روايات

رواية سرقت قلبي بالرماديتين الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدى محمد

رواية سرقت قلبي بالرماديتين الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدى محمد

رواية سرقت قلبي بالرماديتين الجزء التاسع عشر

رواية سرقت قلبي بالرماديتين البارت التاسع عشر

رواية سرقت قلبي بالرماديتين الحلقة التاسعة عشر

ملك بصدمة:اتجوزك!!
مراد:أيوة
ملك افتكرت انو عرف ان مرات ابوها كانت خطفاهم عشان تجوزها لقريبها بالعافية وهو هيتجوزها شفقة عشان يحميها منهم
ملك:لا انا مش موافقة
مراد:ملك لو سمحتي أنا عاوز احميكي منهم حتى لو انتي مش بتحبيني احنا ممكن نتجوز على ورق بس
ملك:سيبني لوحدي دلوقتي لو سمحت
مراد:تمام انا اسف
في الوقت دا دخلت تلين ومعاها اكل ليهم
مراد:أنا همشي
تلين:لا هناكل مع بعض الاول
مراد:ممكن نتكلم لوحدنا
تلين:اكيد
وادتهم الاكل وراحت تاكل هي مع امها
……في مكان بعيد……………………
مجهول:جهز نفسك للعملية الجاية
سيف:تمام أنا جاهز في اي وقت
مجهول:كويس اوي النهاردة بالليل هننفذ
…………..هنعرف مين سيف مع الاحداث………………..
نرجع لتلين خلصت اكل هي ومامتها
تلين:ماما أنا هروح اشوف مالك عشان عندي كام حاجه عاوزة اخلصها معاه
الام:ماشي حبيبتي خلي بالك من نفسك
تلين راحت لمراد ووقفو يتكلمو
مراد:أنا طلبت من ملك أننا نتجوز بس هي رفضت
تلين:ليه رفضت
مراد:مش عارف بس عاوزك تتكلمي معاها وتحلولي تقنعيها
تلين:تمام هكلمها حالا وانت روح شوف وراك ايه عشان مالك هيولع فينا احنا الاتنين 😂
مراد:تمام ماشي هستنى ردك بسرعة هااا وراح لمالك
مراد:اي يا عم بتبصلنا كدا ليه
مالك:كنتو بتتكلمو في ايه
مراد:بتغير عليا ي لوكا🙈
مالك:غور يا عم روح شوف شغلك دانت رخم
مراد:همشي
مالك:بالسلامة
مراد:هتقعد لوحدك مراتك مش فاضية
مالك:ماشي
مراد:فكر كويس
مالك:فكرت….امشي
مراد:طاااايب مسيرك تحن يا جن😂😂
مالك بغيظ:انت هتمشي ولا هتضرب قدام الناس؟
مراد:وعلى ايه الطيب احسن….باي ي بيبي
ومشي مراد……………………نروح لملك وتلين
تلين:انتي رفضتي مراد ليه
ملك:عشان هو عاوز بتجوزني عشان يحميني وبس مش بيحبني
تلين:انتي غبية يا بت .
ملك: لييه
تلين:يعني هو لو مش بيحبك تفتكري انو مش هيعرف يحميكي منغير ما يتجوزك دا ظابط يعني دا شغلو اصلا
ملك بتفكير:يعني ممكن يكون بيحبني
تلين:اكيييد
ملك: طيب سيبيني افكر
تلين:طيب بكرة هجيلك تكوني فكرتي وقررتي
ملك:تمام ماشي
وخرجت تلين لقت مالك بيبصلها بغضب
تلين:مالك في اي
مالك بهدوء:يلا على البيت
تلين بخوف من هدوئو:حاضر
واتحركو منغير ولا كلمة ونزل وفتحلها الباب نزلت هي كمان وطلعو
مالك:مراد كان عاوز منك ايه
تلين:اسألو لو هو عاوز يقولك براحتو
مالك:أنا بسألك انتي وانتي التجاوبي
تلين:لا مش هقولك مراد مقاليش احكي لحد
مالك بغيرة مس’كها من شعرها
مالك:اياكي اسمعك تجيبي سيرة راجل تاني على لسانك فاهمة
تلين:حاضرررر سيب بقا
مالك سابها وهي راحت علي أوضتها جري
…………………………بالليل مالك نزل يقابل مراد
المجهول:هو دلوقتي نازل يقابل مراد في *******”عاوزك تخلصني منو
سيف:اعتبرو حصل(سيف محدش بيشوف وشو لانو ديمآ لابس قناع عليه عشان العمليات البيعملها وعشان لو في كاميرات محدش يعرفو)
خد سيف الصورة الاتبعتتلو وفضل باصصلها بصدمة……….
عند مالك قابل مراد وقعدو يتكلمو ومراد حكالو كل حاجة
مالك:تحميها ااااه بتضحك عليا ولا على نفسك
مراد:قصدك ايه
مالك:حبيتها؟
مراد:مش عارف بس انا مش عاوزها تروح من ايدي
مالك:أن شاء الله تقتنع
مالك خرج من المكان وفضل مبرق بصدمة لما شاف…………….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سرقت قلبي بالرماديتين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى