روايات

رواية صدمتي في زوجي الفصل السابع 7 بقلم خوخة

رواية صدمتي في زوجي الفصل السابع 7 بقلم خوخة

رواية صدمتي في زوجي الجزء السابع

رواية صدمتي في زوجي البارت السابع

رواية صدمتي في زوجي الحلقة السابعة

كريم بعنف انتي بتخرفي تقولي ايه , رنا بسخرية السمعته يا محترم الهانم الانت جايبها من الشارع كوت عيالي وهددتهم وانت مش موجود , ندى بعصبية قطع لسانك يا بت انتي انا اشرف من الشرف وبعدين انا مالي بعيالك ي عنيا جايا تهاجميني لايه ماخدتيهمش معاكي وانتي غايرة في داهية تاخدك لايه , رنا بضحك واضح انك اشرف من الشرف لما تاخدي واحد من بيته وتفضلي تلفي عليه لحد ميتجوزك وينسى مراته وعياله , ندى بقرف خليته يتجوزني على سنة الله ورسوله وزي مالشرع بيقول دا بدل ميكون معايا في الحرام , رنا بهدوء مفتعل وانتي عارفة الشرع بقى مش المفروض في الشرع ان يكون فيه سبب علشان البيه يتجوز عليا والمفروض يعرفني قبلها وانا ليا القرار اكمل او اطلب الطلاق وكملت بحزن دفين وعينيها مليانة دموع رافضة تنزل وبالله عليكم بلاش الاستوانة المشروخة البتتقال لكل واحدة جوزها بيتجوز عليها وبيخبي انه متجوز ولما تعرف بيتقالها معرفكيش اصل هو خايف على مشاعرك وكريم مش خايف على مشاعري ولا حاجة دا من اول معرفك لو كان يطول يرميني في اي مكان انا وعياله كان عملها بس هو اناني عايزني وعايزك في نفس الوقت بس مش عايز يبين كده , كريم بهجوم خلصتي العندك امشي يلا , رنا بمكر ايه خايف لما حقيقتك بانت , ندى بانهيار انتي عايزة مننا ايه , رنا برخامة هعوز منك ايه يا خطافة الرجالة , ندى بضحك هستيري هما البيرمو نفسهم عليا اصلي اجمل من مراتتهم كتير

 

اوي وفرفوشة مش نكدية زيك كده , رنا بمسكنة يا حبيبتي صعبتي عليا متكونيش انتي البتصدرلهم وش يخليهم يتقربو منك وبتفرحي اوي بكده , كريم بسخرية لرنا الا انتي مالك بندى متغاظة منها علشان مش عارفة تعملي زيها , ضر*بته رنا حتة قل*م وهدرت فيه بغضب عايزني انا ابقى زي دي ابعد من حضن دا اروح لحضن دا هو انت اهبل ودماغك فوتت على الآخر مش شايف حالتها عاملة ازاي وهي كل ساعة مع واحد شكل انا اهلي الحمد لله ربوني احسن تربية ربوني ازاي اعرف افرق بين الحلال والحرام ربوني ازي اعرف افرق بين الصح والغلط ربوني كويس اوي بس الظاهر اختياري ليك من البداية كان غلط وكلهم حذروني منك وانا اتمسكت بيك لآخر لحظة بس انت طلعت متستاهلش تمسكي بيك ولا تستاهل تضحيتي علشانك انت واحد خبيث وطماع واناني شخصيتك شخصية نرجسية ونصيحة روح اتعالج من المرض الانت فيه دا قبل ميفوت الاوان وتلاقي كل الحوليك بيبعدو عنك واحد وراء التاني , وكملت بتهديد هات عيالي احسن مادخل المحاكم بيننا وهي هتحكملي بالحضانة , ندى بخبث حبيبي انت شاغل بالك بيهم لايه اديهم لها خلينا نرتاح من غمهم , كريم باقطناع معاكي حق , رنا بسخرية ايه بقيت دل*دول ولا ايه , كريم بنداء حازم حمزة تعالو علشان تروحو مع امكم , جم فرحانين اوي , وكمل كريم بجحود عيالك اهم لا عايز اشوف وشك ولا اشوف وشهم امشو بقى , رنا باحراج ماشين محسسنا اننا قاعدين في الجنة دانا قاعدة مع جوز شياطين او اسوء سلام , زفر كريم بحنق وقال عاجبك كده شمتتي

 

الاستاذة فينا , ندى بتبرير انت فاهم غلط هي قالت انها عارفة ودا معناه انها بتتبلى عليا , كريم بمحاولة تصديقها وماله انا كده كده راجل منفتح مش زي كل الرجالة الشرقيين تحسي انهم قفل كده , ندى بمحاولة تثبيته امال انا حبيتك من فراغ , كريم بلا مبالاة طيب انا داخل انام شوية , رن تليفون ندى العميلة بعملية لانك من زمان عميل عزيز في البنك مبروك كسبت ١٠ آلىف جنيه ادينا رقم حسابك البنكي نوضعهم فيه , ندى بحماس رقم حسابي هو**** , العميلة بمهنية تمام شكرا على ثقتك الزيادة فينا يا فندم ودخلت ندى على كريم , ندى برقة كيمو , كريم بنوم نعم , ندى بحماس حسابي البنكي هيزيد , انتعدل كريم على السرير وقال بفضول ازاي , حكتله ندى على الحصل , كريم بعصبية انتي ازاي تعملي كده ممكن يكونو نصب , ندى بثقة لا يمكن دي عميلة من البنك , كريم بتسرع واثقة فيها اوي كده لايه , ندى بتبرير دا احساس واحساسي دليلي , وفجءة رن فون كريم , كريم بفضول دول البنك , ندى بحماس شديد رد يمكن يجيلك زيادات زيي كده , رد كريم ونفس الحصل مع ندى حصل معاه وبعد مقفل , كريم بشرود حاسس ان الموضوع دا فيه حاجة غلط , ندى بطمع لا غلط ولا غيره كويس خلينا نكسب فلوس اكتر واكتر وفجءة وصلتلهم رسايل على الفون تم سحب رصيد حسابك البنكي والمبلغ هو***** , بصو لبعض في زهول وصدمة وكل واحد منهم مش عارف يقول للتاني الحصل , ندى خافت تتكلم لان دي شورتها وكريم غضبان جامد , كريم بصوت جهوري فرحانة يا مدام دلوقتي لما فلوسي اتسحبت , ندى بذهول هو انت كمان فلوسك اتسحبت , كريم بتحليل يعني فلوسك هي كمان اتسحبت , ندى باضطراب ايوة , كريم بصدمة يعني ايه تحويشة

 

عمري ضاعت , ندى بعياط انا مكنش قصدي ولا كنت اعرف كده , كريم بفحيح اكيد انتي متفقة مع عشيقك انكو تسرقوني , ندى بدفاع لا ابدا انا معملتش حاجة ومتفقتش معاه على حاجة , كريم بصرامة قومي البسي , ندى برعب هنروح فين , كريم بحزم هنشوف حل للمصيبة الانتي السبب فيها وفعلا راحو البنك , العميل اهلا بحضراتكم يا فندم اقدر اساعدكو بايه , كريم بغضب مكبوت بص حضرتك البنك كلموني انا والمدام واتقال اننا كسبنا ١٠ آلاف جنيه واتطلب رقم الحساب وقولنا عليه وبعدها لقينا رسالة من البنك ان الفلوس كلها اتسحبت , العميل بعدم فهم وايه المطلوب من يا فندم , كريم بسخط فلوسي , العميل بتوضيح الواضح ان دي عملية احتيال ونجحت عليكو وكمل بسخرية اي بنك الهيتصدق على العميلين الموجودين فيه دا كده هنعلن افلاسنا من بدري , كريم بغيظ يعني ايه شقايا كله راح وكل دا بسبب اهمالكو , العميل بزعيق السبب غباء حضرتك يا استاذ مش اهمالنا محدش قالك صدق مجرد كلام بيتقال علشان معروف انكم طماعين وبتصدقو الحاجات دي بسهولة , كريم بصوت عالي لم عمال البنك وكمان مش بتحترمو الناس الجايالكو , العميل بقسوة لاااااا دي شكلها هبت

 

منك على الآخر امشي من هنا مش عايز اشوف وشك هنا احسن ماستدعيلك الامن وهما هيخرجوك بفضيحة , خرج كريم وهو شايط على الآخر وجارر ندى وراه وهي ميتة في جلدها من الخوف والرعب , ندى بوجع سيبني انت بتوجعني اوي , كريم جرها اكتر وقال بهمس مرعب انتي تخرصي خالص دلوقتي احسن مارميكي تحت اي عربية واخلص من قرفك دا كان يوم اسود يوم معرفتك , سكتت ندى وهي بتتوعدله من جواها , كريم بتذكر وجمود بتجيبي حاجات بخمسين الف لايه وانا هسددهم ازاي دلوقتي وانا بقيت على الحديدة , ندى بصدق بس انا مجبتش حاجة يوميها لغيت الاوردر تاني , كريم بعدم تصديق بطلي كدب وحوارات هو انتي مبتتعبيش , سكتت ندى ومردتش باي حرف , ومر نصف شهر ومفيش جديد يذكر غير خناقات كريم وندى بشكل مستمر وكرههم لبعض بيتزايد اكتر واكتر ووصول انذار لكريم بتسديد المخالفات والقيمتها ١٠٠ الف جنيه والا هيتسجن , ومحاولات كريم المستميتة بالاستلاف من كل اليعرفهم بس كان بيقابل كل دا بالرفض بعد مبيعرفو وضعه المالي وانه بقى على الحديدة دا غير انه كان عليه فلوس ومكنش لسا سددها , وفي يوم الساعة ٢ بالليل صحو مفزوعين على خبط شديد على الباب , كريم بفزع يا ترى مين بيخبط , يتبع توقعو مين الخبط

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صدمتي في زوجي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى