روايات

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل الأول 1 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الفصل الأول 1 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الجزء الأول

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 البارت الأول

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2
رواية صغيرتي غيرت حياتي 2

رواية صغيرتي غيرت حياتي 2 الحلقة الأولى

بعد 20سنه كان فارس سافر يكمل تعليمو برا مصر وملك بتدرس هنا ملك في الجامعه قعده مع سلمي صحبتها من الطفوله
رن فون ملك: اي ياخالتو عامله ايه
كارمه بفرحه: كويسه يابت عارفه مين جاي وفي الطريق النهارده
ملك بضحك: مين يعني ياخالتو ياقمر
كارمه: ابني فارس
ملك واقفت: مين ياخالتو جاي
كارمه: فارس فارس جايه
ملك: لا والله يجي بسلامه ياخالتو يقمر
سلمي بستغراب: في اي يابت واقف ليه كدا
ملك بفرحه: فارس فارس جايا يابت
سلمي بفرحه لصحبتها: يااا فارس جايا
ملك: اه اه انا مروحه وانتي ابقي احضري المحاضرة
سلمي: ماشي ياكل’به
ملك روحت لقيت البيت ظايت وبينو انو في حد جاها
ملك دخلت وقالت:السلام عليكم وبصت شافت ولد جامد قاعد وباصصلها جامد كانو عايز يخدها في حضن*ه والغرايب اني في وحده جمبو
ملك في نفسها: اكيد دا فارس
كارمه: حبيبت قلب خالتوو فارس اهو

 

 

 

ملك: اهلا يافارس عامل اي
فارس بغرور: كويس بخير ياملك
كارمه كملت كلامها: ودي جوري خطيبتو
ملك واقفت بيها الحياه كانت فكره انو هيتجوزها زي مقال قبل ميسافر افتكرت هو قال اي
فلااش باكك
فارس: انا هسافر يقلبي وهراجع اتجووزك انشاء الله يقلبي متيجي معايا طيب كملي تعليمك هناك
ملك ببكاء: مش هسيب اهلي وحدهم اسفه يافارس
فارس باس راسها ومشي
فلاش باك
كارمه: يابت عماله اندم عليكي فينك روحتي
ملك: اهو ياخالتو معاكي ياحبيتي ازيك ياجوري
جوري بقرف: هاي كويسه وانتي
ملك: الحمدلله بخير بعد ازنك ياماما
ملك ركبت اوضتها وقعدت تعيط
ملك: كانن نفسي يكون بيحبني زي مابحبووو طيب اعمل ياربب انا حبيتوو من قلبي
دخلت مامتها ملاك عارفه انها بتحب فارس
ملاك: اهديى يقلبي متعيطيش هو ميسهلكيش
ملك بعياط: انا حبيتوو ياماما اعمل اي طيبب
ملاك: ياخراشي انتي بتعيطي عشانو هو ميستهلكيش علفكره وقومي خدي شور عشان هنتغدا تحت
قامت ملك دخلت تاخد شور ولبست بيجامه شورت ومن فوق بحماله البت جامده يافارس 😂
تزلت بجمالها وهبتها
باست تميم من خدو: بابي حبيبي
تميم بحب: حبيت بابي
تامر: اي الشياكه دي بس (ملحوظه دا صحبها الي كانن جيرانها تامر)
ملك بغيظ لي فارس: لو عليا هبوسك ياتامر
تامر: حبيتي والله قريب بقي😉
فارس بغيره: قريب اي يالا انت
تامر عشان يغيظ فارس وبيبص لملك لي بتضحلكو عشان عرفاه: هي عارفه يافارس اصلا بينا حاجات كتير
فارس:واي الحاجات دي انشاء الله
ملك: معلش يافارس مبطلعش اسراري انا وتامر وكدا يعني وضحكت ضحك بمياعه
فارس قام من عل السفره وشدها من ايدها لجوا
ملك بخضه: اوع انت وخدني عل فين
فارس وهو قريب من وشه*ها: اي الي بينك وبين تامر

 

 

ياملك
ملك ببرود: وحضرتك مالك بيا اصلا ياابن خالتيي
فارس بزعيق: انطقي الي بينك وبين تامر
ملك: تامر يبقا حبيبي ارتحت
فارس اخدها لبوها من ايدها: شوف بنتك ياعمي بتقول اي
قاسم بخبث: بتقول اي ياابني
فارس: بتقول قال اي تامر يبقي حبيبها
تامر ادخل: وفيها انا وهي بنحب بعض من زماننن اوي كمان
فارس بعصبيه: ملكش دعوه يالا انت فاهم
تامر ببرود وبيربع ايديا: لا منا حبيبها الي بتتكلم عليا وبعدين عيب عليك تسيب الاسنيورة لوحدها
تميم ببرود: سيبها يافارس انا هشوف في اي كملو غداء يلا
اكلو وفارس بياكلو وبيبص عل ملك بتحدي وهي خايفه من بابها عشان صعب عليها وبيخاف عليها اوي.
فارس: يلا ياجوري اوريكي البلد يابيبي
جوري: يلا يابيبي ومشيوو
ملك قعده وبتاكل وقامت
تميم: تعالي هنا انتي ياملك
ملك: نعم يابابا
تميم: في حاجه بينك وبين تامر

 

 

ملك بتوتر: لا طبعا احنا كدا بنهزر يابابا
تميم: اه ماشي روحي
ركبت اوضتها وكلمت سلمي: اي ياسلمي فينك عايزين نتقابل
سلمي: في البيت تمم نلبس وهجيلك باالعربيه
ملك: لا تعالي مشي نتمش احسن
سلمي: تمم تمم روحي البسي وانا كمانن هلبس.
ملك لبست بنطلون ابيض وتيشيرت قصير ابيض وجاكيت الجينز وكوتشي ابيض
وجاتلها ملك وهي ماشيا شافت😯😯
استنونا في البارد الثاني
ويتر ملك شافت ايه🤔🤔

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرتي غيرت حياتي 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!