روايات

رواية صغيرة الليث الفصل الثامن 8 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث الفصل الثامن 8 بقلم صفاء أحمد

رواية صغيرة الليث البارت الثامن

رواية صغيرة الليث الجزء الثامن

رواية صغيرة الليث
رواية صغيرة الليث

رواية صغيرة الليث الحلقة الثامنة

دخلت لقيت ليث قاعد وبنت قاعده عل ر. جلو وهو فتح الزارير القميص وبتتدلع عليا وهو مدمج معاها
قمر بصدمه.. انت يااليث تعمل كدا
ليث قام بسرعه ومسك ايدها.. استني بس
البنت الي كانت معا.. هي دي الي بتقول عليها فق. ر صح
قمر والدموع فعنيها.. انا فق. ر ياليث
ليث ببرود.. اه زهقت منك وهطلقك قريب اوي
قمر بدموع.. طلقني
البنت قلعت البروكه وكان مراد.. يابت دانا😂
قمر.. انت يامراد
ليث بضحك.. كنت استنيت شويه
مراد… كانت اطلقتو فيها
ليث حضنها.. مقدرش اطلقها
قمر وبتزق فيا.. اوع زعلانه منك
ليث…خلاص يروحي بقي بهزر

 

 

قمر.. زعلانه منك
ليث.. اطلع انت بقي يامراد عايز اصلح مراتي
مراد غمزله… ماشي ياليث ومشي
قمر بخوف..هتضر*بني ياليث
ليث قر’ب منها واخدها في حضنه… لا يروحي
قمر.. طب يلا نروح واكفياك قاعد هنا
ليث قرب.. ليه كداطيب منعقد عادي
قمر بضحك مياعه… لينا بيت يلمنا
ليث قرب منها وقبل’لها بحب
قمر.. يلا نمشي
ليث بتوهان وبيبص عل شا’فيفها.. يلا
وخرجو ليقو جاسر وملاك
ليث.. ايه دا جيتي يعني ياملاك
ملاك بكسوف.. كانت جايه اشوف جاسر قصدي اشوفكم يعني
جاسر بصلها بحب
ملاك.. ونتي هتروحي امتي ياقمر
قمر.. دلوقتي مروحين كلنا
جاسر .. طب انا هاخد ملاك معايا ماشي
ليث.. ماشي يلا ياقمر
في عربيه ليث وقمر
قمر.. وعرفت منين اني جايه
ليث.. برقبك
قمر.. ترقبني ليه
ليث.. كدا
ووصلو الفيلا
ليث… براحه ونتي مشيه يريت
قمر.. حاضر
الكل قاعد بليل
ليث وشو كان مقلوب

 

 

مسك ايدي وقالي.. قمر قومي عايزك في اوضتنا
قمر بضحك.. اقعد بس لسه بدري
ليث بزعيق.. بقولك يلا انتي مبتفهميش
قمر اتخضت من صوته
كريمه.. متهدا يابني عليها
ليث بمحولات الهدوء.. معلش ياامي عايز مراتي
كريمه.. طب روحي معا ياقمر
قمر قامت ومشيه جمبه وخايفه منو
دخلو اوصتهم وقفل الباب بعصبيه
قمر.. في اي ياليث
ليث بعصبيه.. شكلك نسيتي اصلك يابنت..
قمر.. لا منستش اصلي ياليث بس في اي لكل دا
ليث ورها صور ليها وهي مع واحد في وضع مش كويس
قمر فتحت عنيها بصدمه.. اي دا
ليث.. انا الي بسالك ياهانم اي دا
قمر والدموع فيعنيها.. وربنا ماانا ياليث
ليث ضر*بها بالقلم..اخر*سي متتكلميش خالص
قمر ضمت نفسها بخوف.. والله مانا ياليث
ليث.. نسيت اصلها الي جيبها من الشارع الز*باله
قمر عيطت جامد.. لا منستش ياليث مانت اذتني كتير في حياتي جات عل المرة دي تاني مرة بتشك فيا ياليث
ليث.. اخر*سي فاهمه واي مع واحد ابن ستين… اكيد مش ابني الي في بطنك دا صح انطقي
قمر بدموع وشهقات.. ورربنا اب نك يال يث
ليث ساب البيت ومشي..
ملاك.. يالهوي انا خايفه عل قمر اوي ياخالتي كريمه
كريمه.. اهدي يابتي هشوفو اهو جاها
كريمه.. في اي يابني
ليث بعصبيه… مفيش ياامي ومشي

 

 

كريمه.. يلا نطلع لقمر نشوف البت حامل
وطلعو الاوضه وشافو قمر شبها مي*ت
كريمه بصراخ… بنتي
جاسر طلع الاوضه عل صراخ امو
جاسر.. في اي ياامي
كريمه بعيط.. الحق مرات اخوك
جاسر شلها كها عل السر*سر وطلب دكتورة نساء.
الدكتورة.. حطها لحقنا الحمدالله بس الام اي طغوطاط تاني هتخش في غيبوبه ومشيت
ليث جاها وهو داخل شاف الدكتورة خارجه وشاف قمر نايمه عل السر”سر ووشها ساحب
ليث قرب وضر”بها.. هي تساتهل ياامي سبيني اكمل عليها بنت…
قمر صحيت من النوم.. الخقتي ياليث
ليث بحنان.. مالك ياروحي فيكي اي
قمر بتاخد نفسها.. كابوس ياليث
ليث.. بس بس نامي وكمل بضحك.. ونتي شبها الكروامه كدا هه
قمر بغضب طفولي.. انا كروبه يابو*مه
ليث.. خلاص خلاص نامي واكمل بخبث ولا بلاش نوم
قمر.. لا هنام واسكت بقي
ليث اخدها في حضنه ونام
الكل صحي
ليث بيبو’سها في وشها كلو.. قومي بقي
قمر.. بس اوع ياقليل الا’دب بقي سبني انام
ليث ووهو مكمل.. بس. بقي ونتي راحتك شبه الفروله كدا
قمر ضر”بته عل صدرة بخفه:اوع بقي عايزة اقوم اساعد ماما.
ليث.. ماما مش هتقول حاجه ياقمر
تحت عند كريمه وملاك ببحطو الاكل عل السفرة
كريمه.. روحي صحي جاسر ياملاك يابنتي معلش هتعبك
ملاك.. حاضر ياماما وركبت تصحي جاسر

 

 

ملاك خبطت عل الباب مردش.. طب انا مكسوف اخش اصحيه وخبطت تاني فتح جاسر اخيرا
جاسر فتح الباب وهو عاري الصدر.. اي ياملاك في حاجه
ملاك بتوتر وهي شايف كدا.. لا لا ابدا بس خالتي كربمه قلتلي اصحيك عشان تفطر
جاسر سحبها لجوا الاوضه وقفل الباب
ملاك بخوف.. الي بتعملو دا ياجاسر
جاسر بخبث.. وهو انتي الي بتعملي انك تخبطي عل واحد اعزب دا يبقي اي
ملاك بتوتر.. انا معملتش حاجه حرام انا خبط عليك وبس
جاسر قر’ب منها.. وبس
ملاك.. انت انت بتقر، ب كدا ليه
جاسر بحب.. تتجوزيني ياملاك
ملاك بتوتر.. مش مش عارفه والله
جاسر ضحك ضحكه رجوله… هههه مش عارفه الي هو ازاي يعني
ملاك… انا هنزل وخرجت بسرعه
جاسر.. بحب مجنونه والله
عند مراد وورقيه
توضيح لااهل رقيه عندها 19سنه اهلها متوفين وعيشه وحدها وعمها عايزة ورثها وعايز ابنو يتجوزها بس هي بنت بيضه وعنيها خضراء وشافيفها حمراء
رقيه.. انت جيت ليه ماكنت بيت برا
مراد بيمثل سكر*ان.. في يابت دا بيتي مالك بس عارفه انتي حلوة اوي
رقيه بكسوف.. يلا خش نام بقي
مراد.. انا بحبك يارقيه انتي جميله اوي

 

 

رقيه اتكسفت
مراد بجديه.. انا مش سكران يارقيه
رقيه.. بجد انت بتحبني بجد
مراد.. تقبلي تكوني مراتي بجد
رقيه هزت رسها وقالت.. موافقه
واخدها لعلمهم الخاص بهم
عند ليث صحي
ليث بحب.. قومي يروحي بقي
قمر.. متسبني انام شويه بقي
ليث.. قومي بقي ولا اكمل عليكي
قمر.. لا لا انا قايمه اصلا وقامت دخلت الحمام
ليث قام دخل الحمام التاني عندهم حمامين
ليث خرج لقا قمر واقفه قدام المرايه وبتسرح شعرها ولبسه عبايه
ليث وهو لبس الشركه عبار عن بدله سودا وبيسرح شعرو
قمر قربت منه.. هات اسرحلك شعرعك ياليث
ليث ضحك خدي يستي قعده عل السرير وهو جمبها وسرحتلو شعرو
قمر بطفوله.. كدا قمر اوي
ليث.. هه ماشي يستي يلا بقي اللبسي الطرحه بتعتك
قمر.. حاضر وحطت الطرحه ونزلو
جاسر بضحك.. مالسه بدري ياعرسان وغمزله
ليث.. شش اسكت ياض
جاسر ضحك وبيبص عل ملاك
ملاك مكسوفه ومنزله رسها
كريمه.. عامل اي النونو ياقمر
قمر بابتسامه.. الحمدلله ياماما
جاسر.. ولد ولا بنت ياقمر
قمر.. هروح للدكتورة النهارده ان شاء الله

 

 

ملاك بضحك.. ايوا بقي عشان ابقي خالتو
جاسر.. ليه ياملاك منا هجيب ابني او بنتي ويتجوز ابن ليث او بنتو يعني هتبقي مرات عمهم وخالتهم سبحان الله وغمزلها
ليث.. نفهم من كدا انك عايز تتجوز ملاك ياجاسر
جاسر.. انشاء الله هتقدملها منك يابابا
مدحت ابوهم.. ومين قالك اني هوفق عل وحده زي دي
الكل اتصدم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صغيرة الليث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى