس قلقان جدا ورايح جاي عليها قدام اوضة العمليات
منة : في اي يا فارس قمر فين اي اللي حصل اتكلم
فارس : ادعيلها يا منة ادعيلها أن شاءالله تقوم بالسلامة
منة : يارب قومها بالسلامة يارب مليش غيرها يارب
أسر : اهدي يا منة اهدي يا حبيبتي هتكون بخير وتقوم بالسلامة أن شاءالله
الدكتور خرج بعد شوية من اوضة العمليات فارس كان على وشه القلق والتعب جدا لكن مكنش راضي يهدأ الا لما يطمن على قمر
فارس : طمني يادكتور قمر اخبارها اي أنا قلقان جدا
الدكتور : مفيش داعي للقلق دا الف مبرووك يا استاذ فارس المدام جابت ولد
فارس : الحمد لله يعني هي كويسة يادكتور اكيد
الدكتور : كويسة وزي الفل الف مبروووك هتسميه اي
فارس : أسر ان شاء الله يا دكتور هسميه أسر باذن الله
الدكتور : تمام يتربى في عزك يا استاذ فارس
فارس : ممكن ادخل اطمن عليها دلوقتي ولا صعب
الدكتور : اكيد تقدر اتفضل طبعا براحتك حمد لله على السلامه
قمر : فارس انت هنا ياحبيبي شوفت البيبي ولا لسه
فارس : لا لسه هروح اطمن عليه بس قولت اطمن على روح قلبي الاول أنها قامت بالف سلامة ورجعت ليا
قمر : يااااه اد كدة أنا غالية عندك وبتحبني الحب دا كله يا فارس كل مرة بتثبتلي اني مكنتش غلط في اختياري ليك أو لحبك
فارس : مش انا قولتلك عمرك ما هتندمي على اي حاجه وانتي معايا
قمر بابتسامة : كل مرة بتبهرني تصرفاتك تخليني احبك زيادة بحبك اووي يا فارس
مهاب : فارس في اي مراتك مالها اي حصل طمني
فارس بفرحة : اهدا بس واقعد جبنا النونو ياسيدي
قمر : سميته اي يا فارس بقاا قولي زي ما اتفقنا ولا سميته اسم تاني
فارس : سميته أسر زي ماتفقنا ياحبيبتي أنا وعدتك
أسر : حمد لله على السلامه ياغالية أنا مكنتش اعرف اني غالي عندك كدة يا قمر
قمر ردت وقالت : عاوزني مسميش على اسم اغلى اخ ربنا ادهولي يا أسر
أسر : ربنا يباركلي فيكي يارب يا حبيبة اخوكي انتي
وبعدين قومي بقاا بالسلامة علشان تحضري فرحي أنا ومنة أن شاءالله هيكون قريب اووي
قمر : مش معقول حددتوا خلاص الميعاد ازااي متقوليش يا فارس
فارس : لسة يادوب حصل الكلام دا امبارح بس حبيبتي
قمر بفرحة : الف الف مبرووك ليكم ربنا يتمم فرحتكم على خير يارب
أسر : الفرح مش هيكمل غير بوجودك جنبنا يا قمر انتي وحبيبي اخويا الغالي
فارس : كبرتني ياواد انت والله وبقيت عريس يا أسر
أسر : انت اي ياعم هتكبر نفسك ولااي تعالى هنا بقاا
يلا علشان نشوف البيبي سوا
فارس : يلا بينا يااجمل عم وخال في الدنيا عم بالنسبالي انا وانت وقمر انت زي اخوها يعني خال بردو هههههههههههه
أسر : الواد اللهم بارك طالع شبهي جدآ هههههههههههه
فارس : بس ياواد يا بكاش انت طالع قمر لا امه
أسر : مااشي ياعم فارس اطلع منها أنا يعني ولا ايه
رجعوا فارس وقمر البيت كانوا فارس كان حاضن قمر بحنية اووي ومعاه البيبي كانوا فرحانين اووي باني ربنا رزقهم بطفل
فارس : حمد لله على السلامه يا حبيبة قلبي نورتي بيتك
قمر : منور بوجودك وبوجود اجمل بيبي في الدنيا شوف حلو ازااي
فارس : ربنا يبارك لنا فيه ياحبيبتي يارب الف مبروك علينا
أسر : مسا الخير عليكم ياجماعة أنا وضبت أنا ومنة كل حاجه للسبوع يا فارس وضبت البلالين وكل حاجه
فارس : ايوة بقاا كدة والله بقيت عم وخال يا أسر
منة : متقلقيش ياقمري 🌺 كله تحت السيطرة اختك قامت بالواجب
قمر : والله انتوا الاتنين اجدع اخوات ربنا يديمكم ليا يارب
أسر : ويديمك لينا ياست البنات انتي يلا بقاا علشان نأكل برة ولااي رايكم
قمر : لا مفيش اكل برة أنا قولت للشغالة أنها تجهز الغدا عقبال ما نوصل
أسر : يلا طيب احسن عصافير بطني بتزقزق هههههههههههه
قمر : بتزقزق مااشي يا أسر مع انك مش عصفورة
منة: سيبك منه دا دايما همه على بطنه
قمر : لالا متقوليش كدة الف هنا على قلبه عيب يامنة تقولي كدة

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ضي القمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى