روايات

رواية شمس والجن العاشق الفصل الرابع 4 بقلم أحمد حسن

رواية شمس والجن العاشق الفصل الرابع 4 بقلم أحمد حسن

رواية شمس والجن العاشق الجزء الرابع

رواية شمس والجن العاشق البارت الرابع

رواية شمس والجن العاشق الحلقة الرابعة

الأم .. اصحي ياشمس قومي حضري الفطار وانا هصحي محمود وحسن

شمس .. حاضر ياماما

فعلا .. قومت حضرت الفطار وعلي الرغم من الظروف العصيبة دي كنت فرحانة ومبسوطة اوي لأني اول مرة من فترة طويلة

 انام نوم عميق من غير الكوابيس أو الأوهام ال بشوفها

الأم .. شدي حيلك ياشمس شوية

شمس .. ثواني والفطار يكون جاهز ياماما

الأم .. انا صحيت حسن روح سنده وهاته يامحمود

محمود .. كنتي وديتي الفطار له الأوضة ياماما

الأم .. ليه يابني مفيهاش حاجة لما يقعد يفطر وسطينا

محمود .. خلاص يبقا شمس تفطر لوحدها جوه

الأم .. طب ايه رأيك ان انا وانت وشمس هنفطر مع حسن

محمود .. يااااربي😡

الأم .. 😂😂بحبك في حرارتك دي بتفكرني ب ابوك الله يرحمه

محمود .. الله يرحمه .. خلاص ياستي مقدرش ازعلك

الأم .. ربنا يسعدك ويطعمك ما يحرمك يامحمود يابني

شمس .. ايوه ياستي ماهو انتي مخلفتيش غير محمود

الأم … الله احنا هنغير ولا ايه😂😂

محمود .. لا هي البت دي سودة من جوة مش سالكة😁

Ads by Google

X

حسن .. ههههه

شمس .. اشمعنا ضحكت عند دي ياسي حسن😣

الأم .. ايوه كده اضحك ياراجل حدش واخد منها حاجة😂

حسن .. 😂ربنا يسعدكم

الباب خبط

الأم .. قومي افتحي الباب ياشمس

محمود .. خليكي انا ال هفتح الباب

الأم .. سيدي ياسيدي ع الحنية❤

شمس.لا وانتي الصادقة ده عشان عارف ان ملك بتخبط😂

محمود .. سامعك ياجزمة

ملك .. صباح الخير يامحمود

محمود .. صباح الخير ياحبيبتي

ملك .. 😊

محمود .. وحشتيني ياقمر❤

شمس .. متشوفش وحش يااخويا انا واقفة فقفاك مراقبة ال بيحصل على فكرة😂😂😂😂

ملك .. تصدقي إنك رخمة ده انا مصدقت نطق 😂😂

محمود .. طب يلا ادخلي انتي وهي

ملك .. مين ال قاعد مع امك ده ياشمس

شمس .. ده موضوع كبير هحكيلك بعدين نفطر الأول

ملك .. لاانا سبقتكم هروح اعمل الشاي مع حماتي المستقبلية😍

محمود .. وانا هروح اغير عشان اوصلكم

شمس .. توصلنا وترجع تقعد ف البيت عشان ماما لوحدها

محمود .. انا النهاردة عندي اجتماع مهم الساعة 4

شمس .. انا جاية بدري ع الساعة 3 يلا روح غير هدومك

شمس .. عامل ايه النهاردة ياحسن

حسن .. الحمدلله احسن كتير ياشمس

شمس .. يارب دايما

حسن .. عايز أسألك سؤال ممكن ؟

شمس .. أكيد طبعا اتفضل

حسن .. ومش هتفهميني غلط؟

شمس .. ربنا مايجيب غلط قول عايز تقول ايه!

حسن .. انت عمرك ما شفتي حاجة غريبة في أوضتك؟

شمس .. بلهفة ( قولي انت شفت إيه ياحسن؟؟؟ )

الأم .. الشاي وصل

ملك .. انتي لسه قاعدة ياشمس روحي البسي عشان اخرنا

محمود .. انا كمان جاهز يلا ياشمس بسرعة شوية

كنت مضايقة أوي إن ملحقتش أعرف من حسن هو شاف ايه .. وكنت عايزة أكمل كلامنا قدامهم بس معرفش حسن يقصد ال في دماغي ولا هو يقصد حاجة تانية وأنا خفت لأحرجه قدامهم

المهم .. رحت الجامعة ودخلت المحاضرة ودماغي شاردة في الشيئ ال شافه حسن

خلصت المحاضرة وطلعت جري ع البيت وانا في السكة الدقيقة بتمر عليا ساعة عايزة اوصل البيت بأي طريقة

وأخيرا وصلت

الأم .. كويس إنك جيتي أخوكي أخر على الأجتماع

محمود .. أستأذن أنا

الأم .. في رعاية الله ياابني

شمس .. امال حسن فين

الأم .. نايم ..وأنا هستغل الفرصة والحق أجيب طلبات البيت قبل ما يصحى وانتي روقي البيت

شمس .. ماشي ياماما

امي مشيت وأنا غيرت هدومي وبدأت أروق في البيت وفجأة سمعت حسن بيكلم حد معاه جوة!

مش سامعة تفاصيل الكلام بس سامعة حسن بيقول ( هتموتها ليه وهي ذنبها ايه )

نبضات قلبي مبقتش متحكمة فيها وبدأت امشي خطوتين ناحية الباب وأرجع كل ما أتقدم خطوة ارجعها تاني لحد ما وصلت عند باب الأوضة وحطيت إيدي ع الأوكرة بتاعت الباب وخدت قرار إني أفتح الباب خدت نفس وروحت فاتحة الباب لقيت ………………………………………………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية شمس والجن العاشق

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!