روايات

رواية سمينة ولكن الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

رواية سمينة ولكن الفصل التاسع 9 بقلم بسملة سمير

رواية سمينة ولكن الجزء التاسع

رواية سمينة ولكن البارت التاسع

رواية سمينة ولكن
رواية سمينة ولكن

رواية سمينة ولكن الحلقة التاسعة

قفل معاه فتحي وبص لبنته لقاها قافله عنيها
فتحي: حلا حلاا ي بنتي ردي عليا انتي كويسه وكمل بدموع وحسره ع نفسه ردي عليا الله يخليكِ متقلقنيش عليكِ انتِ ليه مش عايزه ترضي عليا
فتحي وهو بيحاول يمد ايده يلم*سها وفعلآ نجح فِ كدَ حلا وبيهزها وهو دموعه نازله شلال ي بنتي ردي عليا فبيمسك الفون تاني يستعجل ظافر الو ي ظافر ي بني انت فين
ظافر وهو بينزل من العربيه انا تحت اهو وطالع
فتحي هات معاك ام حسين عشان تساعد حلا
ظافر بقلق هي حلا ملها هي كويسه
فتحي مش كويسه خالص ي ظافر متتأخرش ويقفل السكه فتحي ويبض لبنته بحسره
تلت دقايق وظافر وصل الشقه ودخل لقا باب الشقه مفتوح دخل وهو مخضوض ومش قادر يفكر ممكن حصلهم ايه
ظافر عم فتحي عم فتحيييي انت فين
فتحي بصوت عالي انا هنا ي ظافر تعاله ي بني
ام حسين بعد مدخلت مع ظافر وشافت منظر حلا لط*مت ع وشها وقالت يالهوي يالهووووي مين عمل فيها كدَ
فتحي بحسره: مش عارف انا كنت نايم ودخلتلي كدَ
ام حسين تعاله ي ظافر ي بني ساعدني ندخلها الاوضه اغيرلها لبسها

 

 

 

وفعلآ شلها ظافر وفي اللحظه دِ ظافر مكنش حاسس بنفسه ولا بنفسه اللى بدأ يعلا ولا دقات قلبه بق هايز يقربها اكتر من حضنه قرب من السرير وبق مش عايز يخرجها من حضنه ابدآ نزلها ع السرير وخرج بسرعه وبعدها قال لنفسه هو انا ايه اللى عملته دَ مش من حققك تعمل كدَ دي لغيرك مهما كانت هتتطلق بس بردو مش حلالك ظافر أنب نفسه جدآ وبعدها دحل لفتحي
ظافر لفتحي: هااا ي عم فتحي ممكن بق تقولي ايه اللِ لأنِ مش عارف فِ ايه
عم فتحي بحزن: والله ي بني مش عارف اقولك ايه متعبينك معاك الصبح وبليل
ظافر بهدوء: ي عم فتحي مش انا زي ابنك هو انا كنت ابنك مش كنت هقف معاك بردو ولا ايه وسيبك من الكلام دَ المهم قولي ايه اللِ حصل
فتحي: مش عارف ي بني كنت نايم لقيت حلا داخله عليا بنظرها دَ وبعدها اغما عليها ومش عارف حاجه تاني
ظافر وهو بيحاول يهدء: هنعرف ان شاء الله لما تصحا
ام حسين خرجت من اوضة حلا ودخلت الاوضه اللِ هما فيها وقلتلهم انها غيرت لحلا لبسها وخلصت بعدها قام ظافر ودخل الاوضه اللِ فيها حلا وطبعآ معاه عم فتحي وام حسين كشف عليها ظافر وبيحاول ع قد ميقدر يبعد نظره من عليها طهرلها جر**حها واداها حقن*نه مسكن عشان يخفف الألم اللِ جس*مها مكان الض*رب

 

 

 

ظافر بهدوء: يدوب شويه وهتصحا انا طهرتلها جرحها
عم فتحي بجهل: وايه ي بني الحق*نه اللِ انت ادتهلها دِ
ظافر: دِ ي عم فتحي مسكن عشان يخفف الألم اللِ فِ جس*مها
عم فتحي: ربنا يخليك ي بني ويحفظك لشبابك ي بني
ظافر بحب: يارب يارب ي عم فتحي
حلا بوجع: اه….. اه انا فين
عم فتحي بلهفه: حلا ي بنتي انتِ كويسه ي حبيبتي
حلا بتهوان: هو انا فين ي بابا وايه اللِ حصل
حكلها عم فتحي اللِ حصل
حلا بدموع وانه*يار: ضرب*وني جاامد اوووي ي بابا ضرب*وني في بطني مرحمونيش
قرب منها عم فتحي بالكرسي بتاعه ويخدها في حضنه : اهدي ي قلب ابوكي اهدي والله لخدلك حقكك من كل اللِ اذاكي
ظافر وهو بيحاول ميقربش منها ويخدها فِ وهو شيفها منه*اره كدَ : حلا عارفه مين اللِ عمل فيكِ كدَ وضر*بك
حلا بهدوء: حاضر هقولك مين

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمينة ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى