رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الجزء السابع
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 البارت السابع
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الحلقة السابعة
ملك بصراخخ وعياط: انا هسبلك البيت وهمشي وانتو اعملو شهر عسل وقامت لمت شنطتها
وخرج مسك ايدها فارس: رايحه فين
ملك مسحت دموعها: راح عند امي
لزها وقعها عل الارض: ايه مش قالتي انك مش عايزاني اقرب منك اهو اتجوزت عليكي عشان لمست”ك ابقي اغتصب”تك في ياملك
ملك بقوه بزيفه: خلاص انا همشي من البيت انا مش عايزاك فعلا
جوري بقرف: انتي يابت هنا عشان تخد”ميني بس متفكريش اني هو متجوزاك عشان كدا
ملك: انا همشي وانت ابعتلي ورقه طلقي
فارس مسكها من ايدها ودخلها الاوضه وقال: اخرسي خالص اقعدي هنا لقيت مجيلك بليل وغمزلها
ملك: ابعد عني انا كره قاطعها بقبل”ه شغ”ف وعن*ف
ملك بعياط انها مش قادرة تخد نفسها وتزق في وهو ولا هنا
بعد عنها بعد دقيقه وهي بدات تاخد نفسها باالعافيه
فارس بسخريه: دا عقابك ياقمر وسبها وراح لجوري
جوري بتضحك: سبن*ي بقي هههههه
وملك عمل تعيط رنت عل ابوها
تميم: اي ياحبيتي عامله ايه وحشتيني اوي والله
ملك بعياط: انا تعبانه يابابا وفارس مش راضي يمشيني من هنا
تميم قام اتخض من صوت بنتو: في اي طب انتي كويسه
ملك بعياط: مش كويسه يابابا
تميم: سلام انا جاي
ووصل تميم في بيت فارس خبط
فارس فتح وهو عاري الصد”ر: اي دا عمي اتفضل ياعمي
تميم بعصبيه: فين بنتي يافارس
فارس ببرود: جوا ياعمي ليه في حاجه
خرجت جوري: يلاا يابيبي عايزك
فارس: خشي انتي وانا جايلك
جوري دخلت
وملك بتخبط عل الباب الي جوا في الاوضه: بابا افتحلي يابابا خدني معاك
تميم بعصبيه: هاتت المفتاح يالا
فارس ادلو المفتاح: استني ياعمي اشوف مراتي انا الاول
تميم: لا هات واخد وفتح ووالاول مشفتو اخدتو في حضنها وقالت: بابا خدني معاك ونبي
تميم بهدوء: اهدي ياحبيتي هخدك معايا يلا هاتي هدومك
دخلت ملك تجيب هدمها
فارس: ملك مش هتروح في مكان ياعمي دي مراتي وانا حر فيها معلش عشان مش هينفع كدا
تميم: لا هينفع يافارس يالي اتجوزت عل بنتي نسبكم انت والعروسه الجديده
وجات ملك واخدها ومشي
عند ملك اول مدخلت الفيلا بتاعت بابها وشافت سلمي هي وتامر فرحت اوي بااهلها
ملك: سلمي تامر عاملين ايه وحشتوني اويي والله
تامر: أي الغيبه الطويله دي
سلميى بفرحه اخدتها في حضنها وكل سلمي عليها
قاسم: هو عمل كده ماشي يافارس الك”ب
تميم: انا هطلق بنتي منوو دانسان مر”يض
قاسم: اهدا بس ياتميم
في مكان تاني
جوري بتتكلم في التلفون
المجهول: عملتي كل الي قالتلك عليا
جوري: اه وهي مشيت راحت عند اهلها
المجهول بابتسامه خبث: مش هتبقي لغيري ياملك ماشي غوري انتي دلوقتي
جوري: سلام يابيه
عند ملك قعده في اوضتها بتتفرج عل صورها هم وصغيرين
ملك بعياط: اهه لو ترجع زي زمان يافارس وحشني فارس زمان
ملاك دخلتلها: بس يابنتي عشان خاطري بس
ملك: حاضر ياماما هروح اغسل وشي
عند فارس في الب”ار
فارس: انا هروحلها ياعدي
عدي: تروح لمين دا ابوك يطردك ويزعق فيك
فارس قام وقال: مش هقدر اسيبها بس انا مش عارف هي مش عايزني المس”ها ليه ومشي وسابه
راح البيت وجايبلها شوكلات كتيرر
خبط فارس بسكر: افتحو الباب
الكل قام من النوم وملك نزلت تشوف مين
فتح قاسم: اي الي جابك يابن***
فارس بسكر: اوع يابابا عايز ملك
ملك نزلت وبصت عليا وهي الدموع في عنيها
فارس: بصي جبتلك الشوكلاتت الي بتحبيها من ووانتي صغيره قعد ادور عليهم والله ياملك تعالي في حضني
ملك بصراخخ: عايز ايه بقي مني مش اغتصبت”تني وانا قالتلك مش جاهزه لكدا لا انا مش عايزاك تاني خلااص اطلع برا روح لجوري
فارس بسكر: غلطان انا خلاص سامحيني بقي
ملك بقوه: لا مش عايزك خلاص يافارس
فارس بغضب: يعني اي مش عايزاني انتي عايزه مين بالظبط ها
ملك: خلاص انت هتطلقني وانا هشوف حياتي عادي
فارس بغضب: لا مش هسيبك في حالك ياهانم
تميم: اطلع اوضتك يافارس يابني
فارس بهدوء: تمم ياعمي وطلع اوضته
ملك: بابا انا عايزه اتطلق من البنادام ده ودخلت اوضتها
ملك قعدت تعيط لحد مانامت
صاحيو كلهم ماعدا هي
فارس قام من عل السفراء: هقوم اصحيها واهاجي
ودخل اوضتها وشافها
فارس: قومي يلا عشان تاكلي
ملك قامت بسرعه: اي الي جابك اوضتي انت يافارس
فارس: جاي اصاحيكي في اي
ملك: طب يلا انزل
فارس بغمزة: مش عايزة حاجة طيب
ملك: لاا ويلا انزل
فارس قبل ميخرج من الاوضه قبل”ها ومشي.
ملك بغضب: قليل الاد”ب
بعد شويه نزلت ملك لبسه وخرجه
فارس بيهدي نفسه: رايحه فين
ملك من غير متبصلوو:بابا رايحه الجامه مع سلمي باي
ملاك: تعالي افطري طيب
ملك: لا هفطر في الكليه وباست امها ومشيت وفارس قام وراح ورها ومسك ايدها: رايحه فين ياهانم
ملك بهدوء: رايحه الجامعه
فارس راكب العربيه: يلا عشان اوصلك
ملك: هركب عربيتي
فارس: يلا خشي الفيلا مفيش مروح
ملك راكبت علطول
ووصلو الكليه
فارس: مممتكلميش مع حد اي حد يكلمك سيبي وامشي
ملك بزهق: عارفه
ونزلت وهو راح الشركه وقعد عل الاب توب وجالو مسج عل التلفونة فارس بصدمه: معقول
تفتكرو اي الي حصل
تفتكرو مين المجهول الي بتكلمو جوري
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرتي غيرت حياتي 2)