روايات

رواية سمر وأسامة الفصل الثاني 2 بقلم نادية محمود

رواية سمر وأسامة الفصل الثاني 2 بقلم نادية محمود

رواية سمر وأسامة الجزء الثاني

رواية سمر وأسامة البارت الثاني

رواية سمر وأسامة الحلقة الثانية

مكملتش الكلمه لقت اللي بيسحبها من تحت السرير
سمر: هههه اي دا سوو انت جيت محستش خالص
حتي كنت بمسح تحت السرير
اسامه: دا انا اللي هنفضك (بيخـ ـلع الحزام)
سمر: ههه بتعمل اي يـ ابو صلاح لاااا استهدي بالله بس
و هووب جريت برا الاوضه
اسامه: هتروحي مني فين يعني.. خدي هناا (وجري وراها)
سمر: وهي ولا كرسي طويل.. بهزرر معاك يـ سوو فيهاا اي
اسامه: داااا هزار انتي مجنونه
سمر: الله الحق عليا يعني عشان لـ سكرك يقل و يجيلك غيبوبة سكر و تمـ ـوت
اسامه: تصدقي اقنعتيني (راح رامي عليها طبق كان جمبه)
سمر: هههه مش جت فياا هيهي
اساامه: يارب يا تاخدني يـ تاخدها
سمر وهي بتاخد نفسها: اتهد بقا عايزه اقولك حاجه
اسامه: خييييير
سمر: هروح ابات اسبوع عن خالتو
اسامه: في داهيه
سمر: تاخدك
اسامه: بتقولي حاجه ي حبيبتي
سمر بإبتسامة: ابدا دا بقول الواد ده يستاهل بوسه م تيجي ابوسك
اسامه: لاااا مش عايز انصرفي
عدي يومين من علي سمر من يوم وصلها عند خالتها
سمر قاعده مع اسراء و فداء (الفتا*نه😂)
سمر: دودو اي اخر الاخبار عن الواد
فداء: علي فكره انا مش فتانه و مش هقولك حاجه عن حد تاني عشان حرام
سمر: وعشاني🥺🥺🥺
فداء: ضعفت.. بصي هو حاليا اجازته النهارده و قاعد علي القهوة مع الاتنين صحابه الشما*مين و زتونه احححح🥰
اسراء بضحك: شما*م برضوا😂
فداء: مش هرد عليكي عشان مش اجيبك من شعرك
سمر: ايوا وبعدين خشي في المفيد
فداء: شكل في……
• عند اسامه
مالك: نفسي مره تغيروا ام المكان مش كل اجازتي هنقضيها هنا
اسامه: عايز اتجوز… علي الاقل اخلص من خلقتكم
كريم: خلاص وانا عندي ليك العروسة
زتونه: وانا عندي الخمـ ـره😂
اسامه: اتلم ل اخلي الفترة تطول اكتر
زتونه: مش عارف انا اي اللي بيخلي حماتي تسمعلك كان زماني متجوزها
مالك: يعني هتسبوني لوحدي سنجل
كريم بضحك: اتجوز سمر
اسامه بضحك: تصدق ليقين علي بعض
زتونه بضحك: هقولها
اسامه: يسترك بقالي يومين معنديش صداع
كريم: اي رايك بكرا تيجي تشوف العروسه و هكلمك الناس النهارده
اسامه: خلاص علي خير الله وانا واثق في اختيارك
مالك بضحك: وانا بصراحه واثق 😉😂
تاني يوم
اسامه: شايل بوكيه ورد… السلام عليكم
كريم: وعليكم السلام
عم كريم: اتفضل يبني
اسامه: بص يعمي عارف ان كريم حكالك بس لازم اعرفك برضوا… انا عايز اكمل نص ديني وبما إن كريم صحبي وعشرة عمري ف اكيد مش هيجبلي اي حد
لو حصل نصيب إن شاءلله بنت حضرتك هتبقا في عيني ومش هسمح انها تحس في يوم انها سابت اهلها و إن شاءلله هتعيش معايا انا و اختي لاننا عايش لوحدنا من يوم وفات اهلي و مش هقدر اني اسيبها لوحدها غير لما نصيبها يجيلها
وانا تحت امرك في اي حاجه
عم كريم: بصراحه يبني انا ارتحتلك وشكلك ابن ناس و كويس و مش هلاقي لـ وعد شخص احسن منك بس الرأي في الاول والاخر ليها
اسامه: اكيد طبعا
عم كريم: وعد تعالي
دخلت وعد وهي باصه في الارض ومتوترة خالص وبتقدم العصير
جت عند اسامه وهي بتديهاله وقعتها عليه
رفعت عنيها ليه بسرعه
وعد: يلهوي عليا اناا اسفه.. انا كنت خايفه من اليوم ده عشان كده(وبدات تعيط)
اسامه فاق: اي دا بتعيطي لي محصلش حاجه اهدي
عم كريم: اهدي خلاص حصل خير وريله الحمام فين خليه يغسل
الجرس رن
عم كريم راح يفتح لان كريم جاله مكالمه
فتح الباب دخلت في اللحظه دي كان خارج اسامه و ماشيه جمبه وعد كانت مستنياه
سمر جريت عليا وفضلت تخبط علي صدره
سمر: يـ خااا*ين يـ كد*اب يـ غشا*ش عايز تتجوز عليا
طب و عيالك و ابني اللي في بطني
اسامه بصدمه:……
عم كريم: فعلا المظاهر كدابه اتفضل من غير مطرود
اسامه: بس……..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمر وأسامة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى