رواية أحببت متمردة الحلقة السابعة 7 بقلم بطة حسني
رواية أحببت متمردة الحلقة السابعة 7 بقلم بطة حسني |
رواية أحببت متمردة الحلقة السابعة 7 بقلم بطة حسني
كيان.. انت ????
الشخص.. انتي تعالي في حضن اخوك يا فواز ????
كيان جريت عليه وحضنته جامد
كيان بفرحه.. انت جيت امتي ومكنتش بتسال عليا ليه يا كلب البحر انت وحشتني اويي
حسام.. وانتي اكتر يا روح قلبي ????
( حسام احمد الكيلاني طبعا عرفتوه ابن خال كيان واخوها في الرضاعه نفس شكل كيان لكن عيونه وشعرو اسود وسكس باكس بقا واستغفر الله بقا عشان رمضان كريم ????????)
اسر.. اييييييييييه مين دي يا ولا لا وايه بطل فرسه
(اييه يا بني براحه عليخا هتقطعك دلوقتي اصبرررر????????)
كيان بخبث.. معقوله مش عارفني وقربت منو وضربتو في بطنوه بركبتها وجريت برا
اسر بوجع.. اه اه مين دولسه هيكمل عرف بص لحسام الي كان واقف ميت ضحك
حسام بضحك.. شكلها مسيطره اوي????
اسر.. اوي اوي بس ايه طلعت فرسه
حسان بغضب…احترم نفسك يا حيوان دي بنت عمتي يا جزمه
اسر………..
نروح نشوف كيان
كيان خرجت تجري ودخلت مكتب بس مطلعش مكتب طلع اوضه اجتماعات وجريت علي مصطفي قعدت جنبو وبصت للموظفين
كيان.. كملو كملو عادشي ????????
مصطفي.. يلا ياجماعه
كيان فتحت مصاصه وقعدت تمصها كل الي قاعدين ميتين ضحك
مصطفي وهو بيمسح علي وشه بغضب… الاجتماع اتاجل الكل خرج الي كيان
كيان.. ايه يا حج عامل ايه وحشتني اوي ☺️
مصطفي.. انتي جيتي ازاي بقلم بطه حسني
كيان جيت مع البغل اياد
مصطفي بيضحك… بقيتي بتتكلمي زي اياد من يوم واحد وقاطعه اياد
اياد بخوف.. بابا كيان مش لقيها وانتي يا الي تتشكي غي معاميعك انا داير عليككي ومش لقيكي وقعدو يضحكوا وروحو اليوم عدي عادي بليل كيان من عادتها انها بتنام بدري وتصحي الفجر فا نزلت واسر رجع متأخر وسمع صوت في المطبخ دخل وكان الصدمه
اسر بصدمه ودهشه… ايه دا انتي قاعده كده ليه
كيان.. بغمل كيكه وقطعت حته ومدت ايديها بطبق وقالتلو دوق وقولي قولي
اسر واقف متنح لجمالها كانت لابسه بيجامه رمادي لون عنيها عليها ميكي ماوس وعامله شعرها ضفاير كتيشر اوي والبنطلون قصير
اسر مسك ايديها واكل منها.
كيان بتوتر.. احم طب انا لازم امشي عشان مش وريا حاجه وجريت
اسر لنفسه.. شكلك وقعت ولا حدش سمي عليك يا اسور واكل ونام
كيان دخلت اوضتها وحطه ايديها علي قلبها.. لالا اوعي لا دا اسر
عقلها.. مالو قمر ويتحب كده وحاجه واو يعني
كيان.. مش المفروض القلب هو الي يقول كده
قلبها.. لا بصراحه انا زهقت منو هو الي ماشي تصبحون على خير
كيان.. أعضائي بايظه يا جدعان
جه الصباح يحمل الكثير من المفاجات
كيا نزلت كانت لابسه سلوبيتا بيضه تحتيها تيشرت اسود وكوتش اسود
ونزلت لقيتهم بيفطروا ومعاهم واد كده قمممر
الشخص… احيه هي دي كيان طب استأذن انا.
كيان.. يا بجحتك يلا يعني تنضرب وتيجي برجلك لا دا انت عايز تاخد علقه تانيه وجريت وراااه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. يا ترا مين دا؟
. التفاعل يا عسل ورمضان كريم ☺️♥️????????????????
روايه احببت متمرده ????♥️⛓️
البارت التامن ♥️????????????
وقفنا المره الي فاتت لما كيان جريت ورا الشخص الي كلنا عارفينه(فهوووود ????)
فهد.. يابنت المجنونه انا خلاص مش قادر والله لفينا الفله تلات مرات ومتعبتيش
كيان ببرود.. لا لسه وبعدي انت بجح اوي جي لحد البيت و عايزين تاخدو علقه زي المره الي فاتت وسبتهم ودخلت اوضتها وخرجت بكرباج
فهد وعمر وكريم وكرم شافوها جريو
(كرم وكريم تؤام في نفس سن كيان وصحاب فهد وعمر بصو سكس باكس بقا عيونهم بني محروق وشعرهم اسود وبشرتهم قمحي????????)
كيان.. تعرفو انا هعلمكو الادب يالي ناقصين ربيا ????
نصار.. انسه كيان انا مسمحلكيش
كيان وعيونها حمرا بصتلو بصه مخيفه.. متسمحش ايه هاااااا
نصار بخوف.. مسمحش انك متضربيهمش هما فعلا مشافوش تربيه
كيان.. تمام وشمرت الكم عن اذنك وسابتو وجريت وراهم
فهداخد لسعه وقال بوجع.. اه اه اه يا بنت الايه
كيان بعد ما خلصت ضربهم كلهم كانو متكسرين.
عمر بوجع.. الله يخدك يا فاااههههههههد انت الي جبتنا
كرم بيمثل العياط.. انا عايز اروح.
كريم.. وانا كمان اهئ اهيئ
كيان.. متسترجل يلا منك ليه كده يلا يا اياد وكملت بخبث ناويه اعمل مصيبه
اياد بخوف.. احييه يا أبو سوسو احيه
كيان.. يلا يا زفت
وراحو كلهم الجامعه
كيان لاقيت صحابها وهي صغيره راحت ناحيتهم وعملت نفسها خبطت في بسمله
كيان.. اسفه مكنش قصدي
بسمله.. لا ولا يهمك وبصتلها واتسمرت مكانها وحضنتها جامد
بسمله بدموع.. وحشتيني اوي
كيان بحب.. وانتي اكتر وبعدين ايه بتعيطي ليه.
بسمله..عشان كنتي وحشاني.
كيان.. فن سما وفرح.
سما وفرح في صوت واحد.. احنا اهو وحضنوها وعدي اليوم وفهد وكيان بيتخانقو وروحو بس كيان روحت مع البودي جارد بتاعها والسواق
كمال (البودي جارد).. ايه العربيه السوده دي
محسن السواق.. اسرع ولا ايه.
كمال.. اه وفجأة العربيه السوده بدات تخبط في عربيه كيان وقلبو العربيه بس كيان كانت فايقه وخرجوها من العربيه واخادوها كل دا وسط صريخ كيان وبنيجوها
كيان بدات تفوق وفتحت عنيها لاقيت نفسها في اوضه وقدمها اتنين بيتكلمو
سيف.. طب هنموتها ولا ايه
عمار.. لا طبعا اكيد لا…
يتبع..
لقراءة الحلقة الثامنة : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أنتي ملكي للكاتبة هبة أحمد.