روايات

رواية صغيرة النمر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد

موقع كتابك في سطور

رواية صغيرة النمر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد

رواية صغيرة النمر الجزء السادس والعشرون

رواية صغيرة النمر البارت السادس والعشرون

صغيرة النمر
صغيرة النمر

رواية صغيرة النمر الحلقة السادسة والعشرون

وقبل ما تتكلم وتحكي منصور ضرب نار وكل سوت وطلقه جت في ورد وقعت على حازم وحازم كان معاه مسدس ضرب نار على منصور والطلقه جت في كتفه واقع على الارض وكل صوت واسر كان موجود وبلغ البوليس عشان يجوا يخدوا منصور
حازم يخوف وهو ضمم ورد لي: ورد لا متسبنيش عشان خاطري لا عايزة تسبيتي لوحدي تاني
ورد بدموع و وجع: انا اسفه بحبك ينمر
واغم عليها
حازم مستناش حد وشالها بسرعه وركب عربيته وطلع بسرعه علي اقرب مستشفى
و وره علي طول سيف ورقيه وسها وفهمي وتغريد ومراد ونورهان وغرام وكل كان موجود اصلا واسر وكمان وراحوا ورا حازم كلهم
عند حازم
وصل المستشفى وقال بصوت عالي وهو شايل ورد: دكتوره عايز دكتوره بسرعه
والدكتوره جات بسرعه وخدت ورد من حازم
وبعد ساعتين حازم واقف علي نار ومستني الدكتوره تخرج وكان الكل موجود في المستشفى بعد شويه دكتوره خرجت وكل كان قلقان
حازم بخوف: خير يا دكتوره مالها هي كويسه صح
الدكتوره بأبتسامه: الحمدلله الطلقه جات في درعها
فهمي بضحك: اي حكايه الطلق بدراع ورد عايز افهم
الكل ضحك ودخلوا يطمنوا علي ورد
حازم بعشق: حمدالله على سلامتك يوردتي
ورد بتعب: الله يسلمك ينمر
رقيه بحمحمه: اي يوليه دي المره التانيه دراعك يتعور فيها
ورد بضحك: البركه في النمر لي اعداء كثير مشاءالله
فهمي بأبتسامه: المهم حمدالله على سلامتك يحبيبتي ابوكي
ورد بأبتسامه: الله يسلمك يحبيبي
حازم حس بغيره: نجيب اتنين ليمون
ورد بغيظ: ده ابويا يابا في ايه
تغريد بضحك: قابل ينمر عبدو موته حضر
ورد بفخر: اومال 😂
الكل ضحك
وعده وقت وكلهم مشيوا بعد ما اطمنوا علي ورد ومتبقاش غير حازم
حازم بعشق: بحبك وبعشقك يطفلتي
ورد اتكسفت وقالت: وانا كمان بحبك يحازم وموافقه ارجعلك واديك فرصه ونفتح صفحه جديده
حازم حضنها بفرحه: همم احكي الخطه اللي انتي كنتي عماله بقا عشان تعلمني الادب يمعلمه
ورد بضحك: هههههههه حاضر
نبدأ نحكي
فلاش باك بعد ما فهمي قال لورد انها اطلقت كلمت سيف وقالتله يجي بليل وقاعدوا هما الاربع و ورد حكت لسيف كل حاجه
ورد بحزن: انت دلوقتي عرفت الحقيقه يسيف هتعمل ايه
سيف بأبتسامه: هساعدك حازم لازم يخد جزاته احم انتي بتحبيه
ورد بتنهد: ايوه يسيف بحبه بس مش عاوزه ابان رخي*صه تاني عايزه اعلمه الادب
سيف بأبتسامه: اشطا وانا معاكي
فهمي بأبتسامه: وانا كمان معاكي يحبيبتي
رقيه بحمحمه: احم وانا مليش مكان ولا ايه
ورد بضحك: للاسف نو لا
رقيه بضحك: احسن برضو الواحد يقعد يتفرج احسن
ورد بجديه: لا ليكي اسمعي هتعملي ايه
باك
وقولت لرقيه اختي التوأم تروح تقول لتغريد اني مسامحها وكلوا تمام وتغريد فرحت وبعدين رحت انا ورقيه بلغنا طنط سها عشان تكون عارفه وبس كده خلصت الحدوته حلوه ولا وحشه
ورد ضحكت
حازم بغيظ: اه يسوسه
ورد بأبتسامه: خلاص بقا ينمر كان لازم تتعمل الادب برضو وتخد الكبيره بقا
حازم بغيظ: اي يختي
ورد وهي بتقوم من علي السرير عشان تجري: احم ابنك قولتلو اني مامته وبعلمك الادب وهو ساعدني
حازم بغيظ وهو بيجري ورها: اه يولاد……
هههههههه 😂 نسبهم
ونروح لسيف ورقيه
رقيه بدموع: سيف لو سمحت طلقني انا مينفعش اكون ليك اصلا
سيف بحب: رقيه انا عارف انك حامل ورد قالتلي وعايزك معايا وهنربي ابنك اللي جاي في الطريق ده وهبقي زي ابوه واكتى وانا بحبك والله
رقيه بأبتسامه: وانا كمان بحبك
وحضنته نسبهم لوحدهم بقا 🙂
_____________________
عند جمال وخديجه
اه صح جمال راح اتقدم لخديجه وهما دلوقتي مخطبين وبعد اسبوع الفرح
جمال بأبتسامه: كلها اسبوع وتبقي معايا يجميل
خديجه بأبتسامه: ان شاءلله يجمال
بقلمي ملك ابراهيم عبدالجيد
بعد وقت اليوم خلص علي ابطالنا وحازم و ورد راحوا القصر عند سها ومروان
سها بأبتسامه: الف حمدالله على السلامة يحبيبتي نورتي البيت
ورد بأبتسامه: الله يسلمك يماما سها يحبيبتي
حازم بأبتسامه: يلا نطلع عشان ترتاحي شويه يا وردتي
ورد بأبتسامه: يلا
بعد مرور سنه
كان كل واحد عايش حياته احلي من التاني والصغيره بقا والنمر اللي هما حازم و ورد عايشين اسعد حياه رغم ان ورد مبتخلفش لكن انها حمدت ربنا و مروان عوضعها وبقا ابنها واكتر وهي كمان بتحبه جدا
عند حازم و ورد
ورد كانت قاعده بتكتب روايه او بمعنه صح قصتها
حازم بأبتسامه: حبيبي قلبي اللي وحشاني عندي ليك خبر با الفين جنيه
ورد بضحك: اي هو
حازم بأبتسامه: بصي يستي في دكتوره من المانيه عايشه في مصر وروحتلها واتفقت معاها انها هتعملك عمليه وهتقدري تخلفي
ورد بصدمه وفرحه: بتهزر صح
حازم بضحك: هو في هزار في الكلام ده
ورد بدموع وهي بتحضن حازم: بحبك اوى بجد يحازم ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك ابدا
حازم بحب وعشق: ويخليكي ليا يا اجمل هديه من ربنا ليا
______♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد شهرين بقا
ورد عملت العمليه من شهر قبل الشهرين دول ودلوقتي حامل وعامله مفأجاه لنمر
حازم بغيظ: اي يورد طافيه النور لي
ومكملش كلامه ولقه اللي جايه عليه وهي مبسوطه وزي القمر اكتر مهي قمر اصلا وماسكه اختبار حمل
حازم بفرحه: ده بجد
ورد بأبتسامه: اممممم بجد
حازم بفرحه حضن ورد جامد وهي كانت فرحانه اوي: انتي مش متخيله انا فرحان قد ايه
ورد بأبتسامه وحب: ربنا يدوم الفرحه دي علي طول ينمري
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وبكده خلصت صغيرت النمر
تمت بحمدالله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرة النمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى