روايات

رواية سجينتي فتاة الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة مراد

رواية سجينتي فتاة الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميرة مراد

رواية سجينتي فتاة الجزء الخامس عشر

رواية سجينتي فتاة البارت الخامس عشر

رواية سجينتي فتاة
رواية سجينتي فتاة

رواية سجينتي فتاة الحلقة الخامسة عشر

دخل نور الي المرحاض واغلق الباب خلفه، ظل كريم ينظر الي الباب المغلق وهو يبتسم لا إراديا، استطاع الكذب علي نور من دون ان يكشف، يا لنور الساذج.
انتهي نور من الاستحمام ولكن سعادة اليوم لم تكمل بخير، فلغباء نور الخارق
لم يحضر ثيابه معه.
نور وهو يكاد ان يبكي: لازم حاجه تحصل تعكر اليوم، اه يا حظي النحس اعمل ايه، انادي كريم ولا اعمل ايه، واناديه ازاي ده
آآآه يا حظي الاسود ياني
اعمل ايه ، طيب اخرج بلبسي القديم، بس من غبائي حطيت عليه ماية عشان اغسله، طب اطلع بالفوطة، لا لا ازاي هو اه انا معنديش ملامح تذكر، بس مينفعش بردوا، خلاص هناديه وامري لله.
نور بصوت مرتجف: ك…. كريم.. كريييييييييييييم
كريم: هااااا

نور بصوت مرتجف: تع…. ا.. لي.. كده.. لحظة
كريم: بتقول ايه يابني مش سامعك
نور وهو علي وشك البكاء: ت… تعالي
كريم بضيق: متقول عايز ايه يالا متقرفنيش
نور وهو يبكي: تعالي….. تعالي
كريم بإستغراب: هو انت بتعيط
نور: لا…. لا
وقف كريم مواجها لباب المرحاض: نعم.. عايز ايه
نور بصوت منخفض : نسيت اجيب لبس معايا
كريم: طب ما تطلع تجيب حد ماسكك
نور بتوتر: اخرج ازاي يعني وانا مش لابس
كريم: عادي يعني ماحنا شباب زي بع….. قاطع كريم صوت افكاره من جديد يشك في نور انه شخص ينجذب الي الرجال
نفض كريم الفكرة من راسه واجاب نور قالا: استني خليك عندك اوعي تطلع، انا هجبلك اللبس لغاية عندك
نور بصوت مرتجف: م.. ماشي
ذهب كريم يحضر لنور ملابس ليرتديها
كريم: خد
نور:……..
كريم بضيق: هقف كتير يعني؟! متاخد اللبس يالا
نور بصوت مرتجف: ح.. حاضر
ومد ذراعه من فتحة صغيرة من الباب
نور بتوتر: هات
كريم وهو ينظر لذراعه: مكنتش اعرف ان انت رفيع اوي كده
نور بغضب: ده عود فرنساوي علي فكرة
كريم بضحك: عود فرنساوي ايه، ده عود قصب هههههههه
نور بتريقة علي ضحكة كريم: هههههه، اخلص وهات اللبس ايدي وجعتني
كريم بضحك: بس يا عود القصب
نور بضيق: مش عشان حضرتك عندك عضلات بقا وساكس باكس تتريق علي مخاليق ربنا.
ضيق كريم عيناه وقال: وانت عرفت منين اني عندي ساكس باكس
نور: البلوزة بتاعت بتترفع وانت نايم.
كريم بضيق: ولا وانت بتبص ليه
نور: عشان بتبقي ملفتة انا مالي، هات البس بقا
كريم بغضب: ولا متحولش شكوكي لحقائق، انا اصلا شاكك فيك لوحدي
نور: ياعم هات اللبس الاول وبعدين نتكلم.
كريم بضيق: خد، لحظة هو انت املس كده ليه؟!
اغمض نور عينيه بتوتر يفكر في اجابة مقنعة
نور وهو علي وشك البكاء: ابوس ايدك انا اتجمدت من السقعة، البس وبعدين نتكلم يا عم.
كريم: امسك
اخذ نور الملابس وهو ينفخ بإرتياح لانه تخلص من اسئلة كريم
نور بإرتياح: اوف اخيرا مشي.
واخذ نور يرتدي ملابسه وخرج من باب الحمام ببطئ شديد علي امل انه لن يقابل كريم
ولكنه فوجئ بكريم في وجهه
كريم وهو يضم يداه علي صدره: ها
نور وهو يرفع حاجبه: ها ايه
كريم: قول الصراحة انت شا*ذ، انا قفشتك خلاص
نور وهو يضيق عيناه: يعني ايه شا*ذ
كريم برفع حاجه: والله ، عايز تِتوه صح
نور بإستغراب: اتوه ايه، انا عندي فضول اعرف يعني ايه الكلمة ال انت قولتها
كريم بإستغراب: بجد انت مش عارف
نور: اه والله ، يعني ايه بقا
كريم: لا….. لا خلاص مفيش
نور بفضول : قول عشان خطري
ابتلع كريم لعابة: يعني….. يعني…انك تحب شخص من نفس جنسك
نور: يع… ايه القرف ده، هو في كده فعلا
كريم: اه للاسف
نور: يع الفكرة نفسها مقرفة
استراح كريم من رد فعل نور وتاكد ان نور ليس من هذا النوع
انتهي اليوم علي خير من ناحية نور وكريم ولكن من ناحية اخري فلا
في اليوم التالي في عمل نور ~

الاسطي رجب: عاش يا نور، انا بدات احب شغلك، عاش
نور ببتسامة: شكرا
يقف شبان خلف نور بمسافة بعض السنتمترات يتحدثون بصوت منخفض
ولا يا محمود شوفت الاسطي بيعامل الوالد الفرفور ده ازاي
طب هنعمل ايه يا لا يا احمد نعوره كده في وشه ولا نكسره ايد
احمد: لا احنا هنعمل حاجه احلي من كده عشان نخليه يقع من نظر الاسطي
محمود: هنعمل ايه+
احمد: هقولك……………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية سجينتي فتاة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى