روايات

رواية بطل روايتي الفصل العاشر 10 بقلم كنزي محمد

رواية بطل روايتي الفصل العاشر 10 بقلم كنزي محمد

رواية بطل روايتي البارت العاشر

رواية بطل روايتي الجزء العاشر

رواية بطل روايتي
رواية بطل روايتي

رواية بطل روايتي الحلقة العاشرة

وقفنا عند لما… ملك الخوارق.. طلع برحمه جناحه… بغضب
وسألها… تعرف عن الخاتم.. والست العجوزه… منين
وهي انصدمت… من انه بيتكلم.. مصري

رحمه بصدمه وخوف: آحيـيـ… ـهِ انت بتتكلم مصري

ملك الخوارق بغيظ: بطلي طوله لسان… وانطقي… تعرفي الست العجوزه… منين والخاتم… وازاي جيتي…
هنا… حالا يلا

وجهه نظر رحمه. : Rahma pov

 

 

« بصتله بخوف وحكيتله… كل حاجه اعرفها. عنها وعن الست العجوزه… المنيله… الي من ساعه… ما شوفت
خلقتها وانا…. متجرجره من مصيبه… لمصيبه وعلى…
… رأي المثل اطلع… من حفره لجعجيره..

((كان عمال يبرطم بعصبيه… وهو بيقول… مكنش ينفع…. تيجي دلوقتي… هايستغلوكي… هأيذوني فيكي… ليه يا رحمه ليه))

بصيتله اخيرا بتركيز حاسه اني شوفته قبل كده بس فين مش فاكره لانه مغطي نص وشه قربت منه بهدوء
وانا ببصله وحسيته اتوتر»

ملك الخوارق بتوجس: فيه ايه… انتي بتقربي ليه

قربت منه وخدت قناعه علي غفله بصيتله بصدمه وهو كذالك

رحمه وهي علي وشك البكاء: يا ماما يا ياسمين ودوني البيت وهاتولي بنادول

قالت كده واغمي عليها بين ايدين ملك الخوارق

ملك الخوارق بحزن وشوق: ليه كده يارحمتي..؟ ليه كده يا حبيبتي..؟ ليه علي طول انتي والقدر… بتبعدوني عنك…وبتحرموني من حبك… حتي في الاحلام. ليه كده ياقلب وروح « يونس »..؟ ليه..؟

_____________________________________________

 

 

اما في الاسفل وتحديدا بهو القصر

كان الجميع مصدوم حتي تكلمت نسرين تلك
الحيه 🐍🐍 اللعينه والتي هي في الحقيقه اميره بلاد السايرن والتي قبلت ان تصبح جاريه من
جواري يونس لعشقها له وهوسها الكبير به لهذه الدرجه

نسرين بغيره وغضب: كيف… كيف ياخذها… هي ويتركني انااا… انا.. الاميره نسرين اميره… السايرن كيييف

جاريه اخري وتدع مليكة وتكره نسرين وهي جاريه كانت عاديه
اي يمكن للامير بيجاد طلبها او جاد لكن بيجاد خصصها
له وحده

مليكه بسخريه: تؤ تؤ يال الاسف الاميره نسرررييين اميره بلاد السايرن العظيمه تركها الملك بعدما اخد غرضه

نسرين بشر: لا تعلمين ماذا يمكن ان افعل بك يا
لَعـيـنـــــ…. ــٌهِ الامير بيجاد

 

 

مليكه بضحك: هه ماذا ستفعلين يا عزيزتي… الغاليه بعدما اصبحتي…. جاريه عاديه وقوتك…. سُلبت منكِ… ها ووالدك المسكين….. تبرئ منك حتي…. أنا مميزه عنكِ

اما عندما رأت مليكه نظرات القهره والغضب والحرج بعين
نسرين قالت بأستفزاز

مليكة بأستفزاز: الي اللقاء عزيزتي نونو او سوسو لن تفرق انا ذاهبه للملك بيجاد لأنه طلبني

وتركت نسرين تسطشيت غضبا ورائها

وصلت مليكة… لغرفه ما…. وعندما دخلت…. حتي بدون طرق الباب….. شعرت بانفاس تلفح…… عنقها
وسكين.. عليء. ء. ءءءدءد رقبتها

مليكة بإبتسامة: ماذا الم تشتق لي صمتت قليلا ثم قالت بخبث وعدم اهتمام: نعم حتي انا لم اشتق لك
عزيزي ****

_____________________________________________

 

 

في غرفه ملك الخوارق او لنقل يونس

بدأت رحمه بفتح عيونها والافاقه بوهن وعندما فتحت اعينها بوهن بدات بتقليب اعينها حتي وقعت اعينها علي
.
شخص ما نظرت له رحمه بصدمه ثم سرعان ما تحولت نظراتها للشر والكره وقالت

رحمه بشر وكره وقد وقفت نصف وقفه علي السرير وقالت بنبره اشبه للردح: تعاليليي. تعاليلي ياختي…. تعالي يا…. منيله حياتي……. يا سبب مصايب حياتي…. كلها تعالي…. دانتي محدش…. هينجدك من تحت…… ايدي لحد ما…. يبانلك صاحب… وبرضو…. مش هاسيبك

____________________________________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بطل روايتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى