روايات

رواية شعاع من نور الفصل الأول 1 بقلم دنيا الغنام

رواية شعاع من نور الفصل الأول 1 بقلم دنيا الغنام

رواية شعاع من نور الجزء الأول

رواية شعاع من نور البارت الأول

رواية شعاع من نور الحلقة الأولى

رايحه فين كده ولابسه ومظبطه نفسك اوي 🙂في اي ياماما انا طول عمري بلبس واتشيك. لا انا مش متعوده علي الشياكه الكامله في حاجه خودي تعالي كلميني هنا.. يووه ياماما بقا رايحه عند عمتي. يبقي اكيد المحروس جه من السفر ورايحه تشوفيه. ماما هو انتي ليه مش بتحبي اروح ووليد هناك. حبيبتي انا عارفه بحبك ليه نظرتك اول م بتشوفه بطلع قلوب كده انا ام وعارفه وبحس كويس. هااا لا انا مش بحبه هو ابن عمتي وخلاص وزي احمد اخويا. يابنت بطني انا عارفه بقول ايه وصدقيني انتي مدلوقه اوي ونظرته ليكي مش غير زي سما اخته وخلاص انا بفوقك من الوهم ده وعارفه مصلحتك كويس بلاش يافاطيمه تنذفي وقتك وحبك مع شخص مش شايفك
فاطيمه… بس بقا ياسوسو عمتا مش بحبه هو زي احمد وخلاص
الام… انا نصحتك وانتي حره وبكره تعرفي اني كلامي كله صح عن اذنك لاني مرارتي هتتفقع منك
فاطيمه.. خودي هنا ياوليه تعالي مالك قفشتي كده ليه يابسيمه يابسبوس ياروحي انتي
الام… دانتي هتجلطيني دايما واخده كل حاجه هزار كده
فاطيمه.. خلاص ياسوسو هاخد بنصحتك بس 😂انا هروح اسلم وخلاص واجي علطول
الام… لاحول ولاقوة الابالله العلي العظيم عااااااااا غوري مفيش فايده من الكلام معاكي
فاطيمه.. 🙂انا ماشيه احسن ميتولع فيا
الام.. غوري لاني علي اخري منك🙂
خرجت فاطيمه ولسه نازله
فاطيمه… اي ده هو انت الساكن الجديد
اه انا هو في حاجه
فاطيمه….. لا 😂اصل انت زي التركيين اوي منه لله سلاموا عليكم ياعم
ونزلت جري والواد واقف مصدوم اي الناس دي شكلها عماره مجنونه
فاطيمه… يادي النيله الواد قمر زي مهند ابااااااااااي عليا اي الحلوه بالنجا ده
انتي بتكلمي نفسك ياانسه ولا اي وبعدين عارف اني قمر من غير متقولي كل البنات بتموت عليا😏
فاطيمه. هههه تؤتؤ ياخفيف انا بس شوفتك زي مهند علشان بحب التركيين متاخدتش مقلب في نفسك اوي كده لاني قلبي في واحد تشاوووو ياوحش
بنت**انا واخد مقلب في نفسي والله انا قمر ان مريبتك ماشي
مين بيخبط قوم ياوليد افتح الباب
يليييييي هنا افتحولي انا جيت عمتوووووو
ده صوت الهبله فاطيمه تعالي ياااخره صبري ادخلي بوراحه ياشق مالك وبعدين انت جيت امته وليه
وليد… 🙂جيت ليه اي ياهبله انتي ادخلي
دخلت فاطيمه وسلمت علي عمتها وساعدتها وجه وقت الغدا
وليد… ماما انا عاوز اخطب
فاطيمه…. شرقت ومبسوطه من جواها مبسوطه ان وليد هخطبها بس 🙂
مين يابني العروسه وعنيها علي فاطيمه
وليد…. 🙂واحده صحبتي ياماما في الشغل وبحبها من تلات سينين وقررت اخطبها
فاطيمه… انصدمت وعنيها هدمع وكلام مامتها في ودانها
انا هستأذن انا ياعمتوا علشان عندي مذاكره علشان الكليه
لسه بدري ياحبيبتي ولا اقولك روحي وانا هرن عليكي اطمن انك وصلتي وياريت التلفون ميتقفلش
فاطيمه…. بعيون باكيه علي وشك الانهيار ماشي ياعمتوا
سلام ياشق
وليد… لسه بدري وبعدين مكملتش كلامي لسه
فاطيمه… معلش نسيت اني ورايا محاضرات بكره كتير وورايا مذاكره كتير المهم الف مبروك ياشق
فاطيمه…. سلام ياعمتوا
سلام ووصلت فاطيمه للباب عمتها صعبت عليها فاطيمه لانها عارفه انها بتحب ابنها بس هو لوح مش بيحس بس مش هتقدر تمنع ابنها ولا تقف في سعادته وفي نفس الوقت زعلانه علي فاطيمه
خرجت فاطيمه وراحت علي البحر تشتكي ليه لانها بتحب تقعد هناك بتحس انها في عالم مفهوش حد تقدر تطلع الي جواها من غير م حد يقولها حاجه
فاطيمه….. ليهههههههه ياربي اي الوجع ده لي يحصلي كده اعااااااااا وفضلت تعيط جامد وتشتكي
انتي خرمتيلي وداني من صواتك ده اسكتي بقا وتعالي هنا
فاطيمه بصت وراها انت😳🙄

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية شعاع من نور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى