رواية صغيره على قسوتي الفصل السابع عشر 17 بقلم سما أحمد
رواية صغيره على قسوتي الجزء السابع عشر
رواية صغيره على قسوتي البارت السابع عشر
رواية صغيره على قسوتي الحلقة السابعة عشر
مروان فينكم باللي هنا
ناديه وسالم بسعاده مروان
جري عليهم مروان وحضنهم وباس ايدهم وحشتني اوووي ي حاج انت وست الكل امي
سالم وانت والله وحشتنا هونا عليك كل ده تسيبنا 9 شهور وانت بعيد عنننا
مروان خلاص ي حاج انا معاكم اهووو ومش هسيبكم تاني
ناديه تعال يا حبيبي اقعد جوو وريح نفسك
دخلوا كلهم غرفه الصالون وفي أثناء حديثهم كانت مليكه تنزل وهي محتضنه ب ندي وتلاعبها ونادين مع الخادمه (هي عارفه انه مروان هيجي بس مكنتش تعرف انه هيجي بدري اوووي كده )
مليكه وهي تلاعب ندي :- مين حبيبة ماما
رفعت رأسها ع من في الصالون وجدت ما لا تتوقعه
مليكه بصدمه:- مروان
مروان بفرحه وعشق وحب واشتياق وصدمه ومهلا من هذه الطفله
مروان وهوه يقترب منها وع وجههه علامات الصدمه:- مين دي ي مليكه
مليكه ب صرامه وانت مالك مين دي هوه انا امري يهمك ف حاجه
مروان بحده مليكه اتكلمي عدل ومتنسيش نفسك بقولك مين
مليكه بسخريه صح منساش نفسي ما انا واحده ابوها باعها ازاي انسي نفسي
مروان انا مقصدش كده
مليكه ولا يهم قصدك عندي ف حاجه
مروان بزعيق ما حد يفهمنيييي دول بناااات مينن
سيف من ورائه:-دول بناتك يا مروان
مروان بصدمه بناتي ازاي
مليكه بعصبيه بناتك ازاي اي نسيت ولا اي قت**لك ليا بالحيا فاكر ولا لا فاكر عملت اي وسبتني بنز*ف ومشيت ولا كأنك عملت اي حاجه طلبت منك ترحمني ومرحمتنيش
مروان بزعل ع حالها ولكنه يكابر انتي غلطي لما تبقي متجوز اني وتخونيني
مليكه ب انهيار ايوة غلط واللي حصل مني غلط بس العقاب كان صعب لكن انا بتكلم مع مين مع واحد عديم المشاعر
مروان وهوه يقرب منها مليكه انا بحبك والله هنبدأ صفحه جديده مع بعض انا غلط وانتي غلطي هنسامح بعض علشان بناتنا
مليكه وهي تمسح دموعها وانا مش هسامح حد ودول بناتي انا وبسس وبعد اذنك يا عمو وبعد اذنك ي ماما ناديه انا همشي مع سيف مش هينفع افضل معاه تحت سقف واحد
مروان في نفسه ماذا هل تريد أن تتركه بعدما رجع ووجد انها تملك أطفال منه وانه قد اشتاق إليها كثيرا :- ومين ده اللي هيخليكي تمشي
مليكه مخدتش رأيك انا والله
مروان بزعيق التزمي حدودك انا لغايت دلوقتي كويس معاكي وخروج من القصر ده ممنوع
سيف مروان استني شويه وسيبها كام يوم ترتاح عندي وبعدين تبقي تتكلم معاها تاني
مروان بحده مراتي مش هتطلع من هنا وده اخر كلام وانت حسابك معايا تقيل اووووي
ناديه استهدي بالله يا مليكه متحرمناش من بنات ابني وبعدين رنا متعوده عليكي وكلنا متعودين عليكي وعاوزينك تفضلي معانا
سالم كلامها صح ولو ع مروان لو زعلك ف حاجه انا اللي هقفلو
مليكه بحيره بس..
سالم مبسش خلاص صلي ع لنبي كده واهدي
مليكه حاضر يا عمو (سماا أحمد)
كل هذا ومروان عيونه ع ندي ونادين
قرب منهم مروان واخذ ندي من مليكه
مروان مشاء الله قموره زي مامتك
مليكه خجلت من طريقته وناديه وسالم بصوا لبعض وضحكوا
مروان هما اسمهم اي
مليكه ندي ونادين
مروان اساميهم حلوة
سيف لكي يغيظه زي مامتهم برضو 😉
مروان بحده كل ده هيطلع عليك بس اصبر عليااا
طلعت مليكه الي غرفتها وهي في حضنها نادين وورائها مروان وهوه يحمل ندي
للكاتبه. سما احمد
دخلوا الغرفه في الداخل
اخذت مليكه ندي من مروان ونيمتها في سريرها وهي في غرفتهما اجاتها فكره شيطانيه
جابت شورت جينز عليه تيشرت بنص ضيق جدا من فوق دخلت الحمام اخدت شاور ولبست ورشت من برفانها المميز وكان شكلها حقا مثير في الخارج عند مروان كام يحاول أن يجمع كلام لبدايه صفحة جديده معها وفي هذا الاثناء رأيها وهي خارجه من الحمام
مروان في نفسه يخرب بيتك ناويه تعملي فيا اي تاني يارب يارب مضعفش
مليكه وهي تمشي بدلع وهي تجفف شعرها
مروان احم احم مليكه احنا لازم نتكلم
مليكه وهي تقترب منه اممم اتكلم سمعاك
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيره على قسوتي)